Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śl. z/s w Syryni ogłasza przetarg
- Adres: 44-361 Syrynia, ul. Raciborska 3
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4517607; 032 4517415 , fax. 032 4517607
- Data zamieszczenia: 2009-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śl. z/s w Syryni
ul. Raciborska 3 3
44-361 Syrynia, woj. śląskie
tel. 032 4517607; 032 4517415, fax. 032 4517607
REGON: 27628641300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NAJEM ŁADOWARKI - KOPARKI WRAZ Z OBSŁUGĄ DO ŚWIADCZENIA USŁUG NA POTRZEBY POWIATOWEGO ZARZĄDU DRÓG W SEZONIE ZIMOWYM 2009/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje najem ładowarko-koparki, która będzie świadczyć usługi na potrzeby zimowego utrzymania dróg w sezonie 2009/2010 - baza załadunkowa Syrynia, ul. Raciborska 3. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi ładowarko-koparką zgodnie z dyspozycjami Dyżurnego Powiatowego Zarządu Dróg w siedzibie zamawiającego polegające na załadunku sprzętu do likwidacji śliskości zimowej materiałami chemicznymi i ich mieszankami na piaskarko-solarki, rozrzutniki rolnicze, pryzmowanie, a także przygotowanie mieszanek materiałów zgodnie z dyspozycjami dyżurnego PZD. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455200008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę oraz: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia a ponadto: c) oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, d) załączą dokumenty wskazane w pkt V SIWZ-u 2. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty, 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.wykaz sprzętu, 7. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6 wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwodzislawski.bip.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa koparko - ładowarką oraz minikoparką na potrzeby usuwania awarii oraz budowy wodociągu i kanalizacji na terenie gminy Pawłowice wraz z usługą transportową samochodem ciężarowym i dostawą kruszywa
Dodano: 2016-01-28 - Wynajem koparek wraz z operatorem.
Dodano: 2015-07-08 - Najem ładowarki wraz z obsługą do świadczenia usług na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w sezonie zimowym 2014/2015
Dodano: 2014-09-25 - Najem ładowarki wraz z obsługą do świadczenia usług na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w sezonie zimowym 2014/2015
Dodano: 2014-09-05 - Świadczenie usług transportowo-sprzętowych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Gliwicach
Dodano: 2014-01-21 - Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską do usuwania awarii oraz remontów na sieci wod-kan. na terenie Gminy Świerklaniec
Dodano: 2013-12-18 - Najem ładowarki wraz z obsługą do świadczenia usług na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w sezonie zimowym 2013/2014
Dodano: 2013-09-30 - Sukcesywny, w zależności od potrzeb Zamawiającego wynajem sprzętu wraz z obsługą i środków transportowych do załadunku, wywozu gruzu i papy z obiektów rozbieranych na terenie miasta Będzina oraz nawiezienia i rozplantowania humusu w miejsce rozebranych obiektów.
Dodano: 2013-05-17 - Wynajem sprzętu budowlanego i pojazdów samochodowych wraz z obsługą do potrzeb realizacji zadań gminnych
Dodano: 2013-03-25 - Świadczenie usług koparko- ładowarką kołową na terenie Gminy Wilkowice
Dodano: 2013-01-14