Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad inwestycjami rozbudowy systemu kanalizacji sanitarnej i wodociągowej oraz termomodernizacji dwóch obiektów użyteczności publicznej w gminie Miedziana Góra

Gmina Miedziana Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 26-085 Miedziana Góra, ul. Urzędnicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 303-16-26 , fax. 41 303-16-05
  • Data zamieszczenia: 2019-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miedziana Góra
    ul. Urzędnicza 18
    26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 303-16-26, fax. 41 303-16-05
    REGON: 29101032300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miedziana-gora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad inwestycjami rozbudowy systemu kanalizacji sanitarnej i wodociągowej oraz termomodernizacji dwóch obiektów użyteczności publicznej w gminie Miedziana Góra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją dwóch inwestycji pn.: „Rozbudowy systemu kanalizacji sanitarnej – Etap V oraz rozbudowy i przebudowy sieci wodociągowej w Gminie Miedziana Góra, zad. 1 i zad. 2” i „Termomodernizacji na dwóch obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Miedziana Góra”. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: 2.1. Część 1: Zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją „Rozbudowy systemu kanalizacji sanitarnej – Etap V oraz rozbudowy i przebudowy sieci wodociągowej w Gminie Miedziana Góra, zad. 1 i zad. 2” 2.1.1. Przedmiot zamówienia w ramach Części 1 obejmuje: a) Pełnienie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi podczas realizacji inwestycji Rozbudowy systemu kanalizacji sanitarnej – Etap V oraz rozbudowy i przebudowy sieci wodociągowej w Gminie Miedziana Góra, zad. 1 i zad. 2 w zakresie następujących branżach: a) sanitarnej i wodociągowa b) elektrycznej, c) drogowej. b) Pełnienie funkcji koordynatora inspektorów nadzoru w okresie realizacji przedmiotowej inwestycji 2.2. Część 2: Zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją „Termomodernizacji na dwóch obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Miedziana Góra: SP w Porzeczu i OZ w Kostomłotach Drugich” 2.2.1 Przedmiot zamówienia w ramach Części 2 obejmuje: a) Pełnienie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi podczas realizacji inwestycji Termomodernizacji na dwóch obiektach użyteczności publicznej: SP w Porzeczu i OZ w Kostomłotach Drugich. w obrębie następujących branż: a) budowlano-konstrukcyjnej, b) sanitarnej, c) elektrycznej. b) Pełnienie funkcji koordynatora inspektorów nadzoru w okresie realizacji przedmiotowej inwestycji 2.3. Pełnienie nadzoru inwestorskiego odbywać się będzie w okresie realizacji przedmiotowych inwestycji. 2.4. Inspektor nadzoru zobowiązany będzie wykonywać czynności nadzoru w sposób określony w art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane z dn. 07.07.1994 r (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 1202) i zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i wiedzą techniczną w tym zakresie oraz uczestniczyć w przeglądach i odbiorach w okresie rękojmi. 2.5. Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych na inwestycjach obejmować będzie w szczególności następujące obowiązki: a) dokładną znajomość dokumentacji projektowej oraz treści umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót, a także treści umowy pomiędzy Wykonawcą, a podwykonawcą lub dalszymi podwykonawcami, b) bieżącą kontrolę terminowości i zgodności wykonywania robót przez Wykonawcę i podwykonawców z harmonogramem rzeczowo- finansowym, c) bieżącą kontrolę robót w zakresie zgodności ich wykonywania z dokumentacją projektowo - techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót lub specyfikacją materiałów i dostaw, pozwoleniem na budowę, normami budowlanymi i przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej, d) w ramach uprawnień wynikających z prawa budowlanego - podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót lub ich wstrzymaniu, w szczególności w przypadku stwierdzenia ich prowadzenia niezgodnie z umową oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, e) podejmowanie decyzji dotyczących odbiorów robót po zgłoszeniu przez Wykonawcę robót gotowości do odbioru, f) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną prawidłowość realizowanej inwestycji, g) podejmowanie decyzji i ponoszenie odpowiedzialności za nie, w sprawach związanych z jakością robót, oceną jakości wyrobów budowlanych w rozumieniu art. 10 Prawa budowlanego i postępem robót, h) udzielanie wyjaśnień w sprawach związanych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót czy specyfikacją materiałów i dostaw z wyłączeniem spraw mających wpływ na wzrost kosztów budowy, Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody Zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miedziana Góra, i) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący nieuzasadnionej przerwy w realizacji robót przez Wykonawcę lub podwykonawcę, j) kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art.10 Prawa budowlanego, żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa, oraz obowiązkowe sprawdzenie przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych, k) akceptacja materiałów przewidzianych w inwestycji dostarczonych przez Wykonawcę, l) wykonywanie badań sprawdzających jakość wykonanych robót, m) żądanie usunięcia przez Wykonawcę wad ujawnionych w toku wykonywania robót i wad w wykonanych robotach oraz informowanie Zamawiającego w przypadku nieusunięcia tych wad, n) ustalanie rodzaju i zakresu robót koniecznych do wykonania robót poprawkowych, o) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu w terminach wskazanych w umowie na wykonanie robót budowlanych, p) udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego, a w ramach tych czynności stwierdzanie gotowości do odbioru, przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz faktu usunięcia ewentualnych wad, q) potwierdzanie wykonanych robót jako podstawy do sporządzenia faktury przez Wykonawcę celem zapłaty wynagrodzenia, r) niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, s) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji, t) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, u) rozpoznanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu proponowanego przez Wykonawcę zakresu robót dodatkowych lub zamiennych, v) poświadczenie terminu zakończenia robót, w) kontrolowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę terenu budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, x) rozliczenie umowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, y) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska, z) uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, wykonywanych w związku z realizowaną inwestycją, aa) koordynowanie robót w poszczególnych branżach, bb) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy przez Wykonawcę robót i dokonywanie w nim wpisów dotyczących wszystkich okoliczności mających znaczenie dla prowadzenia właściwego procesu budowlanego, cc) przygotowanie i załatwienie wszelkich spraw formalno - prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót oraz rozwiązywanie wszelkich innych problemów pojawiających się w czasie realizacji inwestycji, dd) wykonanie na wezwanie Zamawiającego okresowych analiz rzeczowego i finansowego zaawansowania robót, ee) w części 1: obecność na budowie w sposób stały, zapewniający nadzór nad inwestycją – przez stały nadzór rozumie się obecność koordynatora inspektorów nadzoru (inspektora nadzoru w branży wodociągowej i kanalizacyjnej) na każdym etapie procesu technologicznego gwarantującego właściwą realizację inwestycji, tzn. minimum 3 wizyty w tygodniu każda nie krótsza niż 2h na placu budowy, przy czym każda z wizyt na budowie musi odbywać się w innym dniu. W stosunku do pozostałych inspektorów obecność wg potrzeb zaistniałych w trakcie realizacji robót budowlanych. Pobyty na budowie muszą być udokumentowane wpisami do dziennika budowy, dodatkowo inspektorzy nadzoru zobowiązani są odnotować swoją obecność na budowie w księdze obecności, która znajdować się będzie w Pokoju nr 1 Urzędu Gminy, ff) w części 2: obecność na budowie w sposób stały, zapewniający nadzór nad inwestycją -przez stały nadzór rozumie się obecność koordynatora inspektorów nadzoru (inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno - budowlanej) na każdym etapie procesu technologicznego gwarantującego właściwą realizację inwestycji, tzn. minimum 3 wizyty w tygodniu na placu budowy, przy czym każda z wizyt na budowie musi odbywać się w innym dniu. W stosunku do pozostałych inspektorów obecność wg potrzeb zaistniałych w trakcie realizacji robót budowlanych. Pobyty na budowie muszą być udokumentowane wpisami do dziennika budowy, dodatkowo inspektorzy nadzoru zobowiązani są odnotować swoją obecność na budowie w księdze obecności, która znajdować się będzie w Pokoju nr 1 Urzędu Gminy. gg) nadzór nad prawidłowością prowadzenia księgi obmiarów, dziennika budowy, przeprowadzaniem prób, badań i pomiarów jakościowych, hh) w sytuacjach awaryjnych, bezzwłoczne pojawianie się na placu budowy, niezależnie od ppkt. ee) i ff), po uprzednim telefonicznym powiadomieniu przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego, ii) organizowanie i uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych w okresie trwałości projektu (okres gwarancji i rękojmi). 2.6. Wykonawca zobowiązany jest do bezpośredniego uczestniczenia i nadzorowania robót budowlanych celem właściwej realizacji inwestycji. 2.7. Opracowanie materiałów niezbędnych do przygotowania wniosku o płatność do instytucji zarządzającej oraz opracowanie i przekazanie pełnego kompletu dokumentacji niezbędnej do rozliczenia inwestycji wraz z dokonanym opracowaniem analitycznym dla części 2 postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 17.1 Wadium w wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert: Dla części 1: 5 000,00 (słownie: pięć tysięcy zł) Dla części 2: 1 500,00 (słownie: jeden tysiąc pięćset zł) 17.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 17.2.1. pieniądzu, 17.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 17.2.3. gwarancjach bankowych; 17.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 17.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 17.3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie pieniężnej. 17.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 75 8493 0004 0020 0303 0078 0006 z dopiskiem „Wadium" i znak sprawy: IGPOS.271.16.2019 Część …… (wpisać nr części za którą wpłacane jest wadium) 17.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 17.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 17.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 17.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 17.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 17.9.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 17.9.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 17.9.3. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17.9.4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. Oryginał wniesienia wadium jeżeli zabezpieczenie wadialne zostało wniesione w formie niepieniężnej. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga pkt a) do d)”. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ, informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach