Przetargi.pl
Najem 2 terminali płatniczych POS wraz z obsługą techniczną oraz rozliczanie wpłat dokonywanych za pomocą kart płatniczych

Miasto Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6392084 , fax. 084 6393054
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zamość
    Rynek Wielki 13 13
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6392084, fax. 084 6393054
    REGON: 00059530600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Najem 2 terminali płatniczych POS wraz z obsługą techniczną oraz rozliczanie wpłat dokonywanych za pomocą kart płatniczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest Najem 2 terminali płatniczych POS wraz z obsługą techniczną oraz rozliczanie wpłat dokonywanych za pomocą kart płatniczych. 2) W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi : -wynajem 2 terminali płatniczych POS i zainstalowanie ich w kasach Wydziału Finansowego Urzędu Miasta Zamość, -przeszkolenie osób obsługujących terminale w zakresie przyjmowania płatności przy użyciu kart płatniczych, w zakresie akceptacji kart i obsługi technicznej terminali POS, -obsługa procesu autoryzacji transakcji, w tym przetwarzania i przesyłania komunikatów autoryzacyjnych, -bieżąca obsługa w procesie akwizycji transakcji kartowych, w tym prowadzenie Centrum Obsługi Akceptanta, -obsługi autoryzacji przez telefon, -świadczenie usług w zakresie przetwarzania informacji i przekazywania transakcji, -kontrola i monitorowanie ryzyka oraz zapobieganie oszustwom w zakresie kart płatniczych, w tym wyjaśnianie okoliczności dokonania transakcji przy użyciu kart skradzionych lub sfałszowanych, -przetwarzanie reklamacji, -przetwarzanie i wymiana zbiorów rozliczeniowych z Międzynarodowymi Kartowymi Systemami Płatniczymi, -obsługa instalacji i utrzymania zestawów POS, -obsługa i rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart płatniczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, b) są bankiem bądź inną osobą prawną posiadającą zgodę Prezesa Narodowego Banku Polskiego na prowadzenie systemu autoryzacji i rozliczeń na podstawie ustawy z dnia 12 września 2002 r. o elektronicznych instrumentach płatniczych ( Dz. U. Nr 169, poz. 1385 ze zm.) lub są podmiotem, o którym mowa w art. 6 a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe ( tekst jednolity z 2002 r. Dz. U. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.), c) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, lub aktualnie wykonują, co najmniej jedną usługę polegającą na obsługiwaniu przez co najmniej rok co najmniej jednego podmiotu o obrocie z czynności objętych przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł brutto rocznie każda, 2) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty wymienione w pkt 6 specyfikacji, na podstawie których zostanie dokonana ocena tych warunków ( wg formuły spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do specyfikacji, 2) Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej lub inny dokument potwierdzający uprawnienie Wykonawcy do prowadzenia działalności bankowej, albo zgoda Prezesa Narodowego Banku Polskiego w formie decyzji na prowadzenie systemu autoryzacji i rozliczeń zgodnie z ustawą z dnia 12 września 2002 r. o elektronicznych instrumentach płatniczych ( Dz. U. Nr 169, poz., 1385 z późn. zm.), 5) Wykaz wykonanych lub aktualnie realizowanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonania co najmniej jednej usługi w tym zakresie na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 5 ppkt 1 lit c) ( według załącznika nr 3 do SIWZ), 6) Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie ( wykonywanie) usług, o których mowa w punkcie 6 ppkt 6) SIWZ ( np. referencje), 7) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie), W przypadku oferty Konsorcjum każdy z członków konsorcjum powinien złożyć dokumenty wymienione w pkt. 3 i 4 oraz oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Pozostałe dokumenty oraz oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ) członkowie konsorcjum mogą złożyć razem lub oddzielnie. W przypadku Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 niniejszego działu, Wykonawca składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem lub oświadczeniem złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach