Powiat Iławski ogłasza przetarg
- Adres: 14200 Iława, ul. Gen. Władysława Andersa
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 649 07 42 , fax. 089 649 66 00
- Data zamieszczenia: 2018-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Iławski
ul. Gen. Władysława Andersa
14200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 649 07 42, fax. 089 649 66 00
REGON: 51074246800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-ilawski.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski nad realizacją oraz w okresie gwarancji inwestycji pn.: budowa Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego wraz z centrum rehabilitacji w Iławie przy ulicy Sucharskiego – etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zarządzaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją umowy o roboty budowlane zawartej w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na budowę Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego wraz z centrum rehabilitacji w Iławie przy ulicy Sucharskiego. 2. Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego w okresie realizacji zadania tj. od dnia podpisania umowy do dnia odbioru końcowego robót oraz w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót w tym udziału w postępowaniach obejmujących reklamację robót oraz uczestniczenie w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych robót. 3.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcje Inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w szczególności art. 24 - 26. 4.Wykonawca zobowiązuje się zlecony nadzór inwestorski wykonywać zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej i dobrej praktyki oraz postanowieniami umowy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia. 6. Zgodnie z art. 36b ust.1 ustawy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy oraz podania nazw (firm) Podwykonawców (pkt 9 formularza ofertowego) o ile są znane Wykonawcy na etapie składania oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy zgodny z wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do siwz, 2. a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do formularza ofertowego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. „Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Ostródzie – Etap IV”
Dodano: 2024-06-20 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. „Budowę Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Ostródzie – Etap III.”
Dodano: 2024-05-08 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. „Budowę Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Ostródzie – Etap III.”
Dodano: 2024-04-12 - Pełnienie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych polegających na rozbudowie na rondo skrzyżowania ulic Grunwaldzka, Drwęcka, Kopernika w Ostródzie
Dodano: 2023-04-28 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją kompleksową oraz zarządzanie umowami w zakresie budowy traktów pieszo – rowerowych i pieszych oraz budowy oświetlenia.
Dodano: 2023-02-07 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją kompleksową oraz zarządzanie umowami w zakresie budowy rozbudowy i modernizacji małej architektury
Dodano: 2023-02-07 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania /w formule zaprojektuj i wybuduj/: „Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1867N (Wierzbiny) – Drygały – Skarżyn od km 0+000 do km 11+200”
Dodano: 2021-06-30 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja zabytkowej kamienicy poprzez remont poddasza oraz dachu budynku przy ul. Warszawskiej 53 w Mrągowie”
Dodano: 2021-03-02 - Świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa budynków Sądu Rejonowego w Bartoszycach przy ul. Warszawskiej 3 i 7
Dodano: 2021-02-18 - Rewitalizacja zabytkowej kamienicy poprzez remont poddasza oraz dachu budynku przy ul. Warszawskiej 53 w Mrągowie
Dodano: 2020-12-29