Przetargi.pl
Naprawa budynku A w SOSW w lubsku wraz z przebudową instalacji sanitarnej

Powiat Żarski ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 790 600, , fax. 684 790 601
  • Data zamieszczenia: 2020-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Żarski
    Al. Jana Pawła II 5
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 684 790 600, , fax. 684 790 601
    REGON: 97077016100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa budynku A w SOSW w lubsku wraz z przebudową instalacji sanitarnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania „ Naprawa budynku A Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Lubsku wraz z przebudową instalacji sanitarnej”. Celem realizacji zadania jest likwidacja przyczyn i skutków - pęknięć ścian. Likwidacja przyczyn będzie polegać na wzmocnieniu gruntu pod fundamentami budynku, przebudowie zewnętrznego systemu odprowadzania ścieków do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej, a także przebudowie wewnętrznej kanalizacji sanitarnej. Likwidacja skutków to naprawa pęknięć ścian. PKOB budynku 1130 - powierzchnia internatu – 823,425 m2 - (60,87%) - powierzchnia szkoły – 529,12 m2 - (39,13%) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja składająca się z: a) projektu budowlanego (branży budowlanej i sanitarnej) wraz z ekspertyzą techniczną i opinią geologiczną-załącznik nr 8 (dokumentacja techniczna) do SIWZ b) projektu wykonawczego – załącznik nr 8 do SIWZ c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 8 do SIWZ d) przedmiarów robót Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym w w/w. dokumentacji, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych w umowie. Zakres robót: Zadanie nr 1 – naprawa pęknięć ścian i schodów a) naprawa pęknięć poprzez wykonanie wzmocnień za pomocą spiralnych prętów stalowych ze stali nierdzewnej i zapraw naprawczych, b) demontaż grzejnika i ponowny montaż po wykonaniu naprawy ściany, c) przemurowanie ścianki działowej w szatni nr 1, d) uzupełnienie tynków wewnętrznych, e) szpachlowanie i malowanie ścian w piwnicy, klatki schodowej i pomieszczeń parteru, f) naprawa schodów wewnętrznych poprzez skucie istniejącej okładziny z lastryko, wylanie warstwy wyrównawczej zbrojonej siatką, ułożenie płytek, g) naprawa schodów zewnętrznych poprzez skucie istniejącej okładziny z lastryko, wymiana stopnia, wylanie warstwy wyrównawczej zbrojonej siatką, ułożenie płytek, h) demontaż istniejącej balustrady stalowej schodów zewnętrznych, i) montaż balustrady schodowej ze stali nierdzewnej schodów zewnętrznych, j) wywóz i utylizacja gruzu. Zadanie nr 2 - Roboty sanitarne: 3.1. Wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej: a) skucie posadzek, podkładów- odtworzenie wszystkich warstw posadzek po wykonaniu instalacji podposadzkowej b) roboty ziemne wewnątrz budynku, zasypanie po wykonaniu instalacji podposadzkowej, nadmiar wywóz na składowisko i utylizacja c) demontaż instalacji podposadzkowej łącznie ze studzienkami rewizyjnymi (szt 3) d) montaż czyszczaków z dołącznikami żel./PVC, e) montaż studzienek rewizyjnych szt 2 f) montaż rurociągów kanalizacji podposadzkowej z PVCWymiana wpustu żeliwnego. g) wywóz i utylizacja gruzu. 3.2. Zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej a) likwidacja istniejących studzienek rewizyjnych wraz z rurociągami kanalizacyjnymi b) wypompowanie istniejących szamb, rozbiórka szamb c) rozbiórka nawierzchni betonu, z płyt betonowych –trylinki na długości 21m szer.3,5m, z płytek chodnikowych d) wykonanie wykopów, podsypki pod rurociągi, e) wykonanie nowej zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej – ułożenie rurociągów,montaż studzienek rewizyjnych f) włączenie do instalacji kanalizacji zewnętrznej wszystkich odpływów również nie wskazanych w projekcie a między innymi z budynku nr 6, istniejących rur spustowych, doświetlaczyokiennych, g) połączenie studzienki S1 z siecią kanalizacji sanitarnej rurą