Gmina Przemęt ogłasza przetarg
- Adres: 64-234 Przemęt, ul. Jagiellońska 8
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 65 5496071 , fax. 65 549 69 77
- Data zamieszczenia: 2010-07-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Przemęt
ul. Jagiellońska 8 8
64-234 Przemęt, woj. wielkopolskie
tel. 65 5496071, fax. 65 549 69 77
REGON: 41105079300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemet.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi na zadaniach: 1) budowa sieci wodociągowej w miejscowości Kaszczor i Wieleń w zakresie: - sieć rozdzielcza z rur PVC PN10 fi 225 mm o długości 2290 mb, - sieć rozdzielcza z rur PVC PN10 fi 160 mm o długości 4462 mb, - sieć rozdzielcza z rur PVC PN10 fi 110 mm o długości 17174 mb, - roboty nawierzchniowe na drogach, - termin realizacji I etap do 31.03.2011 (w drogach wojewódzkich), II etap do 31.07.2012 (w pozostałych drogach). 2) budowa stacji wodociągowej /Wieleń/ w zakresie: - uzbrojenie studni w pompy głębinowe o wydajności 43 m?/h i podnoszeniu 28,0 msw, - wykonanie rurociągów tłocznych wody surowej fi 110-160 PE ze studni do zbiornika wody czystej, - wykonanie rurociągu tłocznego wody do sieci fi 225 PE, - wykonanie zbiornika dwukomorowego wody czystej o pojemności 2x250 m? z komorą zasuw, - wykonanie budynku technologicznego wraz z wyposażeniem w pompownię II (stopnia) o wydajności 160 m?/h i podnoszeniu 60 msw sterowaną falownikiem i chlorownią, - wykonanie rurociągów technologicznych fi 110-280, - wykonanie kanalizacji sanitarnej fi 200, - zagospodarowanie terenu w drogi i chodniki wraz z ogrodzeniem, - wykonania zasilania energetycznego wraz z instalacją sterowniczą i zasilaniem awaryjnym, - dokonanie rozruchu technologicznego, - termin realizacji do 31.03.2011. 3) budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Radomierz w zakresie: - sieć grawitacyjna z rur PVC Dn fi 200 mm o długości 5958 mb, - sieć grawitacyjna z rur PVC Dn fi 160 mm o długości 847 mb, - siec tłoczna z rur PE Dn fi 250 mm o długości 1279 mb, - sieć tłoczna z rur PE Dn fi 110 mm o długości 595 mb, - sieć tłoczna z rur PE fi Dn 90 mm o długości 1136 mb, - przyłącza kanalizacyjne w ilości 133 szt, - przepompownie ścieków w ilości 6 szt. - roboty nawierzchniowe na drogach, - termin realizacji do 31.10.2011. Wykonawca zabezpiecza nadzór inwestorski dotyczący wszystkich branż tj. robót budowlanych, sanitarnych, elektrycznych i drogowych. Inspektor nadzoru będzie pełnił nadzór inwestorski w zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego (Dz. U. z 2006 roku Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych. Inspektor nadzoru będzie współuczestniczył w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. Inspektor nadzoru będzie zobowiązany do dostosowania godzin pracy do wykonawcy robót, przy czym zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych minimum 3 razy w tygodniu. Do obowiązków inspektora nadzoru należy między innymi: - analiza dokumentacji technicznej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych, - wyegzekwowanie od projektanta uzupełnienia lub poprawienia dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji, - zatwierdzenie, sprawdzenie i uaktualnienie harmonogramu robót wykonawcy, - sprawdzanie czy osoby zatrudnione przez wykonawcę posiadają kwalifikacje oraz uprawnienia do prowadzenia prac budowlanych, - sprawdzanie czy wszystkie używane urządzenia i materiały posiadają wymagane świadectwa i certyfikaty, - sprawdzanie ważności ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu, - organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań zwoływanych przez zamawiającego na wniosek inspektora nadzoru lub wykonawcy i ich protokołowanie, - weryfikacja, analiza i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez wykonawcę w związku z realizacją zadania, - weryfikacja celowości wykonania robót dodatkowych i zamiennych. - sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów budowlanych a w szczególności zapobiegania stosowaniu materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, - odbiór i sprawdzanie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; dodatkowo powinien uczestniczyć w odbiorach częściowych i końcowych jak również przygotować i brać udział w odbiorach gotowych obiektów, - zawieszenie prowadzenia robót budowlanych w przypadku gdy ich kontynuacja może wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne, - uzgodnienie z wykonawca dokumentacji powykonawczej; sprawdzenie jej i zatwierdzenie, - bieżące informowanie zamawiającego o wszelkich przeszkodach utrudniających wykonanie robót przez wykonawców. Inspektor nadzoru , po uzgodnieniu z zamawiającym wykona wszystkie inne czynności nie wymienione w umowie a niezbędne dla prawidłowej realizacji zadań. Inspektor nadzoru zapewni czasowe zastępstwo na cały czas swojej nieobecności tak by uniknąć zwłoki w realizacji zadań - informację o zastępstwie należy przedłożyć zamawiającemu pisemnie do zaakceptowania. Realizacja zadań odbywać się będzie w oparciu o pozwolenia budowlane posiadane przez zamawiającego. Dokumentacje budowlane na poszczególne zadania do wglądu w Urzędzie Gminy Przemet ul. Jagiellońska 8 64-234 Przemet pokój nr 16 w godzinach otwarcia Urzędu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716300003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/przemet/
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie przeglądów okresowych rocznych w branży ogólnobudowlanej oraz świadectw charakterystyki energetycznej budynków będących w zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 2 zadania.
Dodano: 2016-07-13 - Okresowe kontrole stanu technicznego obiektów budowlanych
Dodano: 2016-06-08 - Kontrole okresowe przewodów kominowych oraz instalacji gazowych
Dodano: 2016-04-15 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Śmigiel na terenie wsi Bronikowo i Glińsko - Sieć kanalizacji sanitarnej z przepompowniami ścieków, Glińsko - INSPEKTOR NADZORU
Dodano: 2016-04-15 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Śmigiel na terenie wsi Bronikowo i Glińsko - Sieć kanalizacji sanitarnej z przepompowniami ścieków, Bronikowo - INSPEKTOR NADZORU
Dodano: 2015-09-29 - Wykonanie przeglądów okresowych rocznych w branży ogólnobudowlanej, budynków będących w zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2015-07-01 - Kontrole 5-letnie stanu technicznego obiektów budowlanych
Dodano: 2015-06-08 - Okresowe kontrole stanu technicznego obiektów budowlanych
Dodano: 2015-04-23 - inspektor nadzoru budowlanego projektu KAWKA
Dodano: 2015-04-21 - inspektor nadzoru budowlanego projektu KAWKA
Dodano: 2015-03-20