Przetargi.pl
Nadzór inżynierski przebudowy odcinków drogi powiatowej nr 1238R Łętownia - Hucisko - Maleniska w km 0+000-2+750 i 7+940-12+048 w ramach projektu Przebudowa odcinków drogi powiatowej nr 1238R Łętownia-Hucisko-Maleniska w km 0+000-2+750 i 7+940-12+048 wraz z przebudową mostu w miejscowości Hucisko dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013

Powiat Leżajsk ogłasza przetarg

  • Adres: 37-300 Leżajsk, ul. Kopernika 8
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-17 2404500, 2404560 , fax. 0-17 2404509
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Leżajsk
    ul. Kopernika 8 8
    37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie
    tel. 0-17 2404500, 2404560, fax. 0-17 2404509
    REGON: 69058646800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inżynierski przebudowy odcinków drogi powiatowej nr 1238R Łętownia - Hucisko - Maleniska w km 0+000-2+750 i 7+940-12+048 w ramach projektu Przebudowa odcinków drogi powiatowej nr 1238R Łętownia-Hucisko-Maleniska w km 0+000-2+750 i 7+940-12+048 wraz z przebudową mostu w miejscowości Hucisko dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nadzór inżynierski przebudowy odcinków drogi powiatowej nr 1238R Łętownia - Hucisko - Maleniska w km 0+000-2+750 i 7+940-12+048 o łącznej długości 6858 mb; podstawowy zakres robót budowlanych do wykonania: roboty pomiarowe 6,858km , roboty ziemne 16 087 m3, podbudowy z piasku stabilizowanego cementem gr 15 cm - 4146m2 , podbudowy z kruszywa 0/63 stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm - 9414m2, podbudowy z betonu asfaltowego gr. 6cm 7634m2, gr. 8cm - 3150m2 , warstwa wyrównawcza z BA - 5481 ton, z kruszywa łamanego 1225m3, warstwa ścieralna z BA - 38 267m2, przepusty pod zjazdami 1049mb. Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Inżyniera Projektu. Podstawowe obowiązki Inżyniera Projektu i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. reprezentowanie Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy, administrowanie kontraktem i nadzorowanie robót przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, wyegzekwowania od Wykonawcy zapewnienia ochrony i ubezpieczenia budowy oraz mienia, przekazanie wraz z Zamawiającym terenu budowy, wystawienie polecenia rozpoczęcia robót, rozwiązywanie problemów powstałych w trakcie realizacji robót, wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji kontraktu, egzekwowanie jakości robót i wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót (zanikających i ulegających zakryciu), sprawdzanie i odbieranie oznakowania robót w czasie budowy i kontrola przestrzegania wszystkich mających zastosowanie przepisów bezpieczeństwa organizacji ruchu, zatwierdzenie projektu składu mieszanki mineralno - asfaltowej oraz wyników badań laboratoryjnych poszczególnych jej składników, kontrola i aprobata dokumentów roszczeniowych Wykonawcy, wykonanie niezbędnej ilości badań sprawdzających wiarygodność badań Wykonawcy Robót w zakresie warstw bitumicznych w niezależnym od wykonawstwa laboratorium, zatwierdzanie pozostałych wyników badań kontrolnych wykonawcy, Inżynier/Inspektor decydować będzie; o dopuszczeniu do pracy wytwórni mas bitumicznych oraz sprzętu Wykonawcy Robót, wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami kontraktu, Wydawanie kierownikowi robót/budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy lub innym dokumentem dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, a także odkrywek, ustalanie zakresu ewentualnych robót zamiennych, opracowywanie protokołów konieczności wykonywania tych robót z odpowiednim uzasadnieniem, w celu uzyskania akceptacji ze strony Zamawiającego, uczestnictwo w konsultacji z Zamawiającym i Wykonawcą czy jest podstawa do uznania roszczenia Wykonawcy o dodatkową zapłatę, w przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją a stanem faktycznym w terenie Inżynier/Inspektor jest upoważniony do rozstrzygania takich problemów przy bezpośredniej konsultacji z Projektantem i Zamawiającym, Kontrola kosztów inwestycji i jej rozliczenie, ustalenie podstaw i wysokości obniżenia należności Wykonawcy z tytułu obniżenia jakości robót, zatwierdzenie wartości do wypłaty dla Wykonawcy robót, sprawdzanie wszystkich dokumentów związanych z wystawieniem świadectwa płatności oraz zgłaszanie Zamawiającemu gotowości do zakończenia projektu, organizowanie narad technicznych, udział w komisjach oraz uczestnictwo w odbiorze inwestycji, ciągła obecność na budowie, przygotowania do odbioru