Przetargi.pl
Naprawa elewacji z wymianą obróbek blacharskich, naprawa stolarki okiennej i drzwiowej, naprawa opaski odwadniającej w bud. nr 39 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka

25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-601 Białystok, ul. Kawaleryjska 70
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 749 88 39 , fax. 85 749 88 61
  • Data zamieszczenia: 2014-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
    ul. Kawaleryjska 70 70
    15-601 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 749 88 39, fax. 85 749 88 61
    REGON: 20068982800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa elewacji z wymianą obróbek blacharskich, naprawa stolarki okiennej i drzwiowej, naprawa opaski odwadniającej w bud. nr 39 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Naprawa elewacji z wymianą obróbek blacharskich, naprawa stolarki okiennej i drzwiowej, naprawa opaski odwadniającej w bud. nr 39 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka. Budynek Nr 39 jest budynkiem parterowym o konstrukcji murowanej o dachu dwuspadowym, krytym papą termozgrzewalną po deskowaniu pełnym, stolarka okienna drewniana, drzwi zewnętrzne drewniane. Opaska wokół budynku betonowa wylewana. Budynek wyposażone w instalację elektryczną, odgromową i wentylację grawitacyjną. PKOB 1252 Zakres robót budowlanych zgodnie ze specyfikacją techniczną i przedmiarami kosztorysowymi obejmuje: - naprawa stolarki okiennej, - naprawa drzwi zewnętrznych, - wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej na blachę powlekaną w kolorze brąz ciemny, - wykonanie wymiany istniejącej podsufitki z desek na podsufitkę okapu z paneli poliwinylowych typu SIDING w kolorze brąz na ruszcie, - wykonanie wymiany opaski i podjazdów z istniejących z betonu wylewanego na opaskę z kostki betonowej typu Polbruk na podsypce cementowo - piaskowej np. starobruk gr. 6cm (kolor żółty i grafit) z montażem obrzeży betonowych w kolorze żółtym, - wykonanie podjazdu na podsypce cementowo - piaskowej z kostki betonowej typu Polbruk np. starobruk gr. 6cm (kolor żółty i grafit), - wykonanie wymiany krat okiennych stalowych, - wymianę kratek wentylacyjnych, - wykonanie pokrycia dachu papą termozgrzewalną modyfikowaną SBS gr. minimum 5,1mm po wyrównaniu istniejącego pokrycia papowego, - wymianę desek okapowych i czołowych, - naprawa instalacji odgromowej naziemnej, - wymiana opraw oświetleniowych zewnętrznych, - wymiana wyłączników elektrycznych zewnętrznych, - wymiana skrzynki zewnętrznej złącza kablowego z istniejącej z blachy na skrzynkę z tworzywa termoutwardzalnego, - naprawa elewacji budynku - montaż i demontaż rusztowań zewnętrznych. UWAGA: szczegółowy zakres robót do realizacji określa niniejszy opis przedmiotu zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia. Warunki realizacji robót: 1. Roboty będą wykonywane w czynnym zakładzie w dni powszednie od poniedziałku do czwartku w godzinach 730 do 1500, w piątek w godzinach 730 do 1230, praca w innych godzinach oraz w dni wolne od pracy, tylko po pisemnym zaakceptowaniu przez Użytkownika. 2. Przed rozpoczęciem robót wykonawca przedstawia kopię dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie budowy na kwotę nie mniejszą niż wartość zamówienia. 3. Obowiązkiem wykonawcy przed rozpoczęciem robót jest dostarczenie listy pracowników i wykaz sprzętu uczestniczących w zadaniu oraz fotografii osób uczestniczących w wykonaniu zadania celem wykonania przepustek tymczasowych przez służby ochrony. 4. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 5. Roboty należy prowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. (Dz. U. Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. 6. Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty zużycia energii elektrycznej, wody oraz odprowadzania ścieków związane z potrzebami wynikającymi w trakcie realizacji zadania. 7. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać roboty budowlane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zgłaszać do odbioru roboty zanikające i ulegające zakryciu. 8. Wykonawca powinien przygotować zadanie do przekazania, wykonać do dnia odbioru i przedstawić Zamawiającemu komplet dokumentów budowy wymagany przepisami prawa budowlanego. 9. Wykonawca powinien wstępnie posegregować materiały pochodzące z rozbiórki według rodzaju i grupy. Materiały, które są surowcami wtórnymi (złom) Wykonawca powinien przekazać do magazynu Sekcji Obsługi Infrastruktury Hajnówka. Powstałe w wyniku prac budowlanych nieczystości płynne (zlewki, popłuczyny itp.) wykonawca gromadzi w szczelnych pojemnikach i wywozi na własny koszt poza teren Jednostki. 10. Materiały nie nadające się do powtórnego użycia lub wbudowania mają zostać zabezpieczone zgodnie z ustawą o odpadach, a następnie wywiezione z terenu budowy. Koszty składowania i wywozu odpadów poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. 1.1. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych). 1.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Białystok nr konta 61 1010 1049 0050 7613 9120 2000 z dopiskiem Wadium w post. 36/PN/2014 Naprawa bud. 39 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem 2. Zwrot i zatrzymanie wadium. 2.1 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 2.1.1. dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. 2.1.2. unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia. 2.2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.3. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 2.4 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2.5 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.25wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach