Przetargi.pl
Remont i kolorystyka elewacji frontowej budynku mieszkalnego przy ul. Majkowskiej nr 2 w Kaliszu

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Aleja Wolności 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7677700 , fax. 062 7677702
  • Data zamieszczenia: 2010-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    Aleja Wolności 18 18
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7677700, fax. 062 7677702
    REGON: 25052391600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i kolorystyka elewacji frontowej budynku mieszkalnego przy ul. Majkowskiej nr 2 w Kaliszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i kolorystyki elewacji frontowej budynku mieszkalnego przy ul. Majkowskiej 2 w Kaliszu wraz z remontem płyt balkonowych, częściową wymianą stolarki okiennej. Przedmiotowy budynek zlokalizowany jest na terenie podlegającym ochronie konserwatorskiej .Wielkopolski Wojewódzki Konserwator Zabytków w Poznaniu zastrzega sobie prawo komisyjnego odbioru wykonanych prac, oraz przeglądu prac w trakcie ich trwania. Zakres prac obejmuje: a)remont elewacji frontowej (skucie tynków, naprawa ubytków w murze, nałożenie nowych tynków, naprawa i odtworzenie gzymsów, ewentualne odtworzenie sztukaterii, malowanie tynków farbą ), b)wymiana obróbek blacharskich na gzymsach, balkonach i szczycie budynku, c)wymiana parapetów, d)remont balkonów w elewacji frontowej i 2 szt. balkonów w elewacji tylnej, e)wymiana stolarki okiennej na drewnianą w dwóch lokalach mieszkalnych, f)rozszklenie i ponowne szklenie części istniejących okien zewnętrznych (uzupełnienie o szyby kolorowe), g)oczyszczenie i malowanie nie wymienionej stolarki okiennej i drzwiowej, h)remont przejazdu (uzupełnienie tynku, kolorystyka, naprawa bramy wjazdowej i drzwi), i)remont drzwi wejściowych do budynku, j)wykonanie i zainstalowanie osłony na kontenery na odpady. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a)projekt budowlano-wykonawczy, b)przedmiar robót , c)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, d)pozwolenie nr 414/2010 Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, które są załącznikami do SIWZ. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92, poz. 881) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu -nierównoważności- zaproponowanych -zamienników-. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005r. Nr 236, poz. 2007 z późn. zm.). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 65 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.kalisz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach