Gmina Wojcieszów ogłasza przetarg
- Adres: 59-550 Wojcieszów, ul. Pocztowa 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7512230, 7512373 , fax. 075 7512280
- Data zamieszczenia: 2009-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojcieszów
ul. Pocztowa 1 1
59-550 Wojcieszów, woj. dolnośląskie
tel. 075 7512230, 7512373, fax. 075 7512280
REGON: 39076719100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojcieszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór Inwestorski zadania pn. Budowa Hali Sportowej przy Zespole Szkół w Wojcieszowie wykonywanej w formule zaprojektuj - wybuduj - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Nadzór Inwestorski zadania pn. Budowa Hali sportowej przy Zespole Szkół w Wojcieszowie wykonywanej w formule zaprojektuj - wybuduj. Zakres usług obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową hali sportowej o wymiarach boiska 40 x 20 m oraz wybiegi dookoła boiska, razem 42x22 m z zapleczem technicznym, zgodnie z opracowanym projektem budowlanym (do wglądu u Zamawiającego pokój nr 3). Część I - Roboty budowlano montażowe Hali oraz koordynowanie nadzorów w zakresie innych branż realizowanych w ramach przedmiotowej inwestycji. Zakres robót określa projekt budowlany, projekty branżowe wykonawcze i specyfikacje wykonania i odbioru robót Część II - Roboty instalacyjne wodociągowe, kanalizacji burzowej i sanitarnej, centralnego ogrzewania. Zakres robót określa projekt budowlany, projekty branżowe wykonawcze i specyfikacje wykonania i odbioru robót Część III - Roboty instalacyjne elektryczne oświetlenia, ogrzewania, sygnalizacyjne i sterowania Zakres robót określa projekt budowlany, projekty branżowe wykonawcze i specyfikacje wykonania i odbioru robót Pozostałe wymagania: - uprawnienia budowlane odpowiednich branż. - przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - wykaz nadzorowanych robót w okresie ostatnich 3 lat odpowiadających rodzajowo i wartościowo przedmiotowi zamówienia z podaniem inwestora, wartości i terminu wykonania. Wymagane minimum 1 robota. 3. Parametry/wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia Usługa objęta przedmiotem zamówienia musi być zgodna z: przepisami prawa i normami w szczególności: Prawo budowlane art. 25-27 Ustawa z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tekst jednolity Dz. U . z 2006 r. Nr. 156 poz. 1118 ze zm. 4. Nazwa/kod ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - nazwa i kod CPV 74231540-4 Usługi Nadzoru budowlanego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena ofert będzie oparta na ocenie spełniania wszystkich warunków określonych w ogłoszeniu na zasadzie spełnia - nie spełnia, tj. w zależności od informacji na dostarczonych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca spełnił te warunki. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą; - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt 3 -jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, - zawiera błędy w obliczaniu ceny - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3 - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany przedłożyć: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW. DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. 3. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, Zamawiający wymaga aby Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. - załącznik nr 7 Przedłożony wykaz osób przez Wykonawcę musi potwierdzać że: - inspektor nadzoru robót budowlanych posiada uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, jest wpisany aktualnie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - inspektor nadzoru robót sanitarnych posiada uprawnienia w zakresie pozwalającym związanych z nadzorowaniem robót związanych z budową sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych jest wpisany aktualnie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - inspektor nadzoru robót elektrycznych posiada uprawnienia w zakresie pozwalającym na nadzorowanie robót związanych z wykonywaniem przyłączy i instalacji elektrycznych, jest wpisany aktualnie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Wykaz zrealizowanych usług inspektora nadzoru budowlanego w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy w tym okresie minimum 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania wraz z dokumentami potwierdzającymi że usługa ta została wykonana należycie - załącznik nr 6 5. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawe zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - załącznik nr 2 W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty wymienione w punkcie 2 - 5 muszą być złożone przez każdego wykonawcę z osobna. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę-osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wojcieszow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji koordynatora budowy przy realizacji kontraktu pn.: Modernizacja infrastruktury sportowej, zimowej i letniej na Jamrozowej Polanie w Dusznikach - Zdroju -Etap I i Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: Skomunikowanie mostu na rzece Odrze w miejscowości Brzeg Dolny z drogą krajową nr 94 i drogą wojewódzką nr 340 w zakresie: - odcinek od drogi wojewódzkiej nr 341 do drogi powiatowej nr 1353D w m. Radecz - jako kontynuacja budowy przeprawy przez Odrę. CPV 71.52.00.00-9
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania dla zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego Zespołu Szkół Medycznych w Oleśnicy przy ul. Armii Krajowej 2, na działce nr 18 8 AM 25 obręb Oleśnica, przeznaczonego na potrzeby utworzenia Dziennego Domu Pomocy Społecznej, Klubu Integracji Społecznej, mieszkań chronionych oraz przedszkola publicznego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Budowa budynku zespołu szkolno - przedszkolnego z salą sportową i żłobkiem oraz niezbędną infrastrukturą w miejscowości Lutynia
Dodano: 2016-04-06 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa i rozbudowa szkoły podstawowej w Sadkowie z wprowadzeniem funkcji przedszkolnej w systemie niskoenergetycznym wraz z infrastrukturą techniczną wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie
Dodano: 2016-03-29 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-03-17 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gozdawa
Dodano: 2016-02-26 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wojczyce.
Dodano: 2016-02-25 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-02-19 - Pełnienie nadzorów inwestorskich nad prowadzonymi robotami w Gminie Miejskiej Nowa Ruda do 2018 roku.
Dodano: 2015-12-28