Zarząd Powiatu Olsztyńskiego ogłasza przetarg
- Adres: 10-516 Olsztyn, Plac Bema 5
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5210500 , fax. 089 5210501
- Data zamieszczenia: 2012-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Olsztyńskiego
Plac Bema 5 5
10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5210500, fax. 089 5210501
REGON: 51074266900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-olsztynski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski nad realizowaną inwestycją pn. Przebudowa dwóch budynków barczewskiej Filii Szpitala Pomocy Maltańskiej w Olsztynie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego nad realizowaną inwestycją pn. Przebudowa dwóch budynków barczewskiej Filii Szpitala Pomocy Maltańskiej w Olsztynie w ramach projektu inwestycyjnego pn. Poprawa jakości opieki długoterminowej w regionie poprzez modernizację i wyposażenie barczewskiej Filii Szpitala Pomocy Maltańskiej w Olsztynie. 2. Przedmiot zamówienia realizowany na terenie budowy położonym na działce geodezyjnej nr 204 w obrębie nr 3 m. Barczewo, ul. Niepodległości 9. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą, wymaganiami SIWZ Nr IF-IFI.272.7.2.2012 z dnia 20.01.2012r., zawartą umową, projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę Bw/1/2011 z dnia 05.01.2011r, obowiązującymi przepisami prawa, normami, zasadami sztuki budowlanej i należytą starannością. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. 4. Zakres usługi obejmuje: 1) działania na rzecz i w imieniu Zamawiającego, w sposób pozwalający na realizację inwestycji, w tym egzekwowanie od Wykonawcy robót: realizacji robót budowlanych zgodnie z umową, projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę Bw/1/2011 z dnia 05.01.2011, Harmonogramem rzeczowo- finansowym robót budowlanych, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, złożoną ofertą i kosztorysem ofertowym, obowiązującymi przepisami prawa, normami, zasadami sztuki budowlanej i należytą starannością, 2) wykonywanie czynności nadzoru inwestorskiego robót budowlanych, wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz.U. 2010 Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.), 3) zapewnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych c) instalacyjnej w zakresie w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, d) instalacyjnej w zakresie instalacji teletechnicznych, e) drogowej ( drogi wewnętrzne), 4) zapewnienie inspektora koordynującego (kierownik zespołu), który oprócz obowiązków koordynatora, powinien wykonywać czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w posiadanej specjalności, 5) inspektorzy nadzoru poszczególnych specjalności są odpowiedzialni za realizację zadań w zakresie swoich uprawnień i obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy- Prawo budowlane, 6) współpracę z Zamawiającym, Wykonawcą robót i Podwykonawcami w zakresie zorganizowania prac, realizacji oraz odbiorów robót budowlanych, 7) oddanie obiektu do użytkowania i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, przy współpracy z Wykonawcą robót oraz Zamawiającym, 8) wykonanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych inwestycji. 5. Lokalizacja prowadzonych robót: budynek szpitala (piwnica, parter, pierwsze piętro, poddasze), budynek kaplicy adaptowany na świetlicę oraz teren nieruchomości (zagospodarowanie terenu). 6. Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim został wyszczególniony w SIWZ oraz opisany w dokumentacji projektowej. 7. W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający wyłonił Wykonawcę robót budowlanych- KONSORCJUM: 1.Lider- Przedsiębiorstwo Budowlane WITKA Sp.z o.o. 2.Uczestnik Przedsiębiorstwo Budowlane WITKA Krzysztof Krawczyk. 10-434 Olsztyn ul. Kołobrzeska 50H. Wartość robót budowlanych- 3.954.828,65 zł. Zamawiający zaplanował rozliczenie wykonanych robót budowlanych kosztorysem powykonawczym oraz miesięczne dokonywanie płatności. 8. Wykonawca w trakcie realizacji robot budowlanych: 1) monitoruje terminowość realizacji, zakres i wartość robót budowlanych zgodnie z Harmonogramem rzeczowo- finansowym robót budowlanych. W przypadku zagrożenia niedotrzymania przez Wykonawcę robót terminu realizacji umowy lub terminów wskazanych w harmonogramie, niezwłocznie powiadamia pisemnie Zamawiającego, 2) kontroluje prawidłowość wpisów dokonywanych w dzienniku budowy oraz wydaje Wykonawcy robót, kierownikowi budowy i kierownikom robót polecenia, potwierdzone wpisem w dzienniku budowy, dotyczące: a) usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, b) wykonania prób lub badań wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, c) przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 3) weryfikuje i akceptuje: a) zmiany Harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych, b) obmiary robót wykazane przez Wykonawcę robót w prowadzonej książce obmiarów (w odniesieniu do szczegółowego kosztorysu ofertowego), c) kosztorysy powykonawcze- stanowiące