częściowego i ostatecznego, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę Robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót, zamieszczenia we wszystkich dokumentach, przygotowywanych w związku z realizacją Projektu, informacji o udziale Unii Europejskiej i innych źródeł krajowych we współfinansowaniu Projektu oraz logo Programu, logo Unii Europejskiej i innych podmiotów krajowych współfinansujących Projekt, poświadczenie terminu zakończenia robót; dostarczenia Zamawiającemu min. 7 dni przed odbiorem ostatecznym kompletnego operatu kolaudacyjnego z opinią i akceptacją, po zakończeniu robót Inżynier/Inspektor, po uzgodnieniu z Zamawiającym, wystawi Świadectwo Przejęcia, inne obowiązki wynikające ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, umowy na roboty, które stanowią integralną część umowy,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 24 Pzp; 2) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - min.: Inżynier Projektu (1 osoba ) - 5 lat doświadczenia Inspektor Nadzoru (1osoba) - 5 lat doświadczenia Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień budowlanych o specjalności drogowej. 3) Dysponują możliwością przeprowadzenia wymaganych badań laboratoryjnych sprawdzających badania Wykonawcy robót we własnym laboratorium lub w innym laboratorium niezależnym od Wykonawstwa 4) Dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego; ­ środki transportu, samochód osobowy szt. 1 ­ aparat cyfrowy szt. 1 ­ zestaw komputerowy 1 szt. ­ środki łączności, telefon komórkowy szt. 2, fax w biurze 5) Posiadają doświadczenie w realizacji usług: zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, potwierdzającą doświadczenie w pełnieniu funkcji w charakterze: Inżyniera Projektu, Inżyniera Kontraktu lub Pełnomocnika Inżyniera Kontraktu, Menadżera Projektu, Pełnomocnika Menadżera Projektu, Inżyniera Rezydenta, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na kontrakcie o wartości robót min. 4 000 000,00 PLN w ramach budowy, rozbudowy, przebudowy drogi publicznej min. klasy L potwierdzone, że usługa została wykonana należycie -referencjami. Referencje będą honorowane: a) jeżeli będą wystawione na podmiot ubiegający się o udzielenie zamówienia, zakłada się, że w tym przypadku warunek doświadczenia będzie spełniony jeżeli min. któraś z osób zaproponowana na pełnienie funkcji Inżyniera Projektu lub Inspektora Nadzoru uczestniczyła w wykonywaniu usługi - powinno to wynikać z treści referencji lub z dołączonego innego dokumentu potwierdzającego jej uczestnictwo, b) jeżeli będą wystawione na osoby zaproponowane do pełnienia funkcji Inżyniera Projektu lub Inspektora Nadzoru, zakłada się, że w tym przypadku warunek doświadczenia będzie spełniony, jeżeli minimum jedna z osób zaproponowana na Inżyniera Projektu lub Inspektora Nadzoru, będzie posiadać doświadczenie jak wyżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ); 2) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginalelub kopii potwierdzonej notarialnie; 2a) w przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia . 3) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - załącznik Nr 1 do oferty 4) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w pkt 5 - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 2 do formularza oferty; 5) Wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do oferty, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia (załączyć kopie uprawnień budowlanych, aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa na potwierdzenie warunku określonego 5.1.2) . 6) Wykaz sprzętu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, którym mowa w pkt 5.1 4) 7). Oświadczenie o możliwości wykonania badań laboratoryjnych sprawdzających badania Wykonawcy we własnym laboratorium lub innym laboratorium niezależnym od Wykonawstwa, w przypadku innego laboratorium przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do współpracy w zakresie wykonania badań laboratoryjnych. 9) Wykaz zrealizowanych usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia potwierdzających doświadczenie w pełnieniu funkcji w charakterze; Inżyniera Projektu, Inżyniera Kontraktu lub Pełnomocnika Inżyniera Kontraktu, Menadżera Projektu, Pełnomocnika Menadżera Projektu, Inżyniera Rezydenta, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie, wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5.1 .5) SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.lezajsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach