Przetargi.pl
Nadzór Inwestorski nad zadaniem: „Budowa kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Stąporków”

Gmina Stąporków ogłasza przetarg

  • Adres: 26-220 Stąporków, Piłsudskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 741 122 , fax. 413 741 860
  • Data zamieszczenia: 2019-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stąporków
    Piłsudskiego -
    26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 741 122, fax. 413 741 860
    REGON: 53020600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.staporkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór Inwestorski nad zadaniem: „Budowa kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Stąporków”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie w pełnym zakresie Nadzoru Inwestycyjnego nad robotami budowlanymi w ramach inwestycji dla zadań pn.: Część I (Zadanie 1) - nadzór inwestorski nad zadaniem: „Budowa kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Stąporków”. Część II (Zadanie 2) – nadzór inwestorski nad zadaniem: „Budowa kanalizacji sanitarnej poza aglomeracją Stąporków”. 2.1. Zakres usługi obejmuje: 2.1.1. Pełnienie w pełnym zakresie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie następujących branż: a) Sanitarnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b) Elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 2.1.2. Pełnienie funkcji koordynatora Nadzoru Inwestorskiego w/w branż w okresie realizacji przedmiotowej inwestycji. 2.1.3. Inspektor nadzoru zobowiązany będzie wykonywać czynności nadzoru w sposób określony w art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.) i zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i wiedzą techniczną w tym zakresie oraz uczestniczyć w przeglądach i odbiorach w okresie gwarancji i rękojmi. 2.1.4. Zakres czynności Nadzoru Inwestorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym obejmować będzie w szczególności następujące obowiązki: a) dokładna znajomość dokumentacji projektowej oraz treści umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, a także treści umowy pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą lub dalszymi podwykonawcami, b) zapewnienie ciągłości nadzoru poprzez – przeprowadzenie przez każdego z Inspektorów Nadzoru regularnych inspekcji Terenu Budowy, w częstotliwości uzasadnionej przebiegiem nadzorowanych robót budowlanych, jednak nie rzadziej niż …. dni w tygodniu (w zależności do treści oferty nie mnie jednak niż 2 dni w tygodniu), w toku prac związanych z daną branżą. Koordynator Nadzoru Inwestorskiego jest zobowiązany do przeprowadzenia inspekcji Terenu Budowy nie rzadziej niż ….. dni w tygodniu (w zależności do treści oferty nie mniej jednak niż 2 dni w tygodniu) przez cały okres realizacji robót budowlanych. Inspekcje będą prowadzone przez min. 2 godziny w ciągu każdego dnia inspekcji, w dni powszednie w godzinach do 8:00 do 15:00 (ilość przeprowadzonych inspekcji będzie weryfikowana na podstawie listy obecności prowadzonej w siedzibie Zamawiającego lub na podstawie wpisu do dziennika budowy), c) kontrola osób i podmiotów uczestniczących w realizacji inwestycji pod kątem czy prace nie realizują osoby lub podmioty nie zgłoszone Zamawiającemu jako podwykonawcy lub dalsi podwykonawcy. W przypadku stwierdzenia takiej nieprawidłowości niezwłoczne informowanie Zamawiającego, d) bieżąca kontrola terminowości i zgodności wykonywania robót budowlanych przez Wykonawcę i podwykonawców z harmonogramem rzeczowo- finansowym, e) bieżąca kontrola robót w zakresie zgodności ich wykonywania z dokumentacją projektowo - techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę oraz wszystkimi innymi uzgodnieniami i wydanymi decyzjami niezbędnymi do realizacji zadania, normami budowlanymi i przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej, f) w ramach uprawnień wynikających z prawa budowlanego - podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu, w szczególności w przypadku stwierdzenia ich prowadzenia niezgodnie z umową oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, g) podejmowanie decyzji dotyczących odbiorów robót po zgłoszeniu przez Wykonawcę robót gotowości do odbioru, h) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną prawidłowość realizowanej inwestycji, i) podejmowanie decyzji i ponoszenie odpowiedzialności za nie, w sprawach związanych z jakością robót ich postępem oraz oceną jakości wyrobów budowlanych w rozumieniu art. 10 Prawa budowlanego, j) udzielanie wyjaśnień w sprawach związanych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót z wyłączeniem spraw mających wpływ na wzrost kosztów budowy, Inspektor Nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody Zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Stąporków, k) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący