Przetargi.pl
WYKONYWANIE USŁUGI W ZAKRESIE UTRZYMANIA I OPRÓŻNIANIA POJEMNIKÓW DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW ORAZ ZAGOSPODAROWANIA ZEBRANYCH ODPADÓW

Gmina Miejska Kłodzko ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074/8654600 , fax. 074 8674062
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kłodzko
    pl. Bolesława Chrobrego 1 1
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074/8654600, fax. 074 8674062
    REGON: 00052605000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.klodzko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONYWANIE USŁUGI W ZAKRESIE UTRZYMANIA I OPRÓŻNIANIA POJEMNIKÓW DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW ORAZ ZAGOSPODAROWANIA ZEBRANYCH ODPADÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 90.50.00.00-2. - kod wiodący 90.51.10.00-2. - kod uzupełniający 90.51.31.00-7. - kod uzupełniający Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi w zakresie utrzymania i opróżniania pojemników do selektywnej zbiórki odpadów rozstawionych na terenie miasta Kłodzka w 48 gniazdach gromadzenia odpadów oraz zagospodarowania zebranych odpadów. 1.1. 35 gniazd gromadzenia odpadów wyposażonych jest w cztery pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów (papier, plastik, szkło białe, szkło kolorowe), 13 gniazd wyposażonych jest w trzy pojemniki (papier, plastik, szkło białe + kolorowe - pojemnik dwudzielny). 2. Realizacja zamówienia, o którym mowa w pkt. 1, odbywać będzie się poprzez: 2.1. Systematyczne, zapewniające niedopuszczanie do przepełnienia, opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów, wykonywane nie rzadziej niż raz w miesiącu, zgodnie z § 15 ust. 6 uchwały nr XII/96/2007 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 30 sierpnia 2007 r. w sprawie przyjęcia tekstu jednolitego Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko. 2.2. Transport zebranych odpadów do miejsca ich czasowego gromadzenia, w którym będą przygotowywane do dalszego przekazania. 2.3. Przygotowanie (doczyszczanie i zebranie partii transportowej) zebranych odpadów, celem dalszego ich przekazania. 2.4. Przekazanie wysegregowanych odpadów do odzysku (w myśl ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) firmom posiadającym stosowne zezwolenia i uzyskanie potwierdzenia przekazania. 2.5. Systematyczne, raz w miesiącu, przekazywanie zamawiającemu raportów zawierających dane o ilości wysegregowanych odpadów. Przekazywanie Zamawiającemu informacji o ilości odpadów przekazanych do odzysku łącznie z kserokopiami dokumentów przekazania odpadów. 2.6. Utrzymanie w technicznej sprawności i czystości obsługiwanych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów, ich dwukrotna w ciągu roku dezynfekcja. 2.7. Utrzymanie czystości i porządku przy obsługiwanych pojemnikach do selektywnej zbiórki odpadów poprzez usuwanie wszelkich odpadów z terenu, na którym ustawione są pojemniki oraz terenu bezpośrednio przyległego. 3. Prace będące przedmiotem postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego będą wykonywane w sposób gwarantujący osiągnięcie i utrzymanie właściwych poziomów odzysku zbieranych odpadów oraz utrzymanie właściwych standardów technicznych, porządkowych i sanitarnych obsługiwanych pojemników, jak również spełnienie wymagań dotyczących ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów. 4. Każdy z Wykonawców winien dokonać wizji lokalnej, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 4.1. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 5. Każdy z Wykonawców winien ubezpieczyć wykonywane usługi w zakresie odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa powstałe w wyniku nieszczęśliwych wypadków dotyczące osób trzecich, które wystąpią w związku z wykonywanymi usługami. Szkody nieuznane przez ubezpieczyciela Wykonawcy a powstałe z przyczyn niewłaściwego zabezpieczenia wykonywanych usług obciążają Wykonawcę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 3000 zł. 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust 6 ustawy PZP. Wadium wniesione w pieniądzach Wykonawca wpłaca przelewem przed terminem składania ofert na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Strzelinie o/w Kłodzku - 28 9588 0004 7100 1010 2000 0050 z adnotacją Wadium - Wykonanie usługi w zakresie utrzymania i opróżniania pojemników do selektywnej zbiórki odpadów oraz zagospodarowania zebranych odpadów. 3. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. Potwierdzenie/ Kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 4. Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium przez Zamawiającego określa art.46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, oraz: 2. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 odpowiadającą swoim rodzajem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia - usługę związaną z selektywną zbiórką odpadów o wartości min 50.000 PLN/brutto, z podaniem ich/jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi/usługa zostały wykonane należycie. 3. posiadają sprawny technicznie, co najmniej podstawowy sprzęt, przeznaczony do realizacji usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia tj. pojazd transportowy z systemem HDS, 4. posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach, 5. posiadają zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, 6. oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, 7. posiadają ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w zakresie odpowiedzialności cywilnej deliktowej z rozszerzeniem zakresu o szkody powstałe w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania z sumą gwarancyjną 100 000 zł na jedno i wszystkie zadania, ważnej w okresie obowiązywania umowy lub wraz z oświadczeniem Wykonawcy o zobowiązaniu się do jej przedłużenia zgodnie z opisanymi warunkami w okresie obowiązywania umowy. 8. załączą - zgodnie z art. 26 ust. 2 dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2, ust. 2 pkt. 2, 3, ust. 3 pkt. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 87, poz. 605). Komisja przetargowa, powołana przez zamawiającego, dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych w ofercie, potwierdzających spełnienie wymaganych warunków wg zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty , formularz cenowy (załącznik nr 1). 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2). 3. Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt 2, ust. 2 pkt 2, 3, ust. 3 pkt. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 605): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniu ofert. b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach, c) zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, d) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , min. 1 odpowiadającą swoim rodzajem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia - usługę związaną z selektywną zbiórką odpadów o wartości min. 50.000 PLN/brutto), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). (załącznik nr 3); c) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (załącznik nr 4). d) polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w zakresie odpowiedzialności cywilnej deliktowej z rozszerzeniem zakresu o szkody powstałe w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania z sumą gwarancyjną 100 000 zł na jedno i wszystkie zadania, ważnej w okresie obowiązywania umowy lub wraz z oświadczeniem Wykonawcy o zobowiązaniu się do jej przedłużenia zgodnie z wyżej opisanymi warunkami w okresie obowiązywania umowy. 4. zaakceptowany projekt umowy. 5. Dowód wpłaty wadium. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, - zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 3. lit. a, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 i w pkt 4,5 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski zawierających poświadczenie dokumentów zgodnie z konwencją haską z 1961 r., a w stosunku do państw, które nie podpisały konwencji haskiej poświadczone przez polskie placówki konsularne. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 3 i w pkt 4, 5 są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. Dokumenty przetargowe, które zostały otworzone w trakcie wykonywania procedury przetargowej zatrzymuje Zamawiający. 9. Załączniki powinny zostać wypełnione (bądź przepisane z zachowaniem formy i treści i wypełnione) przez Wykonawcę bez dokonywania jakichkolwiek zmian skutkujących zmianą ich sensu. 10. Projekt umowy powinien zostać zaakceptowany bez dokonywania w nim jakichkolwiek zmian. 11. Zgodnie z art. 23 ust.1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W w/w przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopi poświadczonej notarialnie. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w punkcie 2 oraz punkcie 3 podpunkt a winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 12. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. W przypadku dołączenia do oferty kopii dokumentu, powyższa kopia musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. Wszelkie pełnomocnictwa uprawniające do reprezentacji winny być złożone w formie oryginału lub kopi poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.klodzko.pl/gospodarka/zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach