Gmina Wilkowice ogłasza przetarg
- Adres: 43-365 Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 4990077 , fax. 33 4990077 w. 420
- Data zamieszczenia: 2013-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkowice
ul. Wyzwolenia 25 25
43-365 Wilkowice, woj. śląskie
tel. 33 4990077, fax. 33 4990077 w. 420
REGON: 07218230900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług koparko- ładowarką kołową na terenie Gminy Wilkowice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług koparko-ładowarką kołową na terenie Gminy Wilkowice w wymiarze maksymalnie 500 godzin. 2. Wymagania dotyczące sprzętu jakim będą świadczone usługi: a) koparko- ładowarka /CATERPILAR lub równoważna/ z wysięgnikiem teleskopowym w celu zwiększenia głębokości kopania. b) koparko-ładowarka musi być wyposażona obowiązkowo w: łyżkę o szerokości 30cm, 40cm, 60 cm; łyżkę do czyszczenia i skarpowania rowów; łyżkę przednią o pojemności nie mniejszej niż 0,5 m3; widły do podnoszenia palet; młot wyburzeniowy. 3. Zamawiający będzie korzystał ze świadczonej usługi sukcesywnie w zależności od zaistniałych potrzeb. Zamawiający będzie telefonicznie zgłaszał Wykonawcy zakres przedmiotu zamówienia do wykonania. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w mniejszym zakresie z świadczonej usługi, o której mowa w pkt 1. w sytuacji gdy: a) wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym czego nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy; b) zmiany warunków finansowania planowanych na rok 2013 remontów. 5. Zamawiający gwarantuje skorzystanie z zakresu świadczonej usługi na minimalnym poziomie 250 godzin. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455200008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas przystąpienia do świadczenia usługi koparko- ładowarką po telefonicznym zleceniu prac przez Zamawiajacego
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gwwilkowice.finn.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa koparko - ładowarką oraz minikoparką na potrzeby usuwania awarii oraz budowy wodociągu i kanalizacji na terenie gminy Pawłowice wraz z usługą transportową samochodem ciężarowym i dostawą kruszywa
Dodano: 2016-01-28 - Wynajem koparek wraz z operatorem.
Dodano: 2015-07-08 - Najem ładowarki wraz z obsługą do świadczenia usług na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w sezonie zimowym 2014/2015
Dodano: 2014-09-25 - Najem ładowarki wraz z obsługą do świadczenia usług na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w sezonie zimowym 2014/2015
Dodano: 2014-09-05 - Świadczenie usług transportowo-sprzętowych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Gliwicach
Dodano: 2014-01-21 - Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską do usuwania awarii oraz remontów na sieci wod-kan. na terenie Gminy Świerklaniec
Dodano: 2013-12-18 - Najem ładowarki wraz z obsługą do świadczenia usług na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w sezonie zimowym 2013/2014
Dodano: 2013-09-30 - Sukcesywny, w zależności od potrzeb Zamawiającego wynajem sprzętu wraz z obsługą i środków transportowych do załadunku, wywozu gruzu i papy z obiektów rozbieranych na terenie miasta Będzina oraz nawiezienia i rozplantowania humusu w miejsce rozebranych obiektów.
Dodano: 2013-05-17 - Wynajem sprzętu budowlanego i pojazdów samochodowych wraz z obsługą do potrzeb realizacji zadań gminnych
Dodano: 2013-03-25 - Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską do usuwania awarii na sieci wod-kan. na terenie Gminy Świerklaniec
Dodano: 2012-12-18