podstawę do rozliczeń finansowych z Wykonawcą robót, d) pod względem merytorycznym i rachunkowym faktury, wystawiane przez Wykonawcę robót- w ciągu 3 dni od daty otrzymania faktury, 4) sprawdza jakość wykonywanych robót budowlanych oraz wyrobów budowlanych, a w szczególności : a) zapobiega zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie lub niezgodnych z dokumentacją projektową, b) w przypadku wprowadzania odstępstw i zmian, każdorazowo zawiadamia Zamawiającego oraz uzyskuje jego zgodę, c) sprawdza i odbiera z udziałem Zamawiającego roboty budowlane ulegające zakryciu lub zanikające, uczestniczy w próbach i odbiorach technicznych instalacji oraz urządzeń technicznych, 5) weryfikuje fizyczne obmiary i inwentaryzację robót na budowie, potwierdza faktycznie wykonane roboty oraz usunięcie wad i usterek. Żąda od Wykonawcy robót dokonania poprawek, bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę, 6) organizuje narady techniczne na budowie z udziałem przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy robót, 7) zapewnia nadzór i akceptację przeprowadzonych testów i technologicznych rozruchów urządzeń oraz wyposażenia, 8) wstrzymuje roboty w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z projektem budowlanym i obowiązującymi przepisami, w tym przepisami BHP i p.poż, 9) ma obowiązek uczestniczenia w kontrolach przeprowadzanych przez PINB lub inne organy uprawnione do kontroli oraz dopilnowuje realizacji ustaleń, zaleceń i decyzji podjętych podczas tych kontroli, 10) uczestniczy w: a) sporządzaniu protokółów konieczności i protokółów różnicowych, b) zorganizowaniu i przeprowadzeniu odbiorów technicznych, odbiorów częściowych i odbioru końcowego robót, c) sporządzeniu protokółów z wykonanych czynności odbiorowych (według wzoru przekazanego przez Zamawiającego), 11) weryfikuje i akceptuje dokumentację odbiorową, wymaganą przy przekazaniu obiektu do użytkowania oraz przeprowadza wszystkie czynności związane z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego, 12) w przypadku wystąpienia istotnych zmian od zatwierdzonego projektu budowlanego, dokonuje akceptacji opracowanych projektów zamiennych, zatwierdza opracowaną przez Wykonawcę robót charakterystykę energetyczną budynku oraz wszelką dokumentację powykonawczą, 9. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej na terenie budowy przed złożeniem oferty, celem zapoznania się z zakresem robót, stanowiących przedmiot nadzoru inwestorskiego i rozpoznania wszelkich uwarunkowań, które mogą mieć wpływ na przyszły proces realizacji usługi oraz podaną w ofercie cenę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_olsztynski
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy kontrakcie pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 519 na odcinku Małdyty - Morąg, z podziałem na 4 części: Część 1: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru branży teletechnicznej; Część 2: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geodezyjnych; Część 3: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geotechnicznych; Część 4: Pracownik biurowy
Dodano: 2016-07-27 - Nadzór inwestorski nad budową sieci kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej oraz oczyszczalni ścieków w m. Kwitajny, gm. Pasłęk
Dodano: 2016-07-26 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa elementów uspokojenia ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 507, w miejscowościach Wapnik i Kunik.
Dodano: 2016-07-26 - Nadzór inwestorski dla zadania inwestycyjnego Remont i modernizacja budynku CEiIK przy ul. Kościńskiego w Olsztynie (Bryła C)
Dodano: 2016-07-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych
Dodano: 2016-07-21 - Nadzór inwestorski nad budową sieci wodociągowej z Barczewskiego Dworu do Marun, Szynowa i Tęgut z przyłączami do odbiorców w tych miejscowościach, gm. Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie.
Dodano: 2016-07-14 - pełnienie funkcji inwestora zastępczego nad realizacją zadania polegającego na rozbudowie Drogowego Przejścia Granicznego w Grzechotkach w zakresie budowy jezdni, ogrodzenia oraz infrastruktury technicznej
Dodano: 2016-07-13 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy kontrakcie pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 519 na odcinku Małdyty - Morąg, z podziałem na 4 części: Część 1: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru branży teletechnicznej; Część 2: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geodezyjnych; Część 3: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geotechnicznych; Część 4: Pracownik biurowy.
Dodano: 2016-07-08 - Nadzór inwestorski nad budową sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz budową sieci kanalizacyjnej ze Słonecznika do Bartężka, gm. Morąg
Dodano: 2016-05-13 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa elementów uspokojenia ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 507. Podział zamówienia na 3 części.
Dodano: 2016-04-15