Agencja Rozwoju Regionalnego "MARR" S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 39-300 Mielec, ul. Chopina 18
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 7881850 , fax. 017 7881864
- Data zamieszczenia: 2009-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Regionalnego "MARR" S.A.
ul. Chopina 18 18
39-300 Mielec, woj. podkarpackie
tel. 017 7881850, fax. 017 7881864
REGON: 69002456900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski nad rozbudową i przebudową istniejących hal produkcyjno-usługowo-biurowych segment A , B , C Inkubatora Przedsiębiorczości IN-MARR oraz budową nowego budynku produkcyjno-usługowo-biurowego segment D wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną (zjazd z drogi powiatowej w formie mostu przez Potok Rów, drogi, place, parkingi) dla Inkubatora Nowych Technologii IN-Tech wraz z rozbudową Mieleckiego Parku Przemysłowego w Mielcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane nad rozbudową i przebudową istniejących hal produkcyjno-usługowo-biurowych segment A , B , C Inkubatora Przedsiębiorczości IN-MARR oraz budową nowego budynku produkcyjno-usługowo-biurowego segment D wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną (zjazd z drogi powiatowej w formie mostu przez Potok Rów, drogi, place, parkingi) dla Inkubatora Nowych Technologii IN-Tech wraz z rozbudową Mieleckiego Parku Przemysłowego w Mielcu. 2. Szczegółowo zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim określa Dokumentacja projektowa pn.: Projekt budowlany - rozbudowa i przebudowa istniejących hal produkcyjno -usługowo-biurowych segment A, B , C Inkubatora Przedsiębiorczości IN-MARR oraz budowa nowego budynku produkcyjno- usługowo-biurowego segment D w Mielcu na działce nr 109/2, 109/3, 109/4, 113, 71, 72, 144/6 - obręb ewidencyjny 4 -Mościska i na działce nr 48/4 - obręb ewidencyjny 3 - Przemysłowy wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną( zjazd z drogi powiatowej w formie mostu przez potok rów, drogi, place, parkingi ) dla Inkubatora Nowych Technologii IN-tech w ramach projektu pn. Budowa Inkubatora Nowych Technologii IN-tech 1 wraz z rozbudową Mieleckiego Parku Przemysłowego realizowanego w ramach działania I.3. Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013. 3. Nadzór inwestorski obejmuje następujące branże: konstrukcyjno-budowlana, drogowa, instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i rządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2) Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, w szczególności: a) Posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia - pełnienie nadzoru inwestorskiego, b) Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: inspektorzy nadzoru posiadający uprawnienia do nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i rządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, 2. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków ich udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego wg metody spełnia/nie spełnia na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawca dołączy do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca a które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji (uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie właściwej Izby Samorządu Zawodowego) niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji (uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie właściwej Izby Samorządu Zawodowego) niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 5) Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie Zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r., Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz z 2008 r. Nr 188, poz. 1155)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marr.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Stalowowolskiego - w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i węzła cieplnego w Centrum Kształcenia Ustawicznego i Ośrodku Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego - II
Dodano: 2016-07-15 - pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: Przedszkole moich marzeń - budowa zaplecza żłobka gminnego poprzez rozbudowę i przebudowę Przedszkola Nr 1 w Ustrzykach Dolnych na działce ewid. 974 w miejscowości Ustrzyki Dolne.
Dodano: 2016-07-14 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami pn: część I Przebudowa i remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Stalowej Woli część II Przebudowa istniejącego boiska sportowego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Stalowej Woli przy ul. Staszica 5
Dodano: 2016-07-14 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Stalowowolskiego - w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i węzła cieplnego w Centrum Kształcenia Ustawicznego i Ośrodku Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego.
Dodano: 2016-07-07 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: Przebudowa drogi gminnej na terenie Miasta Łańcuta i Gminy Czarna
Dodano: 2016-06-29 - pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: Przedszkole moich marzeń - budowa zaplecza żłobka gminnego poprzez rozbudowę i przebudowę Przedszkola Nr 1 w Ustrzykach Dolnych na działce o nr ewid. 974 w miejscowości Ustrzyki Dolne.
Dodano: 2016-06-28 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie oświetlenia drogowego w dzielnicy Podzwierzyniec w ramach zadania - Uzbrojenie terenów inwestycyjnych
Dodano: 2016-05-09 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania : Przebudowa mostu stałego przez rzekę Wiar w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 890 Kuźmina - Krościenko w km 9+217 w miejscowości Wojtkowa.
Dodano: 2016-04-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Budowa odcinka sieci kanalizacji deszczowej w ramach zadania Uzbrojenie osiedla Księże Górki
Dodano: 2016-04-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: budowa sieci kanalizacji deszczowej ul. Batalionów Chłopskich i ul. Stefana Batorego w Łańcucie oraz budowa odcinków kanału na dopływie potoku Mikośka wraz z budową wpustów, przykanalików i wylotów kanalizacji deszczowej oraz przebudowa przyłączy gazu przy ul. Stefana Batorego w Łańcucie
Dodano: 2016-04-20