Przetargi.pl
Usługi odśnieżania dróg na terenie Gminy Lidzbark Warmiński w 2012r.

Gmina Lidzbark Warmiński ogłasza przetarg

  • Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Krasickiego 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7673274 , fax. 089 7673274
  • Data zamieszczenia: 2012-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lidzbark Warmiński
    ul. Krasickiego 1 1
    11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7673274, fax. 089 7673274
    REGON: 00053822500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalidzbark.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi odśnieżania dróg na terenie Gminy Lidzbark Warmiński w 2012r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi odśnieżania dróg gminnych o łącznej długości ok. 300 km, wg podziału na następujące rejony odśnieżania : Rejon Nr 1 obejmuje miejscowości : Koniewo-Koniewo Osada-Żytowo-Kotowo-Morawa - łączna długość dróg ok.50 km; Rejon Nr 2 obejmuje miejscowości : Runowo-Ignalin-Łaniewo-Bobrownik-Wróblik - łączna długość dróg ok.50 km; Rejon Nr 3 obejmuje miejscowości : Redy-Redy Osada, Nowa Wieś Wielka-Widryki- Lauda-Wielochowo-Jagoty - łączna długość dróg ok.50 km; Rejon Nr 4 obejmuje miejscowości : Kochanówka-Stryjkowo-Chełm-Miłogórze-Pomorowo - łączna długość dróg ok.50 km; Rejon Nr 5 obejmuje miejscowości : Suryty-Blanki-Jarandowo-Kierz- łączna długość dróg ok.50 km; Rejon Nr 6 obejmuje miejscowości : Markajmy-Knipy-Sarnowo-Wojdyty-Rogóż- łączna długość dróg ok.50 km; 2. Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych (opadów śniegu), każdorazowo na odrębne zlecenie przedstawiciela zamawiającego. Zamawiającemu przysługuje prawo zlecenia wykonawcy odśnieżania dróg w innych miejscowościach. Szacunkowa wielkość zamówienia - ok. 100 godzin odśnieżania na każdy rejon podany w pkt 1. Podana ilość godzin jest wielkością szacunkową służącą do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość godzin odśnieżania wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca czasu trwania umowy wg potrzeb Zamawiającego. Nie zrealizowanie zamówienia w całości nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy. 3. Wymagania stawiane wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 2) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował całodobowym kontaktem telefonicznym oraz kontaktem z operatorem sprzętu w celu sprawnego przeprowadzenia usługi odśnieżania. 3) W przypadku awarii sprzętu i przerw w usłudze odśnieżania Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. Awarię sprzętu lub przestój w usłudze należy niezwłocznie zgłosić upoważnionej osobie Zamawiającego. 4) Zamawiający zastrzega, że koszty czasu dojazdu do wyznaczonego rejonu, odśnieżania powyżej 5 km będzie ponosił Wykonawca. 5) Rozpoczęcie wykonywana usługi określa się na 2 godziny od chwili zlecenia usługi przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 6) Wykonawca będzie sporządzał wykaz odśnieżonych dróg z podaniem terminu i liczby godzin odśnieżania, wykaz musi być potwierdzony przez Sołtysa lub upoważnioną przez Zamawiającego osobę. 7) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 8) Wszystkie ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 9) Wszystkie załączniki do niniejszej specyfikacji od Nr 1 do Nr 6 stanowią jej integralną część. 10) Oferent zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w terenie w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia: kontakt - Fabian Andrukajtis, tel. 0-89-767-32-74 w.13. 4. Wymagania dotyczące sprzętu : 1) maszyna do odśnieżania musi być wyposażona w silnik o mocy nie mniejszej niż 90 KM, 2) napęd na dwie osie, 3) pług wielofunkcyjny lub w pług czołowy tzw. strzała ze stalową listwą zgarniającą, w uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza inną listwę zgarniającą niż stalowa, 4) min. szerokość jednorazowego przejścia pługa 2,8 m 5) w przypadku utrudnień w czasie jazdy pojazd musi być wyposażony w łańcuchy przeciwślizgowe 6) pojazd musi być wyposażony w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy, stosownie do art.54 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. prawo o ruchu drogowym (Dz.U. Nr 98, poz.602 z późn. zm.) odpowiadającym warunkom określonym w § 38 Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 01 kwietnia 1999r. (Dz.U. Nr 44, poz.432) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalidzbark.com/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach