Przetargi.pl
„DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH”

Sąd Rejonowy w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-312 Kielce, ul. Warszawska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 495 600 , fax. 413 442 935
  • Data zamieszczenia: 2019-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Kielcach
    ul. Warszawska 44
    25-312 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 495 600, fax. 413 442 935
    REGON: 32234700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kielce.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Opis przedmiotu zamówienia - Przedmiotem zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ (Wymagania szczegółowe - dostawa materiałów eksploatacyjnych) 3.1. Zamawiający informuje, że przy dostawie materiałów będących przedmiotem zamówienia stosuje prawo opcji, oznacza to, że podane ilości są wielkościami maksymalnymi, które mogą być odebrane w trakcje realizacji zamówienia. Natomiast gwarantowana ilość materiałów, które zostaną odebrana to 70% z każdej wymienionej pozycji w załączniku nr 1 3.2. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących. - Termin dostawy: od podpisania umowy przez okres 12 miesięcy. 3.3. Wymagania techniczne. 3.3.1 Zamawiający dopuszcza materiały eksploatacyjne oryginalne tzn. wyprodukowane przez producenta sprzętu, w którym będą eksploatowane zgodnie z wyszczególnieniem materiałów zawartym w załączniku „Wymagania szczegółowe - dostawa materiałów eksploatacyjnych”. 3.3.2 Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe czyli:  wcześniej nie eksploatowane,  nie uzupełnione,  nie przerobione. 3.3.3 Przez produkt nowy należy rozumieć taki produkt, który posiada wszystkie cechy nowego tuszu/tonera wcześniej nie eksploatowanego, w szczególności nie noszącego cech otwierania, posiadającego nową obudowę, nowe dysze, nowy tusz/toner, nowe opakowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Oświadczenie że Wykonawca w sposób nie zawiniony poważnie nie naruszył obowiązków zawodowych, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych 3. Zaświadczenia niezależnego podmiotu o których mowa w pkt. 3.4.7. 4. Próbki wydruków wykonanej przez laboratorium przeprowadzające wymagane badania wydajności o których mowa w pkt. 3.4.8.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach