Zakład Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg
- Adres: 40-523 Katowice, ul. Tadeusza Kościuszki 138
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2515186 , fax. 032 2515081
- Data zamieszczenia: 2009-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Zieleni Miejskiej
ul. Tadeusza Kościuszki 138 138
40-523 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2515186, fax. 032 2515081
REGON: 03545711101122 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.katowice.pl/jednostki/zzm
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja Skweru przy ul. Gliwickiej 212-214 - ETAP II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot inwestycji zlokalizowany jest -Województwo śląskie, miasto Katowice, obręb - Załęże, ulica Gliwicka 212-214. na działkach o nr: 4, 3/77, 3/78 oznaczonych symbolem Bi Określenie przedmiotu zamówienia: Powierzchnia działki 35.000 m2 Powierzchnia całkowita terenu objętego opracowaniem 26.000 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia obejmujący: -Przedmiar; -Opis techniczny; -Informacje BIOZ; -Rysunki techniczne i konstrukcyjne; -Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127112
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, w tym: a) posiadają uprawnienia do wykonywania objętej niniejszym zamówieniem działalności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zadania i posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami niezbędnymi do wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia do kierowania robotami /min.1 osoba/ oraz poświadczą ich przynależność do właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego. W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 3 roboty budowlane o wartości przekraczającej 200.000,00 zł netto każda, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika wymagane jest dołączenie do oferty oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii pełnomocnictwa. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie (chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania). Wymagany okres gwarancji - minimum 48 miesięcy dla robocizny i 24 miesiące dla zastosowanych materiałów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Polisę ubezpieczeniową związaną z prowadzoną działalnością. Oświadczenie w zakresie art. art.22 ust. 1, art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania wraz z oświadczeniem w zakresie terminu związania ofertą i gotowości zawarcia umowy na warunkach zawartych w projekcie umowy. Parafowany wzór zapisów umowy. Wypełniony formularz oferty. Kosztorys ofertowy. Wykaz osób funkcyjnych posiadających odpowiednie uprawnienia wraz z kopią uprawnień. Wykaz wykonanych prac wraz z potwierdzeniem ich wykonania ( referencje). Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcą. Odpowiedzi negatywne również obowiązują ( forma oświadczenia Wykonawcy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.katowice.pl/jednostki/zzm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont schodów i traktów pieszych w Parku Zdrojowym
Dodano: 2015-03-30 - Rewitalizacja parku przy ul. Zjednoczenia w Pawłowicach
Dodano: 2015-03-16 - Budowa ścieżki edukacyjnej przy ul. Klubowej w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2014-10-10 - Ścieżka dydaktyczno - przyrodnicza w rejonie Dworu obronnego w Bziu Zameckim w Jastrzębiu - Zdroju
Dodano: 2014-09-11 - REWITALIZACJA MIASTA SKOCZOWA POPRZEZ ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW ZIELONYCH WOKÓŁ ZBIORNIKA WODNEGO NA GÓRNYM BORZE NA CELE SPOŁECZNO - KULTURALNE, SPORTOWE I REKREACYJNE
Dodano: 2014-06-20 - Rewitalizacja zespołu parkowo - zamkowego
Dodano: 2014-05-28 - Remont schodów i traktów pieszych w Parku Zdrojowym
Dodano: 2014-03-07 - Remont schodów i traktów pieszych w Parku Zdrojowym
Dodano: 2013-04-26 - Remont schodów i traktów pieszych w Parku Zdrojowym
Dodano: 2013-02-15 - Rewitalizacja Parku Zamkowego w Mysłowicach.
Dodano: 2012-09-17