Przetargi.pl
Naprawy awaryjne i roboty konserwacyjne szlaków zrywkowo-podwozowych na terenie Nadleśnictwa Cewice.

Nadleśnictwo Cewice ogłasza przetarg

  • Adres: 84312 Cewice, ul. Wincentego Witosa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8613430, 8613459 , fax. 598 613 444
  • Data zamieszczenia: 2017-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Cewice
    ul. Wincentego Witosa 39
    84312 Cewice, woj. pomorskie
    tel. 059 8613430, 8613459, fax. 598 613 444
    REGON: 77052799800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawy awaryjne i roboty konserwacyjne szlaków zrywkowo-podwozowych na terenie Nadleśnictwa Cewice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wartość szacunkowa: poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Pzp. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu napraw awaryjnych odcinków szlaków zrywkowo-podwozowych na terenie Nadleśnictwa Cewice oraz robotach polegających na naprawie i konserwacji szlaków zrywkowo-podwozowych. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 zadania częściowe. Zadanie nr 1 : Naprawy awaryjne odcinków szlaków zrywkowo-podwozowych na terenie leśnictw Okalice, Maszewo, Bukowina, Cewice, Jeziernik, Uniesin, Runowo, Mikorowo, Kozin i Rokitki . Zadanie nr 2 : a) Naprawa i konserwacja szlaku zrywkowo-podwozowego w leśnictwie Maszewo o szer. 3,0 m i długości 1,0 km. (oddz. 32b). b) Naprawa i konserwacja szlaku zrywkowo-podwozowego o długości1,3 km na terenie leśnictwa Runowo (oddz. 81c,b) i leśnictwa Mikorowo (oddz. 89a,g). Zakres robót obejmuje: Zadanie nr 1 – Naprawy awaryjne odcinków zrywkowo-podwozowych dróg leśnych na terenie leśnictw Okalice, Maszewo, Bukowina, Cewice, Jeziernik, Uniesin, Runowo, Mikorowo, Kozin i Rokitki o nawierzchni gruzowo-szlakowej. 1) Likwidacja wybojów, niecek terenowych i kolein. 2) Ułożenie nawierzchni odcinającej z gruzu betonowego lub warstwy wierzchniej szlakowej wraz z rozplantowaniem i zagęszczeniem . 3) Odprowadzenie wody przed ułożeniem nawierzchni. Zadanie nr 2 – Naprawy i konserwacje szlaku zrywkowo-podwozowego w leśnictwie Maszewo oraz Runowo i Mikorowo. 1) położenie warstwy wierzchniej z gruzu betonowego oraz warstwy wierzchniej ze szlaki w przypadku szlaku w Runowie i Mikorowie, 2) wyprofilowanie i uwałowanie nawierzchni wraz z oczyszczeniem poboczy 3) odtworzenie rowów i wykonanie dołów chłonnych Szczegółowy opis przedmiotu umowy i zakres robót do wykonania określają: 1.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: załączniki nr 1.1, 1.2a), 1.2b) 2.Przedmiar robót: załącznik nr 10.1, 10.2a), 10.2b) Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek sprawdzić zakres i rodzaj robót i uwzględnić powyższe w oferowanej cenie ryczałtowej. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwańjakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia w zakresie ilości prac w trakcie realizacji umowy na zadanie nr 1 w wysokości nieprzekraczającej 30% wartości zamówienia w sytuacjach , kiedy z powodu nieprzewidywalnych zdarzeń wykonanie zaplanowanych prac stanie się bezzasadne. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania korekt zmniejszających, korekt zwiększających w ramach przedmiaru robót, ustaleń nowych lokalizacji, jak również wstrzymania wykonywania czynności w opisanym przedmiocie zamówienia. Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, 2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, 3) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) Pzp, 4) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, 5) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej, 6) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia, 7) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu z wyjątkiem wskazanym w art. 93 ust. 4. 8) Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 9) Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: a) Zadanie nr 1 : 3 000,00 PLN ( słownie: trzy tysiące 00/100 złotych) b) Zadanie nr 2 : 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu: wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP OC/SŁUPSK 73 1020 4649 0000 7802 0067 4341 z dopiskiem na blankiecie przelewu: „Wadium na naprawy i konserwacje dróg”. b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) Gwarancjach bankowych; d) Gwarancjach ubezpieczeniowych; e)Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz 1804). • Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. • Nie ma obowiązku załączać oryginału dokumentu wadium do oferty. Jeśli Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej zostanie jednak złożone w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty, zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). • Wadium wniesione w formie innej niż pieniądze zaleca się w interesie wykonawcy, w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert 4. Jako termin wniesienia wadium w formie pieniądza zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach