Przetargi.pl
Naprawa komina budynku kotłowni nr 28 na terenie JW 4226 Skład Hajnówka. 40/PN/2013

25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-601 Białystok, ul. Kawaleryjska 70
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 749 88 13 , fax. 85 749 88 36
  • Data zamieszczenia: 2013-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
    ul. Kawaleryjska 70 70
    15-601 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 749 88 13, fax. 85 749 88 36
    REGON: 20068982800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetarg.army.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa komina budynku kotłowni nr 28 na terenie JW 4226 Skład Hajnówka. 40/PN/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu jest wykonanie: Robota budowlana: Naprawa komina budynku kotłowni Nr 28 na terenie JW 4226 Skład Hajnówka Budynek nr 28 PKOB- 1252 Budynek Nr 28 jest budynkiem parterowym, niepodpiwniczonym, murowanym z cegły pełnej na zaprawie cementowo-wapiennej, o dachu płaskim żelbetowym wylewanym pokrytym papą na lepiku. Zakres robót budowlanych zgodnie ze specyfikacją techniczną i przedmiarami kosztorysowymi obejmuje: 1 Roboty rozbiórkowe CPV: 45111300-1 Rozebranie 1m komina murowanego wraz z czapą żelbetową, wywóz gruzu. Zakres robót: - Rozebranie żelbetowej czapy komina - Rozebranie części komina murowanego (2mb wysokości) - Wywóz gruzu poza teren budowy 2 Tynkowanie CPV: 45410000-4 Wymurowanie rozebranej części komina, wykonanie czapy żelbetowej, wykonanie obróbek blacharskich, naprawa luźnych tynków, uzupełnienie szczebli stalowych, czyszczenie i malowanie powierzchni stalowych, wymiana instalacji odgromowej, wykonanie nawierzchni z płytek ceramicznych na podeście żelbetowym. Zakres robót: - Wymurowanie 2 mb komina z cegły ceramicznej pełnej - Wykonanie żelbetowej czapy komina - Wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej na kominie - Demontaż szczelbli stalowych na kominie, pręty stalowe gładkie fi 20mm zakotwione w murze - 44szt. - Montaż drabiny o konstrukcji stalowej z kabłąkami do komina - 12,5mb, - Odbicie oraz uzupełnienie luźnych tynków na kominie, - Przygotowanie starych tynków poprzez mechaniczne zmycie i oczyszczenie tynków zewnętrznych, - Przyklejenie jednej warstwy siatki przy użyciu zapraw klejących, - Wykonanie ochrony narożników kątownikami metalowymi, - Wykonanie tynków akrylowych komina w kolorze żółtym, - Czyszczenie oraz malowanie elementów stalowych (poręczy), - Demontaż oraz wykonanie instalacji odgromowej na kominie, przewody nienaprężane, - Wykonanie nawierzchni podestu żelbetowego z płytek ceramicznych 30x30cm. 3 Rusztowania CPV: 44212310-5 Wykonanie rusztowań. Zakres robót: - Wykonanie rusztowań rurowych o wysokości 12,50m Budynek nie jest objęty ochroną konserwatora zabytków. 4.UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót zawiera niniejszy opis przedmiotu zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7 do SIWZ), założenia wyjściowe do kosztorysowania (załącznik nr 8 do SIWZ), przedmiar robót (załącznik nr 9 do SIWZ), oraz zapisy zawarte w ogólnych warunkach umowy - wzór umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 5.Przyjęte w opisach technologie i materiały wskazując producentów określają wymagania techniczne. W przypadku wystąpienia w w/w dokumentacji: nazw producenta, znaku towarowego, patentu, pochodzenia w odniesieniu do wymaganych materiałów, Zamawiający zaleca aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów o równoważnych parametrach techniczny i funkcjonalnych (zamienników) nie gorszych niż określone w dokumentacji oraz posiadających stosowne dopuszczenie, certyfikaty i aprobaty techniczne. Dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia. Warunki realizacji robót: 1.Praca w godzinach nadliczbowych oraz w dni wolne od pracy tylko po pisemnym zaakceptowaniu przez użytkownika i kierownika SOI Hajnówka. 2. Roboty będą wykonywane w czynnym zakładzie w dni powszednie od poniedziałku do czwartku w godzinach 700 do 1530, w piątek w godzinach 700 do 1300. 3. Przed rozpoczęciem robót (do dnia przekazania terenu budowy) ubezpieczenie w szczególności od: kradzieży, klęsk żywiołowych, pożaru wykonawca przedstawia kopię dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie budowy na kwotę nie mniejszą niż wartość zamówienia. 4. Obowiązkiem wykonawcy przed rozpoczęciem robót jest dostarczenie listy pracowników i wykaz sprzętu uczestniczącego w zadaniu. 5. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 6. Roboty należy prowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. (Dz. U. Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. 7. Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty zużycia energii elektrycznej, wody oraz odprowadzania ścieków związane z potrzebami wynikającymi w trakcie realizacji zadania. 8. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać roboty budowlane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zgłaszać roboty zanikające i ulegające zakryciu do odbiorów częściowych. 9. Wykonawca powinien przygotować zadanie do przekazania, wykonać do dnia odbioru i przedstawić Zamawiającemu komplet dokumentów budowy wymagany przepisami prawa budowlanego. 10. Wykonawca powinien wstępnie posegregować materiały pochodzące z rozbiórki według rodzaju i grupy. Materiały, które są surowcami wtórnymi (złom) Wykonawca powinien przekazać do Sekcji Obsługi Infrastruktury Hajnówka. 11. Materiały nie nadające się do powtórnego użycia lub wbudowania mają zostać zabezpieczone zgodnie z ustawą o odpadach, a następnie wywiezione z terenu budowy na składowisko odpadów. Dokument potwierdzający utylizację dołączyć do dokumentacji budowy. Koszty składowania i wywozu odpadów poniesie Wykonawca. Utylizacja odpadów odbędzie się w ramach kosztów ogólnych budowy 12.Rozliczenie zużycia energii elektrycznej i wody z odprowadzeniem ścieków na cele budowy, dokonane będzie na podstawie zamontowanych przez Wykonawcę na własny koszt urządzeń pomiarowych lub ryczałtowo wg zasad określonych w oddzielnej zawartej umowie na dostawę mediów pomiędzy Wykonawcą i 25 WOG Białystok. 13. Materiały pochodzące z rozbiórki Wykonawca rozliczy Komisyjnie z Zamawiającym i dostarczy do wskazanego miejsca, zgodnie z obowiązującymi przepisami w resorcie MON oraz ustawą z dnia 27.04.2001 roku o odpadach (tekst jednolity Dz. U z 2010 roku,. Nr 185, poz. 1243 ze zmianami). Zapłata wynagrodzenia za roboty rozbiórkowe nastąpi po przedstawieniu dowodu przekazania materiałów z rozbiórki lub protokółu kwalifikującego je do ponownego wbudowania. 14. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót), posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczy aktualne potwierdzenie przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Wymagania, o których mowa powyżej, spełnia również osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, jeżeli ich zakres jest nie mniejszy niż zakres od powiadający aktualnie obowiązującym przepisom. Może to być również obywatel państwa członkowskiego Europejskiego Obszaru Gospodarczego, który nabył kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Zamawiający dopuszcza również osoby, które nie posiadają określonej wyżej decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych, ale posiadają uprawnienia do świadczenia usług transgranicznych, określone w ustawie o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. 15.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym w dniu podpisania umowy dostarczy 4 egzemplarze kosztorysu ofertowego sporządzonego na podstawie przedmiarów wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzony wg założeń do kosztorysowania które będą stanowiły załącznik do umowy 16.Zainteresowany zamówieniem wykonawca po pobraniu SIWZ, a przed złożeniem oferty będzie miał możliwość zapoznania się z warunkami miejscowymi usytuowania i zabudową. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca robót budowlanych w terenie, dnia 16.09.2013 r Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z panem Pawłem Patejukiem, tel 85 749 80 32. Wykonawca dopuszcza pobranie wymiarów poszczególnych elementów robót i przeanalizowania innych czynników mających wpływ na cenę ryczałtową i wykonanie zamówienia. Jakikolwiek błąd lub przeoczenie (opuszczenie) w ilościach podanych w przedmiarze lub gdzie indziej w ST wchodzą w zakres ryzyka Wykonawcy i nie zwalnia to Wykonawcy od obowiązku ukończenia wszystkich robót. Podwykonawstwo: Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom oraz żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, którą powierzy podwykonawcom, zgodnie z art. 36 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zm.). W umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, wskazane w ofercie części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcy, zostaną doprecyzowane. Wymaga się przed podpisaniem umowy, wskazania szczegółowego zakresu prac, które będzie realizował podwykonawca, nazwę podmiotu, adres i inne szczegóły pozwalające zidentyfikować podmiot. Do zawarcia przez wykonawcę umowy z podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający, w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowie lub projekcie, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy. Zamawiający nie wyraża zgody na zawarcie umowy podwykonawcy z dalszym podwykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetarg.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach