Gmina Dziemiany ogłasza przetarg
- Adres: 83425 Dziemiany, ul. 8 Marca
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 586 880 022 , fax. 586 880 128
- Data zamieszczenia: 2017-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dziemiany
ul. 8 Marca 3
83425 Dziemiany, woj. pomorskie
tel. 586 880 022, fax. 586 880 128
REGON: 19167513200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Dziemiany poprzez wykonanie nawierzchni asfaltowej – etap III - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Wybickiego i częściowo ulic Kard. Wyszyńskiego i Ks. St. Podlaszewskiego w Dziemianach, na łącznym odcinku 782,5 mb poprzez wykonanie nawierzchni asfaltowej. Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego obejmuje: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - roboty ziemne powierzchniowe wykonywane mechanicznie (skarpowanie, koryto pod konstrukcję nawierzchni jezdni), - wykonanie warstwy mrozoochronnej z mieszanki niezwiązanej , - ułożenie krawężnika betonowego jako obramowanie nawierzchni drogi, - wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem , - regulacje pionowe studni kanalizacyjnych, zasuw wodociągowych i studzienek ściekowych dla urządzeń podziemnych, - wykonanie nawierzchni asfaltowej (5 cm warstwa wiążąca i 4 cm warstwa ścieralna). - zagospodarowanie terenu, - roboty towarzyszące. 1) Roboty przewidziane do wykonania należy wycenić i wykonać zgodnie z przedmiarem robót, projektem budowlanym i STWiORB oraz zawartymi w tych dokumentach opisami technicznymi, obowiązującymi normami technicznymi – PN i PN-EN, załączoną częścią rysunkową oraz zasadami wiedzy technicznej. 2) Załączony przedmiar robót, służy jako dokument pomocniczy do wyceny zadania inwestycyjnego, który należy sprawdzić i uzupełnić w zakresie rzeczowym i obmiarowym z projektem budowlanym i załączoną częścią rysunkową, celem właściwej wyceny całej inwestycji. W wycenie oraz zakresie robót uwzględnić przywrócenie innych nawierzchni i nasadzeń m.in. skarp i poboczy do stanu pierwotnego. 3) Zaleca się zapoznanie się z terenem przeznaczonym pod realizację przebiegu całej inwestycji, celem wyceny ewentualnych prac naziemnych i innych pominiętych w opracowaniach projektowo-kosztorysowych. 4) Ofertę cenową należy przygotować w formie kwoty ryczałtowej dla całej inwestycji. 5) Po zakończeniu inwestycji, na dzień odbioru Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i przedstawić Kosztorys Powykonawczy - Uproszczony całej inwestycji z obmiarem wykonanych robót. 6) Wszystkie wskazane w opracowaniach projektowych nazwy własne produktów należy traktować tylko jako wskazanie parametrów nie gorszych niż wymienione w projektach. 1. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizacje zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Podane w dokumentacji przetargowej nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy PZP a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. 2. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne, np.: klasa, wytrzymałość lub inne, nie będą gorsze od urządzeń jakie zostały przyjęte w dokumentacji. Zastosowanie urządzeń równoważnych zapewnić musi także kompatybilność z pozostałymi materiałami i urządzeniami przyjętymi w zastosowanej technologii. Wszystkie wskazane w opracowaniach projektowych nazwy własne produktów należy traktować tylko jako wskazanie parametrów nie gorszych niż wymienione w projektach. II. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze zm.) m.in.: wykonywanie wykopów, wykonywanie koryta, profilowanie i zagęszczanie podłoża, układanie krawężników, rozściełanie i układanie warstw asfaltu (wykonywanie wszystkich robót budowlanych na terenie budowy). III. Przedmiot zamówienia należy realizować w sposób uwzględniający dostosowanie do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. IV. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane. Minimalny okres gwarancji 40 miesięcy na jakość wykonanych robót, wbudowanych materiałów i urządzeń od daty odbioru końcowego robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
Dodano: 2024-05-17 - Remont schodów zewnętrznych budynków oraz remont podjazdu w kompleksach wojskowych administrowanych przez 22.BLT w Malborku
Dodano: 2024-05-16 - Wykonanie prac dekarskich w 2024 r.
Dodano: 2024-05-16 - Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
Dodano: 2024-05-15 - Poprawa infrastruktury społecznej poprzez inwestycje w OZE oraz modernizację placówek wsparcia osób wykluczonych na terenie Powiatu Sztumskiego
Dodano: 2024-05-15 - Zabezpieczenie przed nieuprawnionym dostępem do budynków/pustostanów mieszkalnych i użytkowych, będących własnością Gminy Miasta Gdańsk w 2024 r.
Dodano: 2024-05-15 - Modernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół Policealnych w Wejherowie
Dodano: 2024-05-13 - Utworzenie węzła integracyjnego przy zmodernizowanej stacji kolejowej PKP w Sztumie.
Dodano: 2024-05-10 - Przebudowa kuchni SPOMS wraz z wyposażeniem
Dodano: 2024-05-09 - Prace remontowe w Szkole Podstawowej im. Kontradmirała Xawerego Czernickiego w Wielkim Podlesiu polegające na remoncie dwóch łazienek
Dodano: 2024-05-08