nieuzasadnionej przerwy w realizacji robót przez Wykonawcę lub podwykonawcę, l) kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art.10 Prawa budowlanego, żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa, oraz obowiązkowe sprawdzenie przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych, m) akceptacja materiałów przewidzianych w inwestycji, a dostarczonych przez Wykonawcę, n) wykonywanie badań sprawdzających jakość wykonanych robót, o) żądanie usunięcia przez Wykonawcę wad ujawnionych w toku wykonywania robót i wad w wykonanych robotach oraz informowanie Zamawiającego w przypadku nieusunięcia tych wad, p) ustalanie rodzaju i zakresu robót oraz zmian koniecznych do poprawnego wykonania zadania, q) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu w terminach wskazanych w umowie na wykonanie robót budowlanych, r) udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego, a w ramach tych czynności stwierdzanie gotowości do odbioru, przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz faktu usunięcia ewentualnych wad, s) potwierdzanie wykonanych robót jako podstawy do sporządzenia faktury przez Wykonawcę celem zapłaty wynagrodzenia, t) niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, u) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy terenu budowy i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji, v) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, w) rozpoznawanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu proponowanego przez Wykonawcę zakresu robót dodatkowych lub zamiennych w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, spisywanie protokołów konieczności, x) poświadczenie terminu zakończenia robót, y) informowanie o zagrożeniu nieterminowej realizacji poszczególnych prac wynikających z harmonogramu jak również terminu końcowego, z) kontrolowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę terenu budowy, w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, aa) rozliczenie umowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, bb) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska, cc) uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, wykonywanych w związku z realizowaną inwestycją, dd) koordynowanie robót w poszczególnych branżach, ee) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy przez Wykonawcę robót budowlanych i dokonywanie w nim wpisów dotyczących wszystkich okoliczności mających znaczenie dla prowadzenia właściwego procesu budowlanego, ff) przygotowanie i załatwienie wszelkich spraw formalno - prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót oraz rozwiązywanie wszelkich innych problemów pojawiających się w czasie realizacji inwestycji, gg) obecność na budowie koordynatora nadzoru oraz inspektorów zgodnie ze SIWZ i złożoną ofertą, zapewniający nadzór nad inwestycją, hh) nadzór nad prowadzeniem dziennika budowy, przeprowadzaniem prób, badań i pomiarów jakościowych, ii) uczestniczenie w naradach roboczych z Inwestorem i Wykonawcą oraz sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu wyczerpujących pisemnych notatek z narad, jj) monitoring, kontrola, raportowanie i sprawozdawczość w zakresie rzeczowym i finansowym postępów w realizacji zadania w tym sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu miesięcznych raportów z realizacji inwestycji, kk) weryfikacja przygotowanej przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej oraz innej dokumentacji związanej z inwestycją i wskazanie ewentualnych braków. Opisany powyżej zakres usługi obejmuje w pełnym zakresie każdą z części (zadań). 2.1.5. Zakresem nadzoru objęte będą dwie części (dwa zadania): Część I (Zadanie 1) - nadzór inwestorski nad zadaniem: „Budowa kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Stąporków” Etap pierwszy - Budowa kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Stąporków w obrębie: ul. 1-go Maja do ul. Górniczej (do studzienki S1.24) i ul. Piłsudskiego oraz na działkach o nr ewid. 3353/25 i 3532/1, której zakres obejmuje: budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej do wykonania z: - PVC-U SDR 34; SN8; kl.S; Dz200x5,9 – o łącznej długości 1739,60 m, w tym: 1468,80 m do wykonania w wykopie otwartym, 270,80 m do wykonania przewiertów w rurach stalowych ochronnych 299x5,0, - PP SDR 17,6 PN 6 Dz200x11,4 – dł. 14,80 m do wykonania metodą przecisku bez RO. budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej do wykonania z: - PVC-U SDR 34; SN8; kl.S; Dz160x4,7 – o łącznej długości 334,30 m, w tym: 289,30 m do wykonania w wykopie otwartym, 45,00 m do wykonania przewiertów w rurach stalowych ochronnych 244x5,0, - PP SDR 17,6 PN 6 Dz160x9,7 – dł. 16,70 m do wykonania metodą przecisku bez RO. budowę sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej do wykonania z: - PE100 SDR17 PN10 Dz90x5,9 – o łącznej długości 283,00 m, w tym: 257,00 m do wykonania w wykopie otwartym, 26,00 m do wykonania przewiertów w rurach stalowych ochronnych 159x4,5, budowę studzienek kanalizacyjnych (rewizyjnych, przyłączeniowych, rozprężnych): - studnia betonowa DN1200mm – 3 szt. - studnia betonowa DN1000mm – 36 szt. - studnia betonowa DN600mm – 21 szt. - studnia tworzywowa DN425mm – 4 szt. - studnia tworzywowa DN315mm – 33 szt. budowę pompowni ścieków P6 z szafą zasilająco-sterowniczą oraz zagospodarowaniem terenu pompowni, w tym: utwardzeniem nawierzchni, wykonaniem ogrodzenia placu pompowni, zjazdu i drogi dojazdowej oraz przyłącza energetyczne do zasilania pompowni ścieków. Etap drugi - Budowa kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Stąporków w obrębie: ul. Piaskowej, ul. Niekłańskiej i ul. Miłej, której zakres obejmuje: budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej do wykonania z: - PVC-U SDR 34; SN8; kl.S; Dz200x5,9 – o łącznej długości 1904,00, w tym: 1813,60 m do wykonania w wykopie otwartym, 90,40 m do wykonania przewiertów w rurach stalowych ochronnych 299x5,0, - PP SDR 17,6 PN 6 Dz200x11,4 – dł. 19,70 m do wykonania metodą przecisku bez RO. budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej do wykonania z: - PVC-U SDR 34; SN8; kl.S; Dz160x4,7 – o łącznej długości 603,20 m, w tym: 530,70 m do wykonania w wykopie otwartym, 72,50 m do wykonania przewiertów w rurach stalowych ochronnych 244x5,0, budowę sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej do wykonania z: - PE100 SDR17 PN10 Dz90x5,9 – o łącznej długości 1001,10 m, w tym: 580,60 m do wykonania w wykopie otwartym, 420,50m do wykonania przewiertów w rurach stalowych ochronnych 159x4,5, - PE100 SDR17 PN10 Dz90x5,4 – o łącznej długości 43,60 m (przekroczenie rzek) w rurach osłonowych PE100 SDR26 PN10 Dz280x10,7 (dł. 5,10 m) oraz PE100 SDR26 PN10 Dz315x12,1 (dł. 20,10 m) budowę studzienek kanalizacyjnych (rewizyjnych, przyłączeniowych, rozprężnych): - studnia betonowa DN1000mm – 44 szt. - studnia betonowa DN600mm – 28 szt. - studnia tworzywowa DN425mm – 2 szt. - studnia tworzywowa DN315mm – 46 szt. budowę pompowni ścieków P2 i P5 z przyłączami energetycznymi do ich zasilania, z szafami zasilająco-sterowniczymi oraz zagospodarowaniem terenu pompowni, w tym: utwardzeniem nawierzchni, wykonaniem ogrodzenia placu pompowni, zjazdu i drogi dojazdowej. Część II (Zadanie 2) - nadzór inwestorski nad zadaniem: „Budowa kanalizacji sanitarnej poza aglomeracją Stąporków” budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej do wykonania z: - PVC-U SDR 34; SN8; kl.S; Dz200x5,9 – o łącznej długości 2266,40 m, w tym: 1930,30 m do wykonania w wykopie otwartym, 336,10 m do wykonania przewiertów w rurach stalowych ochronnych 299x5,0, - PP SDR 17,6 PN 6 Dz200x11,4 – dł. 4,90 m do wykonania metodą przecisku bez RO. budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej do wykonania z: - PVC-U SDR 34; SN8; kl.S; Dz160x4,7 – o łącznej długości 529,50 m, w tym: 490,00 m do wykonania w wykopie otwartym, 39,50 m do wykonania przewiertów w rurach stalowych ochronnych 244x5,0, - PP SDR 17,6 PN 6 Dz160x9,7 – dł. 4,60 m do wykonania metodą przecisku bez RO. budowę sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej do wykonania z: - PE100 SDR17 PN10 Dz90x5,9 – o łącznej długości 427,70 m, w tym: 384,20 m do wykonania w wykopie otwartym, 40,50 m do wykonania przewiertów w rurach stalowych ochronnych 159x4,5, budowę studzienek kanalizacyjnych (rewizyjnych, przyłączeniowych, rozprężnych): - studnia betonowa DN1000mm – 46 szt. - studnia betonowa DN600mm – 41 szt. - studnia tworzywowa DN425mm – 2 szt. - studnia tworzywowa DN315mm – 46 szt. budowę pompowni ścieków P1 z szafą zasilająco-sterowniczą oraz zagospodarowaniem terenu pompowni, w tym: utwardzeniem nawierzchni, wykonaniem ogrodzenia placu pompowni, zjazdu i drogi dojazdowej oraz przyłącze energetyczne do zasilania pompowni ścieków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie. Wystarczającym jest złożenie oświadczenia w zakresie dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy sporządzony zgodnie z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wraz z informacją, którą cześć zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom i podaniem nazw i danych Podwykonawców. Dokument składany w oryginale. b) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta wraz z oświadczeniami jest składana przez pełnomocnika, upoważniające go do tej czynności. c) Oświadczenie /zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ (w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów), dokument składany w oryginale. d) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, e) Oświadczenie, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej przedstawia dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach