GMINA ŁĘKNICA ogłasza przetarg
- Adres: 68-208 Łęknica, ul. Żurawska 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683624700 , fax. 683624701
- Data zamieszczenia: 2022-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA ŁĘKNICA
ul. Żurawska 1
68-208 Łęknica, woj. lubuskie
tel. 683624700, fax. 683624701
REGON: 970770528 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn. Przebudowa ulicy Dworcowej w Łęknicy – drogi gminnej nr 101916F - etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje wykonanie usług w zakresie prowadzenia kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ulicy Dworcowej w Łęknicy – drogi gminnej nr 101916F etap I”.2. Zamówienie realizowane będzie w zakresie:1) Nadzoru nad wykonaniem przez wykonawcę robót budowlanych prac projektowych oraz czynności przedrealizacyjnych określonych umową na wykonanie robót budowlanych (niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych);2) Nadzoru nad wykonaniem przez wykonawcę robót budowlanych;3) Nadzoru nad wykonaniem przez wykonawcę robót budowlanych zobowiązań w okresie gwarancji.3. Zakres prac projektowych i robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim w ramach niniejszego zamówienia określony jest w rozdziale 4 SWZ oraz dokumentami zamówienia nr RGN.271.17.2022 (ogłoszenie 2022/BZP 00198317/01 z dnia 2022-06-07). Dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia na roboty budowlane dostępna jest pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/623923 .4. Przedmiot zamówienia na roboty budowlane obejmuje przebudowę ulicy Dworcowej w Łęknicy – drogi gminnej nr 101916F etap I - w formule „zaprojektuj i wybuduj” na odcinku około 1053m, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (dalej PFU) stanowiącym część załącznika nr 1 do Rozdziału 4 SWZ (Techniczna dokumentacja przetargowa: PFU, Opinia geotechniczna, Inwentaryzacja zieleni, Warunki wykonania i odbioru robót budowlanych), umową z wykonawcą robót budowlanych stanowiącymi załącznik nr 2 do Rozdziału 4 SWZ, Tabelą elementów rozliczeniowych – załącznik nr 3 do Rozdziału 4 SWZ.5. Nie ograniczając się do niżej wymienionych robót, lecz zgodnie ze wszystkimi innymi wymaganiami określonymi w PFU i wynikającymi z obowiązującego prawa, w ramach umowy Wykonawca będzie pełnił nadzór nad wykonaniem przez wykonawcę robót budowlanych zaprojektowania i wykonania w szczególności następujących robót:1) rozbiórka istniejącej i budowę nowoprojektowanej jezdni, z korektą sytuacyjno-wysokościową przebiegu osi i krawędzi;2) rozbudowa skrzyżowań:a) ulic Granicznej i Fabrycznej;b) ulic Granicznej i Polnej;c) ulic Granicznej, Dworcowej i Wojska Polskiego;d) ulic Dworcowej, Żurawskiej i Tadeusza Kościuszki;3) przebudowa lub rozbudowę zjazdów na drogi wewnętrzne;4) przebudowa lub rozbudowę zjazdów publicznych i zjazdów indywidualnych;5) przebudowa lub budowę chodników;6) budowę miejsc postojowych dla samochodów osobowych;7) przebudowa poboczy;8) przebudowa lub rozbudowę kanalizacji deszczowej;9) budowa oświetlenia ulic;10) przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z rozbudowywanymi ulicami, w tym sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej, elektroenergetycznych, wodociągowych i telekomunikacyjnych;11) budowa kanału technologicznego;12) przebudowa ogrodzeń posesji sąsiadujących z pasem drogowym;13) wycinka drzew i krzewów;14) roboty rozbiórkowe;15) wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określono w Rozdziale 4 oraz w projekcie umowy, stanowiącym Rozdział 5 niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego zadania pn.: Budowa hali sportowej "Centrum Sportów Leśna" w Żarach
Dodano: 2024-07-05 - „Remont placu apelowego i ciągów komunikacyjnych przy budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Kraj.” Część II - nadzór nad realizacją zadania.
Dodano: 2024-05-24 - Nadzór Inwestorski: Przebudowa ul. Spichrzowej – II etap.
Dodano: 2024-04-30 - Nadzór inwestorski na realizacją zadania pn. "Budowa wschodniej obwodnicy Międzyrzecza - etap I"
Dodano: 2024-02-05 - ” Nadzór inwestorski nad budową Szkoły Podstawowej w Janczewie – etap I w formule zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2023-12-18 - Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pt. „Wykonanie instalacji oraz robót budowlanych w budynku nr 1 i 2 ”- etap 1 (budynek nr 1)
Dodano: 2023-07-20 - Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pt. „Wykonanie instalacji oraz robót budowlanych w budynku nr 1 i 2 ”- etap 1 (budynek nr 1)
Dodano: 2023-06-15 - Nadzór inwestorski
Dodano: 2023-06-02 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) w pełnym zakresie nad prawidłową realizacją zadań inwestycyjnych Gminy Strzelce Krajeńskie
Dodano: 2023-05-08 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania (...) pn. „Wykonanie zadania inwestycyjnego, polegającego na zaprojektowaniu, wybudowaniu i oddaniu do użytkowania pasywnego budynku (...).
Dodano: 2023-02-02