DN 300 dł. ok.5m h) wykonanie mapy powykonawczej, i) wywóz i utylizacja gruzu i ziemi. Sposób wykonania prac: Zadanie nr 1 i 2 - prace należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją wymienioną jako szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Prace będą wykonywane na czynnym obiekcie użyteczności publicznej, w związku z tym należy sporządzić i uzgodnić z Zamawiającym i Użytkownikiem obiektu harmonogram prac. Wymagania Wytyczne dla Wykonawcy a) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu. b) Zamawiający wymaga, aby sposób prowadzenia zamówienia zapewniał możliwość prowadzenia zajęć dydaktycznych w trakcie roku szkolnego, c) Podczas wykonywania zewnętrznej kanalizacji sanitarnej teren robót zabezpieczyć- ogrodzić przed dostępem osób postronnych. d) Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót i za wszelkie materiały i urządzenia używane do robót od daty rozpoczęcia do daty zakończenia robót. e) Po zakończeniu realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania budowy oraz terenów przyległych i przywrócenia ich do stanu pierwotnego. f) W przypadku uszkodzenia sieci, instalacji i urządzeń Wykonawca bezzwłocznie powiadomi Zamawiającego i zainteresowane strony oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw. g) Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie wynikłe z jego działania szkody. h) Nie dopuszcza się odstąpień od zatwierdzonego projektu budowlanego lub innych warunków pozwolenia na budowę wymagających uzyskania zmiany decyzji o pozwoleniu na budowę chyba, że z przyczyn, które nie mogły być znane i przewidziane na etapie opracowywania dokumentacji projektowej i które nie spowodują negatywnych skutków, w szczególności ekonomicznych, po stronie Zamawiającego i to tylko po wyrażeniu pisemnej zgody przez Zamawiającego. Charakterystyka obiektu- stan istniejący: Istniejący stan zagospodarowania terenu: Działka nr 22 jest działką zabudowaną budynkiem szkoły z internatem wraz z dobudowaną częścią stołówki z kuchnią oraz budynkami gospodarczymi. Działka w całości ogrodzona. Dojazd z drogi gminnej oznaczonej jako działka nr 20/2. Ochrona konserwatorska: Teren, na którym jest przedmiotowa inwestycja znajduje się na obszarze objętym ochroną krajobrazową wyznaczonym w decyzji o wpisie do rejestru zabytków miasta Lubsko (nr rejestru zabytków 74) Ocena stanu technicznego budynku: Część budowlana Stan techniczny części budynku objętego projektem jest zły. W trakcie opracowywania projektu stwierdzono: - uszkodzenia w postaci pęknięć pionowych, poziomych i ukośnychścian klatki schodowej zaplecza kuchennego oraz ścian pomieszczeń sąsiednich. - uszkodzenia biegu schodowego- spocznika- klatki schodowej zaplecza kuchennego - uszkodzenia schodów zewnętrznych wejściowych do pomieszczeń zaplecza kuchennego. Przyczyną uszkodzeń jest osiadanie fundamentów spowodowane nieszczelnością kanalizacji wewnętrznej i zewnętrznej. Kanalizacja sanitarna zewnętrzna Ścieki bytowe z budynku odprowadzane są do miejskiej sieci kanalizacyjnej poprzez istniejącą instalację zlokalizowaną od strony wschodniej budynku nr 4 składającą się z: 2 osadników ścieków, studzienek rewizyjnych oraz przewodów kanalizacyjnych.Do powyższego systemu podłączony jest również budynek dydaktyczny nr 6 (do osadnika ścieków przy wejściu głównym budynku nr 4) Powyższy system jest w złym stanie technicznym – nieszczelny Kanalizacja sanitarna wewnętrzna Odprowadzenie ścieków z budynku części parterowej do kanalizacji zewnętrznej od strony południowej następuje poprzez instalację podposadzkową z rur żeliwnych i studzienki łączeniowe. Instalacja jest nieszczelna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 a,1b b) Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt 5.2.3 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. c) Dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą. d) wypełnione przedmiary

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach