Starostwo Powiatowe w Węgrowie ogłasza przetarg
- Adres: 07-100 Węgrów, ul. Przemysłowa 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 7922617 , fax. 7922617 w. 145
- Data zamieszczenia: 2009-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Węgrowie
ul. Przemysłowa 5 5
07-100 Węgrów, woj. mazowieckie
tel. 025 7922617, fax. 7922617 w. 145
REGON: 71158666200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegrowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadbudowa i rozbudowa budynku szkoły w Sadownem oraz ocieplenie elewacji i dachu nad salą gimnastyczną i łącznikiem wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest nadbudowa i rozbudowa budynku szkoły w Sadownem oraz ocieplenie elewacji i dachu nad salą gimnastyczną i łącznikiem wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej. 2. Szczegółowy opis asortymentu robót i zakres rzeczowy zamówienia zawiera przedmiar robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 15 000 (słownie: piętnaście tysięcy) złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 1.2. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z wykonawców przedkłada wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty - wypełnione i podpisane przez wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić udział w wykonywaniu zadania pracownika, który podejmie się pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności budowlanej lub konstrukcyjno-budowlanej, z co najmniej 3. letnim stażem pracy oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Inne dokumenty składane wraz z ofertą: poprawnie sporządzony kosztorys ofertowy, zgodne z załączonymi przedmiarami, dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwegrowski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachów obiektów oświatowych na terenie gminy Stare Babice
Dodano: 2016-06-07 - Wykonanie remontu budynku nr 5 w kompleksie K - 0030 w Warszawie, ul. Leśna 5
Dodano: 2016-05-31 - remont kominów, wymiana obróbek blacharskich, montaż nasad kominowych w budynku mieszkalnym przy ul. Pańskiej 99 w Warszawie oraz remont kominów ponad dachem i montaż siatek zabezpieczających na elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Płockiej 2BC w Warszawie
Dodano: 2016-05-20 - remont dachu budynku użytkowego U2 przy ul. Wolskiej 60
Dodano: 2016-05-10 - Wykonanie remontu budynku nr 5 w kompleksie K - 0030 w Warszawie, ul. Leśna 5
Dodano: 2016-04-25 - Wymiana pokrycia dachowego oraz orynnowania wraz z instalacją odgromową budynku Szkoły Podstawowej w Łęgu Starościńskim
Dodano: 2016-04-14 - Wykonanie prac konserwacyjnych dachu budynku nr 54 w kompleksie K-6077 w Warszawie, ul. Żwirki i Wigury 1 C
Dodano: 2016-04-11 - Termoizolacja dachów budynków magazynowych w Składnicy Agencji Rezerw Materiałowych w Lisowicach
Dodano: 2015-10-09 - Remont pokrycia dachu budynku magazynowego w Składnicy Agencji Rezerw Materiałowych w Zalesiu
Dodano: 2015-06-22 - Remont pokrycia dachu i elewacji budynku przy Pl. Wolności 20 w Grójcu
Dodano: 2015-06-09