Przetargi.pl
Naprawa elewacji, chodnika i schodów przy budynku nr 4 w Jarosławiu, 37-500 Jarosław, ul. 3-go Maja 80

Jednostka Wojskowa 4784 ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska 11B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 715 56 59 , fax. 17 715 63 85
  • Data zamieszczenia: 2014-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4784
    ul. Krakowska 11B 11B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 715 56 59, fax. 17 715 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa elewacji, chodnika i schodów przy budynku nr 4 w Jarosławiu, 37-500 Jarosław, ul. 3-go Maja 80
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie roboty budowlanej w zakresie naprawy elewacji, chodnika i schodów przy budynku nr 3 w Jarosławiu, 37-500 Jarosław, ul. 3-go Maja 80. 2. Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje wykonanie następujących robót: 1) W pierwszej kolejności należy wydzielić strefy zagrożeń i wykonać wygrodzenie bezpiecznych przejść i stref dla pieszych. 2) Przed przystąpieniem do robót tynkarskich należy zeskrobać ręcznie zniszczona akrylową wyprawę elewacji. 3) Następnie powierzchnię ścian gruntujemy dwukrotnie emulsja gruntującą, a na powierzchnię nakładamy tynk dekoracyjny, mineralny, cienkowarstwowy akrylowy. Grubość ziarna 1,5 mm. Faktura baranek. Kolor należy dobrać zgodnie z tabelą kolorów RAL i istniejącą już kolorystyka elewacji. 4) Naprawę tynków gzymsu należy wykonać ręcznie z zaprawy cementowo-wapiennej. Po wyschnięciu uzupełniony tynk i cały gzyms malujemy farbą emulsyjną w kolorze białym. 5) Przed wykonaniem robót tynkarskich okna należy zabezpieczyć filią. 6) W części budynku (biuro przepustek) zostaną wymienione drzwi aluminiowe na nowe drzwi ocieplone z profili PCV o wym. 1,00 x 2,05 m. 7) Drzwi mają być wyposażone w samozamykacz, zamek wpuszczany z wkładką bębenkową z 3 kluczami. Drzwi będą jednoskrzydłowe otwierane na zewnątrz korytarza. Drzwi będą równomiernie podzielone na trzy części, jedna część od dołu będzie wypełniona na pełno w kolorze drzwi. Dwie części będą przeszklone pakietem ze szkła bezbarwnego. Kolor drzwi biały. 8) Przed wejściem głównym do budynku zostanie wymieniony chodnik z płytek betonowych 50x50x7 na chodnik z kostki brukowej grub. 6 cm, ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej. Wymienione zostaną także obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm. 9) W wejściu głównym do budynku i w wejściach do biura przepustek i kancelarii należy wymienić obłożenie stopni schodowych z lastryko i betonu na stopnie wykonane z kostki brukowej grub. 6 cm. Przed wykonaniem robót należy skuć stare posadzki z lastryko, skuć warstwę podkładu betonowego grub. 10 cm. Następnie należy wykonać obwódkę stopnia z palisady betonowej o wym. 11x40cm. Po ustawieniu palisady powierzchnię wewnątrz należy wypełnić kostką brukową grub. 6cm. Na podsypce cementowo - piaskowej. 10) Po zakończeniu robót z placu budowy należy wywieźć gruz betonowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót - Załącznik nr 9 oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (STWIORB) - Załącznik nr 10. 4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 3 lata, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Wykonawca udzieli 3-letniej gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8) 6. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 8. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 9. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 - z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/82/2014, NIP [Wykonawcy]).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.34wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach