Sąd Okręgowy w Tarnobrzegu ogłasza przetarg
- Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Sienkiewicza 27
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 8234880 , fax. 015 8230551
- Data zamieszczenia: 2010-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Tarnobrzegu
ul. Sienkiewicza 27 27
39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
tel. 015 8234880, fax. 015 8230551
REGON: 83122086000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN.: ZABUDOWA PODCIENI BUDYNKU SĄDÓW I PROKURATUR W TARNOBRZEGU PRZY ULICY SIENKIEWICZA 27. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalnościach ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.Zabudowa podcieni budynku sądów i prokuratur w Tarnobrzegu przy ulicy Sienkiewicza 27.Istniejący budynek to obiekt 14 kondygnacyjny, o części niższej 4 kondygnacyjnej Część niższa jest nadwieszona we fragmentach rzutu na poziomach II i IV kondygnacji nad I i II kondygnacją. Obiekt w całości użytkowany jest na potrzeby Sądów i Prokuratur. Przyziemie pełni funkcje techniczno-magazynowe oraz pomocnicze, oprócz tego w przyziemiu znajdują się: Rodzinny Ośrodek Diagnostyczno Konsultacyjny oraz pomieszczenia zatrzymanych i konwoju. Parter i piętra - podstawowe funkcje budynku (Sądy, Prokuratury). Budynek jest obiektem o konstrukcji stalowej i ścianach osłonowych z cegły (warstwowych) oraz fasad przeszklonych. Ściany i wszystkie elementy murowane są wykończone cegłą klinkierową matową. Dachy płaskie pogrążone. Konstrukcja stalowa budynku słupowo - ryglowa, stropy prefabrykowane z górną częścią płyty wylewaną na budowie. Szczegółowy opis robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja dostępna jest do wglądu w siedzibie zamawiającego w budynku Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu ul. Sienkiewicza 27, pokój nr 206 w godz. od 800 do 1500 , oraz na stronie internetowej www.tarnobrzeg.so.gov.pl (zamówienia publiczne Nr ZP 226-6/2010 załącznik nr 10,11 i 12 do SIWZ). Zakres nadzorowanych robót budowlanych: 1. Rozbudowa i nadbudowa budynku - zabudowa podcienia od strony ulicy Sienkiewicza - nadbudowa i rozbudowa od strony ulicy Dominikańskiej - przebudowa istniejącej klatki ewakuacyjnej w tym m.in. roboty rozbiórkowe, ścianki działowe i osłonowe, ściany i sufity 2. Izolacje - Izolacje przeciwwilgociowe - Izolacje termiczne - Izolacje akustyczne - Izolacje p-poż 3. Wykończenie zewnętrzne 4. Instalacje - wentylacja mechaniczna - klimatyzacja - odprowadzania wody opadowej z dachu rozbudowy - kanalizacja sanitarna - wody zimnej i ciepłej oraz do celów gaśniczych - elektrycznych oświetlania i obwodów wew. - okablowanie strukturalne - oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego - instalacja p-poż: SAP itp. Całkowity zakres zadania obejmuje dwa etapy: Etap I - nadzór nad wykonywaniem robót budowlanych i rozliczeniem końcowego budowy (przewidywany czasokres trwania usługi: 31 miesięcy). Etap II - nadzór po wykonaniu robót budowlanych w okresie udzielonej gwarancji i rękojmi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 31 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 1 685 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset osiemdziesiąt pięć złotych ) przed upływem składania ofert tj. do dnia 21.09.2010r. do godziny 900 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29.stycznia.2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759),.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnobrzeg.so.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Stalowowolskiego - w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i węzła cieplnego w Centrum Kształcenia Ustawicznego i Ośrodku Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego - II
Dodano: 2016-07-15 - pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: Przedszkole moich marzeń - budowa zaplecza żłobka gminnego poprzez rozbudowę i przebudowę Przedszkola Nr 1 w Ustrzykach Dolnych na działce ewid. 974 w miejscowości Ustrzyki Dolne.
Dodano: 2016-07-14 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami pn: część I Przebudowa i remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Stalowej Woli część II Przebudowa istniejącego boiska sportowego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Stalowej Woli przy ul. Staszica 5
Dodano: 2016-07-14 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Stalowowolskiego - w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i węzła cieplnego w Centrum Kształcenia Ustawicznego i Ośrodku Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego.
Dodano: 2016-07-07 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: Przebudowa drogi gminnej na terenie Miasta Łańcuta i Gminy Czarna
Dodano: 2016-06-29 - pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: Przedszkole moich marzeń - budowa zaplecza żłobka gminnego poprzez rozbudowę i przebudowę Przedszkola Nr 1 w Ustrzykach Dolnych na działce o nr ewid. 974 w miejscowości Ustrzyki Dolne.
Dodano: 2016-06-28 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie oświetlenia drogowego w dzielnicy Podzwierzyniec w ramach zadania - Uzbrojenie terenów inwestycyjnych
Dodano: 2016-05-09 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania : Przebudowa mostu stałego przez rzekę Wiar w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 890 Kuźmina - Krościenko w km 9+217 w miejscowości Wojtkowa.
Dodano: 2016-04-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Budowa odcinka sieci kanalizacji deszczowej w ramach zadania Uzbrojenie osiedla Księże Górki
Dodano: 2016-04-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: budowa sieci kanalizacji deszczowej ul. Batalionów Chłopskich i ul. Stefana Batorego w Łańcucie oraz budowa odcinków kanału na dopływie potoku Mikośka wraz z budową wpustów, przykanalików i wylotów kanalizacji deszczowej oraz przebudowa przyłączy gazu przy ul. Stefana Batorego w Łańcucie
Dodano: 2016-04-20