Przetargi.pl
Najem maszyn w zakresie robót drogowych oraz środków transportowych wraz z obsługą.

Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42500 Będzin, ul. Paryska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15 , fax. 322 673 617
  • Data zamieszczenia: 2017-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o.
    ul. Paryska 11
    42500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15, fax. 322 673 617
    REGON: 345300900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Najem maszyn w zakresie robót drogowych oraz środków transportowych wraz z obsługą.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług najmu: maszyn do robót drogowych, środków transportowych nadających się do przewozu materiałów masowych oraz mas bitumicznych z możliwością rozładunku do rozkładarki mas bitumicznych, maszyny do robót ziemnych, podnośników koszowych. Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest gotowość sprawnego sprzętu Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy. Wykaz wymaganego sprzetu:Wykonawca winien dysponować na rzecz Zamawiającego poniższym sprzętem: - środkiem transportowym o ładowności 5-15 ton; przystosowanym do przewozu mieszanki mineralno – asfaltowej i rozładunku do rozkładarki mas bitumicznych - 4 szt. - środkiem transportowym o ładowności 15-25 ton; przystosowanym do przewozu mieszanki mineralno– asfaltowej i rozładunku do rozkładarki mas bitumicznych - 4 szt. - koparko – ładowarką; o pojemności łyżki 0,15 m3 – 2 szt. - koparką kołową o pojemności łyżki 0,6 m3 – 1 szt. - podnośnikiem koszowym o wysięgu minimum 18 m – 1 szt. - podnośnikiem koszowym o wysięgu minimum 27 m – 1 szt. - dźwigiem samojezdnym o udźwigu minimum 15 ton – 1 szt. - rozkładarką mas mineralno – asfaltowych o szerokości rozkładania 7 metrów wraz z obsługą operatora i dwoma pracownikami „stołu” rozkładarki -1szt. - walcem drogowym stalowym wibracyjny min. 10 ton – 2 szt. - walcem drogowym ogumionym min. 10 ton – 1 szt. - frezarką drogową do warstw z mieszanek mineralno asfaltowych o szerokości frezowania min. 1 m i głębokości frezowania 0,1 m – 1 szt. - zestawem niskopodwoziowym 16-30 ton – 1 szt. - równiarką samojezdną 100 kM – 1 szt. W sytuacji wystąpienia awarii jednostki sprzętowej Wykonawcy (z przyczyn niezależnych od niego) jest on zobowiązany podstawić jednostkę zastępczą w czasie nie dłuższym niż 8 godzin od zaistnienia awarii wynajmowanej jednostki, przy czym podstawiona jednostka musi posiadać parametry spełniające wymagania określone w SIWZ, zdolne do wykonania zleconego zadania. Pojazdy oraz sprzęt wynajmowane przez Zamawiającego powinny spełniać warunki techniczne dopuszczające do ruchu po drogach publicznych. Operatorzy oraz kierowcy powinni posiadać aktualne uprawnienia do prowadzenia danego typu maszyny/pojazdu. Realizacja zamówienia odbywać się będzie okresowo, według potrzeb bieżących Zamawiającego. O każdorazowym terminie wynajmu maszyn Zamawiający powiadomi wynajmującego telefonicznie lub faxem, z minimum jednodniowym wyprzedzeniem w którym Zamawiający dokładnie określi czas i miejsce realizacji zamówienia oraz niezbędny sprzęt. Wykonawca każdorazowo potwierdzi przyjęcie zgłoszenia zapotrzebowania sprzętowego do realizacji. Wszelkie obowiązki wobec sprzętu oraz jego operatorów wypełni każdorazowo wynajmujący. Wykonawca powinien spełniać wszelkie określone prawem wymagania do świadczenia opisanych przedmiotem zamówienia usług, zarówno wobec jednostki sprzętowej jak i osoby operatora. Czas wynajmu jednostki sprzętowej Wykonawcy liczony będzie od momentu przybycia jednostki sprzętowej Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Będzina lub w promieniu 20 km od siedziby Zamawiającego do czasu zakończenia prac. Koszt dojazdu w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz koszt powrotu ponosi Wykonawca. Roboty przy użyciu sprzętu prowadzone będą od poniedziałku do piątku. Zamawiający zastrzega możliwość najmu sprzętu w dni wolne, niedziele i święta. W przypadkach nagłych, nieprzewidzianych przez Zamawiającego może zajść konieczność realizacji zamówienia w dniu zgłoszenia. Czas rozpoczęcia realizacji nagłego zgłoszenia przez wynajmującego stanowić będzie kryterium oceny ofert jednak nie może być dłuższy niż 16 godzin a minimalny czas reakcji Wykonawcy to 3 godziny. Nagły przypadek: sytuacja, której nie dało się przewidzieć, a wymaga natychmiastowej interwencji Zamawiającego np.: wykonanie działań zabezpieczających robotę budowlaną lub realizację pilnego zlecenia, o którym Zamawiający powziął wiedzę w ostatnich 12 godzinach. Nagły przypadek to również wystąpienie (zaistnienie) nieprzewidzianej sytuacji na terenie prowadzonych budów skutkujące koniecznością natychmiastowego przystąpienia do ich naprawy, usunięcia czy zabezpieczenia, do czego niezbędny jest sprzęt, którego Zamawiający nie przewidział w zleceniu. Zamawiający przewiduje minimalny czas wynajmu maszyn w zakresie robót drogowych oraz środków transportowych wraz z obsługą – 4 godziny. Zamawiający przewiduje minimalny zakres jednorazowej usługi frezarka drogową – minimalnie 1000 m2 przy 1 cm grubości frezowania. Proporcjonalnie maleć będzie minimalna powierzchnia frezowania przy jednorazowym zleceniu w stosunku do przyrostu grubości frezowania. Zamawiający gwarantuje realizację przedmiotu zamówienia w minimalnym zakresie tj.: 60% wartości ceny ofertowej brutto Rozliczenie odbywać się będzie w systemie godzinowym pracy sprzętu – do każdej faktury wystawianej należy podpiąć kopie potwierdzonych przez pracownika Zamawiającego kart pracy sprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45500000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości: 10 000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach