Przetargi.pl
Kontrole 5-letnie stanu technicznego obiektów budowlanych

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w imieniu i na rzecz którego działa Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 60-841 Poznań, Ul. Dąbrowskiego 30A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 847 09 54 , fax. 61 847 09 30
  • Data zamieszczenia: 2015-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w imieniu i na rzecz którego działa Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań
    Ul. Dąbrowskiego 30A 30A
    60-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 847 09 54, fax. 61 847 09 30
    REGON: 01581306500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kontrole 5-letnie stanu technicznego obiektów budowlanych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi polegające na okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych, co najmniej raz na pięć lat, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia wykonanej zgodnie z zakresem, o którym mowa w art. 62 ust 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo budowlane z wyłączeniem 5-letniej kontroli instalacji elektrycznej i piorunochronnej (liczba budynków - 586, liczba lokali mieszkalnych - 2716, liczba lokali użytkowych 325). 2.Kontrole należy wykonać zgodnie z zakresem określonym w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. (Dz.U. nr 74, poz. 836), zwanego w dalszej treści SIWZ Rozporządzeniem. 3.W każdym przypadku należy sprawdzić wykonanie zaleceń z poprzedniej kontroli. 4.Po wykonaniu przeglądu należy sporządzić protokół z okresowej kontroli stanu technicznego budynku zawierający informacje o zakresie wymaganym w przywołanym w pkt 2 niniejszego ogłoszenia oraz w pkt 3.2. SIWZ Rozporządzeniu. Protokół należy sporządzić dla każdego obiektu wskazanego w załączniku do Wzoru Umowy. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 5.Protokoły winny być podpisane przez osobę dokonującą kontroli, posiadającą stosowne kwalifikacje i uprawnienia zawodowe i doręczone za potwierdzeniem odbioru do siedziby właściwego Punktu Obsługi Klientów (od nr 1-6) w terminie 15 dni od dnia zakończenia czynności kontrolnych jednak nie później niż do dnia 15.11.2015 r. 6.Sporządzone przez Wykonawcę protokoły, oprócz podpisu osoby dokonującej kontroli, posiadającej stosowne kwalifikacje i uprawnienia zawodowe, winny być opatrzone podpisem najemcy lub użytkownika lokalu i doręczone za potwierdzeniem odbioru do siedziby właściwego Punktu Obsługi Klientów (nr 1-6) w terminie 15 dni od dnia zakończenia czynności kontrolnych, jednak nie później niż do dnia 16.11.2015 r. 7.Wszystkie protokoły należy wypełnić pismem maszynowym, komputerowym lub pisemnie w sposób czytelny, aby informacje zawarte w protokole nie budziły wątpliwości czytających go osób trzecich. 8.Do zadań w zakresie wykonywanych usług należy ponadto: 8.1.w terminie 14 dni po podpisaniu umowy złożenie w siedzibie określonego Punktu Obsługi Klientów (nr 1-6) harmonogramu prac, zawierającego adres nieruchomości i datę pierwszego przeglądu; 8.2.odbiór kluczy do pustostanów i kotłowni, który należy ustalić z pracownikiem Punktu Obsługi Klientów minimum trzy dni przed zamiarem wykonania kontroli dla danej nieruchomości; 8.3.przeprowadzenie kontroli zgodnie ze złożonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Punkt Obsługi Klientów harmonogramem prac; 8.4.w przypadku zagrożenia zdrowia i życia mieszkańców budynku oraz konieczności natychmiastowej interwencji, należy niezwłocznie powiadomić Zarządcę (właściwy Punkt Obsługi Klientów); 8.5.w przypadku stwierdzenia, w trakcie prowadzonej kontroli, nieprawidłowości mogących zagrażać zdrowiu i życiu użytkowników, Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia dokumentacji fotograficznej stwierdzonej nieprawidłowości. Dokumentację tą należy dołączyć do protokołu pokontrolnego; 8.6.powiadomienie najemców lub użytkowników lokali mieszkalnych i użytkowych o terminie udostępnienia lokali w celu przeprowadzenia okresowej kontroli, poprzez wywieszenie w miejscu publicznie dostępnym dla najemców lub użytkowników np. przy wejściu na klatkę schodową lub na tablicy administracyjnej, odpowiedniego zawiadomienia wraz z nazwiskiem i telefonem kontaktowym osoby uprawnionej do przeprowadzenia kontroli. Zawiadomienie należy wywiesić co najmniej 7 dni przed czynnościami kontrolnymi. Wykonawca zobowiązany jest wykonać fotografię umieszczonego w ten sposób zawiadomienia. Z fotografii musi wynikać, że została wykonana a zawiadomienie zostało wywieszone w danej nieruchomości i lokalu, którego dotyczy zawiadomienie o kontroli. Fotografia nie może budzić wątpliwości Zamawiającego, co do sposobu i miejsca jej wykonania; 8.7.w przypadku nieobecności najemców lub użytkowników lokali mieszkalnych i użytkowych w pierwszym terminie przeprowadzanej kontroli, należy wyznaczyć kolejny termin udostępnienia lokalu w celu przeprowadzenia okresowej kontroli, poprzez wywieszenie w miejscu publicznie dostępnym dla najemców lub użytkowników np. przy wejściu na klatkę schodową lub na tablicy administracyjnej, odpowiedniego zawiadomienia wraz z nazwiskiem i telefonem kontaktowym osoby uprawnionej do przeprowadzenia kontroli, a także poprzez pisemne powiadomienie najemców lub użytkowników lokali mieszkalnych i użytkowych, w których nie wykonano kontroli w pierwszym terminie. Pisemne zawiadomienie należy pozostawić w drzwiach lokalu, którego najemcy lub użytkownika nie zastano. Zawiadomienie należy wywiesić i zostawić w drzwiach lokalu co najmniej 7 dni przed czynnościami kontrolnymi. Wykonawca zobowiązany jest wykonać fotografię zawiadomienia umieszczonego w miejscu publicznie dostępnym i w drzwiach lokalu. Z fotografii musi wynikać, że została wykonana a zawiadomienie zostało wywieszone w danym budynku i lokalu, którego dotyczy zawiadomienie o kontroli, przy czym wypisany adres na sfotografowanym zawiadomieniu nie jest dowodem, że zawiadomienie zostało wywieszone na wskazanej nieruchomości. Fotografia nie może budzić wątpliwości Zamawiającego, co do sposobu i miejsca jej wykonania; 8.8.w przypadku nieobecności najemców lub użytkowników lokali mieszkalnych i użytkowych w drugim terminie przeprowadzanej kontroli, Wykonawca zobowiązany będzie wyznaczyć trzeci termin w sposób określony w pkt 8.8. niniejszego ogłoszenia i w pkt 3.8.7. SIWZ, jednakże zawiadomienie o trzeciej kontroli należy wywiesić i zostawić w drzwiach lokalu co najmniej 14 dni przed przystąpieniem do czynności kontrolnych. Wykonawca zobowiązany jest wykonać fotografię zawiadomienia zamieszczonego w miejscu publicznie dostępnym i w drzwiach lokalu. Z fotografii musi wynikać, że została wykonana a zawiadomienie zostało wywieszone w danym budynku i lokalu, którego dotyczy zawiadomienie o kontroli, przy czym wypisany adres na sfotografowanym zawiadomieniu nie jest dowodem, że zawiadomienie zostało wywieszone na wskazanej nieruchomości. Fotografia nie może budzić wątpliwości Zamawiającego, co do sposobu i miejsca jej wykonania. O nieobecności najemców lokali mieszkalnych i użytkowych w drugim terminie przeprowadzanej kontroli należy obowiązkowo, najpóźniej następnego dnia roboczego, pisemnie (nie e-mail i nie fax) poinformować właściwy Punkt Obsługi Klientów o braku możliwości zbadania lokalu przy próbie powtórnego podejścia do kontroli. Wraz z pismem należy przedstawić harmonogram przeprowadzenia ostatniego podejścia do kontroli; 8.9.w przypadku nieobecności najemców lub użytkowników lokali mieszkalnych i użytkowych w trzecim terminie przeprowadzanej kontroli, Wykonawca zobowiązany będzie zawiadomić o tym fakcie Zarządcę (właściwy Punkt Obsługi Klientów), przedstawiając listę niezbadanych lokali w terminie 7 dni od dnia podjęcia ostatniej próby. Wykonawca zobowiązany będzie ponadto do sporządzenia stosownego protokołu na okoliczność braku dostępu do lokalu; 8.10.wszystkie dowody takie jak: zdjęcia zawiadomień umieszczonych w miejscach publicznie dostępnych, potwierdzenia odbioru zawiadomienia przez najemców lub użytkowników lokali, notatki służbowe, świadczące o skutecznym zawiadomieniu najemców lub użytkowników lokali o terminie przeprowadzenia kontroli należy dołączyć do dokumentów dotyczących przeprowadzonej kontroli. Zdjęcia zawiadomień winny być uporządkowane w katalogi lub opisane w taki sposób aby analizujący je pracownik Zarządcy nie miał wątpliwości jakiego lokalu i którego terminu przeprowadzonej kontroli dotyczą. Ponadto musi z nich wynikać, że fotografia została wykonana a zawiadomienie wywieszone w budynku i lokalu, którego dotyczy zawiadomienie, przy czym wypisany adres na sfotografowanym zawiadomieniu nie jest dowodem, że zawiadomienie zostało wywieszone na wskazanej nieruchomości; 8.11.Zamawiający nie udostępnia aparatów niezbędnych do sporządzenia dokumentacji fotograficznej. 9.Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia przy wykorzystaniu osób posiadających uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. 10.Czynności kontrolne należy wykonać rzetelnie. 11.Osoby, o których mowa w pkt 9 niniejszego ogłoszenia oraz w pkt 3.9. potwierdzają przeprowadzenie kontroli stanu technicznego obiektu budowlanego poprzez złożenie podpisu na protokole kontroli. 12.Szczegółowy wykaz adresów nieruchomości podlegających kontrolom stanowiącym przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Wzoru Umowy, który został przedstawiony w Części II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2.Beneficjentem wadium jest Pełnomocnik Zamawiającego, tj. Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań., ul. Dąbrowskiego 30A, 60-841 Poznań. 3.Zamawiający ustala kwotę wadium w wysokości: 3 100,00 zł (słownie: trzy tysiące sto zł 00/100). 4.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5.Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 6.Wadium Zamawiającego, tj.: Zespołu Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań, ul. Dąbrowskiego 30A, Poznań, konto nr: 63 1240 6524 1111 0000 5680 8942 z zaznaczeniem: Wadium do postępowania nr ZP/120-PN/2015. 7.W przypadku wadium wnoszonego w innych formach niż pieniądz, oryginały gwarancji lub poręczenia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w miejscu składania ofert, pokój nr 11. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art.46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin zakończenia czynności kontrolnych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach