Przetargi.pl
„Naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie miasta i gminy”

Gmina Strzelce Krajeńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-500 Strzelce Krajeńskie, Al. Wolności
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 763 11 30, , fax. 957 633 294
  • Data zamieszczenia: 2019-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzelce Krajeńskie
    Al. Wolności 48
    66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
    tel. 95 763 11 30, , fax. 957 633 294
    REGON: 21096676300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie miasta i gminy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : Naprawa wyłomów - remont cząstkowy, nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w przewidywanej ilości 5 000 m2 (2019-2020) na terenie miasta Strzelce Krajeńskie i terenach wiejskich w miejscowościach: Brzoza, Bronowice, Bobrówko, Lipie Góry, Ogardy, Pielice, Tuczno, Wielisławice, Wilanów, Wełmin, Gardzko, Lubicz, Gilów, Sidłów. Wykonanie Robót Przygotowanie uszkodzonego miejsca (ubytku, wyboju lub obłamanych krawędzi nawierzchni) do naprawy należy wykonać bardzo starannie przez: - wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni piłą mechaniczną na głębokość umożliwiającą wyrównanie jego dna, nadając uszkodzeniu kształt prostej figury geometrycznej najlepiej prostokąta, - usunięcie wody, doprowadzając uszkodzone miejsca do stanu powietrzno-suchego, - usunięcie rumoszu i oczyszczenie wyciętych miejsc, - ogrzanie bitumu lub emulsji asfaltowej i skropienie naprawianego miejsca i krawędzi pionowych, - rozścielenie mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco w jednej warstwie grubości średnio 5 cm, - zagęszczenie ułożonej warstwy walcem wibracyjnym lub w przypadku utrudnionego dostępu płytą wibracyjną, - posmarowanie zewnętrznych krawędzi gorącym bitumem lub emulsją asfaltową i zasypanie kruszywem 0 - 5mm, - uprzątnięcie i wywiezienie gruzu asfaltowego, uporządkowanie terenu. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność z dokumentacją przetargową i poleceniami Zamawiającego. Materiały: Masa mineralno – asfaltowa standard I odpowiadająca wymaganiom norm i świadectw dopuszczenia do stosowania w budownictwie drogowym i mostowym PN-S-96026 Drogi samochodowe i lotniskowe. Nawierzchnie asfaltowe. Emulsja asfaltowa (bitum-asfalt drogowy) powinna odpowiadać wymaganiom zawartym w normie: B11-71/6771-02 właściwości emulsji kationowej. Sprzęt: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej należy wykonać ręcznie z mechanicznym wycięciem łat oraz mechanicznym zawałowaniem masy bitumicznej walcem wibracyjnym. Wykonawca przystępujący do remontu cząstkowego powinien wykazać się następującym sprzętem: - walec wibracyjny, - płyta wibracyjna, - piła mechaniczna do cięcia nawierzchni, - skrapiarki, - sprężarki, - samochód samowyładowczy - komplet oznakowania Transport: Mieszankę mineralno - asfaltową „na gorąco” należy transportować w pojemnikach izolowanych cieplnie. Każdorazowo należy zapewnić warunek zachowania temperatury wbudowania masy. Kontrolę Jakości Robót Kontrole jakości robót sprawuje inspektor nadzoru wyznaczony do nadzorowania remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na terenie Miasta i Gminy Strzelce Krajeńskie. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca powinien uzyskać aprobaty techniczne na materiały oraz wymagane wyniki badań materiałów przeznaczonych do wykonania robót i przedstawić je inspektorowi nadzoru do akceptacji. Kontroli podlega przestrzeganie technologii wykonania remontu, stosowanie odpowiednich materiałów, oraz wielkość i lokalizacja wykonanych łat. Obmiar Robót : Jednostką obmiaru robót jest m2 (metr kwadratowy) naprawionej nawierzchni. Odbiór Robót: Odbioru robót ustalonego wcześniej zakresu dokona komisja wyznaczona przez Zamawiającego zgodnie z terminami ustalonymi w umowie. Podstawa Płatności: Należności za wykonany remont cząstkowy nawierzchni drogi płatna będzie po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego faktury, protokołu odbioru częściowego, oraz zestawienia robót wykonanych na danej drodze/ulicy w danej miejscowości. Warunki Bezpieczeństwa: Za bezpieczeństwo i zabezpieczenie robót prowadzonych w pasie drogowym odpowiedzialny jest Wykonawca robót. Roboty winny być oznakowane przez Wykonawcę zgodnie z opracowanym we własnym zakresie „Projektem oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym” i przedstawionym do zatwierdzenia Zamawiającemu. Normy: 1. PN-B-11112:1996 Kruszywa mineralne. Kruszywa łamane do nawierzchni drogowych. 2. PN-S-96025:2000 Drogi samochodowe i lotniskowe. Nawierzchnie asfaltowe. Inne dokumenty: 1. Warunki techniczne. Drogowe kationowe emulsje asfaltowe EmA-99. Informacje, instrukcje. Zeszyt 60. IBDiM, Warszawa, 1999. 2. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w SIWZ, zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych w opisie przedmiotu zamówienia – stanowiącym Załącznik Nr 5 oraz we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie za cenę ryczałtową wskazaną w ofercie. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 9. Wymagania stawiane wykonawcy: 9.1 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace drogowe, tj. prace na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez Wykonawcę lub podwykonawcę, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. W celu uniknięcia wątpliwości, wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczą faktu zatrudnienia określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia pracowników, którzy będą uczestniczyli w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia określają zapisy we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. 9.2 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wg zasad określonych Kodeksem cywilnym oraz postanowieniami zawartymi w treści umowy. 9.3 Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. 9.4 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 9.5 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. 9.6 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 9.7 Wykonawca określa telefony kontaktowe i numery faksów, adresy e-mail oraz dokonuje innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 9.8 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę, zatrudnione przez niego osoby, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 10. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi: 10.1 Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady, obejmującej wykonany przedmiot zamówienia, na okres nie krótszy niż 3 miesiące od daty wykonania przedmiotu zamówienia, tj. od daty spisania bezusterkowego Protokołu końcowego odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oferta – formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu aktualne na dzień składania ofert, wypełnione i podpisane przez wykonawcę, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu; 3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania aktualne na dzień składania ofert, wypełnione i podpisane przez wykonawcę, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania; 4. pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 15.4. SIWZ (jeżeli dotyczy); 5. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – stosowne pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 7.4.2. SIWZ, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); 6. zobowiązanie podmiotu innego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt 7.5.3. SIWZ wraz z dokumentami, o których mowa w pkt 7.5.4. SIWZ, w formie oryginału, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania ww. podmiotu (jeżeli dotyczy); oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach