Przetargi.pl
Nadanie nowych funkcjonalności społecznych, gospodarczych i rekreacyjnych obszarowi rynku starego miasta we Włodawie

Burmistrz Włodawy ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, al. J. Piłsudskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (082) 57 21 444 , fax. (082) 57 22 454
  • Data zamieszczenia: 2020-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Włodawy
    al. J. Piłsudskiego 41
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. (082) 57 21 444, fax. (082) 57 22 454
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wlodawa.eu, umwlodawa.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadanie nowych funkcjonalności społecznych, gospodarczych i rekreacyjnych obszarowi rynku starego miasta we Włodawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem inwestycji jest PRZEBUDOWA DRÓG MIEJSKICH WE WŁODAWIE: UL. RYNEK I UL. CZWOROBOK W TYM WNĘTRZE CZWOROBOKU (DZIAŁKA O NR 1109/12) ORAZ UL. NADSTAWNA I UL. H. SAWICKIEJ ORAZ PRZEBUDOWĘ WŁĄCZENIA DRÓG GMINNYCH: ul. Rynek dz. ew. 1066/2 obręb 001 Włodawa do drogi wojewódzkiej nr 816 dz. ew. 1066/1, 1894/1, 240/3 obręb 001 Włodawa, wraz z przebudową kanalizacji sanitarnej w pasie drogi wojewódzkiej nr 816 dz. ew. nr 1066/1 obręb 001 Włodawa, w ramach zadania pn. Przebudowa dróg miejskich we Włodawie: ul. Rynek i ul. Czworobok w tym wnętrze Czworoboku (działka o nr 1109/12) oraz ul. Nadstawna i ul. H. Sawickiej”. 2.2. Teren inwestycji obejmuje działki nr 1066/2, 1054/2, 1050, 1055, 1056, 1057/7, 1067, 1068,1085, 1095, 1101/5, 1109/11, 1109/12, 1120, 1121, 1134, 1895 oraz 1066/1, 1894/1, 240/3. 2.3. Roboty należy wykonać w ramach projektów budowlanych: 2.3.1. "Przebudowa dróg miejskich we Włodawie: ul. Rynek i ul. Czworobok w tym wnętrze czworoboku (działka o nr 1109/12) oraz ul. Nadstawna i ul. Widokowa (dawna ul. H. Sawickiej). 2.3.2. „Przebudowa włączenia dróg gminnych: ul. Rynek dz. ew. 1066/2 obręb 001 Włodawa do drogi wojewódzkiej nr 816 dz. ew. 1066/1, 1894/1, 240/3 obręb 001 Włodawa, wraz z przebudową kanalizacji sanitarnej w pasie drogi wojewódzkiej nr 816 dz. ew. nr 1066/1 obręb 001 Włodawa, w ramach zadania pn. Przebudowa dróg miejskich we Włodawie: ul. Rynek i ul. Czworobok w tym wnętrze Czworoboku (działka o nr 1109/12) oraz ul. Nadstawna i ul. H. Sawickiej”. 2.4. Zakres robót obejmuje w szczególności: - Rozbiórkę istniejących nawierzchni wraz z krawężnikami - Demontaż małej architektury: ławek koszy na śmieci, słupków ogrodzeniowych itp. - Wycinkę drzew i krzewów - Demontaż kolidujących sieci nn oraz nieczynnej instalacji teletechnicznej - Zamulenie fragmentu sieci kanalizacji deszczowej - Demontaż nieczynnego fragmentu sieci teletechnicznej wraz z regulacja wysokości włazów studzienek teletechicznych. - Rozbiórkę schodów wejściowych do budynku Czworoboku. - Budowę nowych nawierzchni dróg placów chodników wraz z podbudowami - Budowę dwóch fontann posadzkowych - Budowę schodów schodów wejściowych do budynku Czworoboku wraz z murkami oporowymi - Budowę amfiteatru - Budowę kanalizacji deszczowej, wraz z odwodnieniem placów i dróg - Remont kanalizacji sanitarnej - Budowę instalacji nn oświetleniowej - Budowę podziemnego pomieszczenia technicznego (maszynowni fontann) - Montaż małej architektury: ławek parkowych, koszy na odpadki, bolardów itp. - Wykonanie nasadzeń drzew i krzewów 2.5. Z uwagi na złożoność zadania powyższe zestawienie może zawierać tylko cześć robót do wykonania. Na opis przedmiotu zamówienia składają się wszystkie dokumenty wchodzące w skład dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki oznaczone numerami 1.1 do 1.9. do SIWZ. Wielkości wynikające z konieczności wykonania niezbędnych prac budowlanych przedstawiono w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót. Przedmiary załączone do SIWZ stanowią element pomocniczy przy wycenie oferty i nie stanowią kompleksowego opisu przedmiotu zamówienia, na który składa się cała dokumentacja projektowa. 2.5.1. UWAGA!!! Zmianie uległ projekt zagospodarowania terenu. Aktualny PZT znajduje się w dokumentacji projektowej pn. „Projekt zagospodarowania terenu – Aneks”. Aneks do projektu budowlanego – Decyzja nr 182/16 wydana przez Starostę Włodawskiego – WB.6740.8.49.2016. Projekt dostępny w folderze pn. „ Załącznik 1.1 - ZMIANY PROJEKTOWE”. Zakres opracowania zaznaczono na kolor niebieski. 2.5.2. Zmieniono materiał wszystkich projektowanych powierzchni porfirowych na granitowe w zbliżonej kolorystyce. Rodzaj, forma oraz kolorystyka nowych materiałów dostosować do projektowanych oraz wg wskazań Konserwatora Zabytków. 2.5.3. Zmieniono projektowane nowoczesne urządzenia oświetlenia ulicznego, ławki i kosze na śmieci na współgrające z istniejącym wyposażeniem sąsiednich ulic oraz nawiązujące w większym stopniu do historycznego wymiaru tego miejsca. Zmiany te przedstawiono w folderze stanowiącym załącznik do SIWZ, pn. „Załącznik 1.1 - ZMIANY PROJEKTOWE”. 2.5.4. Zmianie uległ projekt gospodarki zielenią, który znajduje się w dokumentacji projektowej pn. „ANEKS DO PROJEKTU ARCHITEKTURY KRAJOBRAZU PROJEKT NASADZEŃ” oraz „ANEKS DO PROJEKTU ARCHITEKTURY KRAJOBRAZU PROJEKT GOSPODARKI ZIELENIĄ”. 2.5.5. Wszystkie te elementy zostały zamieszczone w folderze stanowiącym załącznik do SIWZ, pn. „Załącznik 1.1 -ZMIANY PROJEKTOWE”. 2.5.6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, warunkami technicznymi, SIWZ, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, obowiązującymi zasadami oraz przepisami zawartymi w Polskich Normach i w prawie budowlanym, przy dołożeniu należytej staranności. W szczególności, przed rozpoczęciem robót, z uwagi na prace w strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej, Wykonawca winien uzgodnić kolorystykę, sposób układania oraz rodzaj planowanego materiału do wykonania wszystkich projektowanych nawierzchni utwardzonych. 2.5.7. Ze względu na charakter prac, w trakcie prowadzonych robót należy zwrócić szczególną uwagę na właściwe zabezpieczenie terenu i minimalizację uciążliwości związanych z prowadzonymi pracami w pobliżu czynnego pasa ruchu drogowego. 2.5.8. Zamawiający ze względu na złożoność zamówienia rekomenduje odbycie wizji lokalnej i zapoznanie się z rzeczywistymi warunkami realizacji przedmiotu niniejszej inwestycji oraz uwzględnienia ich w trakcie sporządzania wyceny zamówienia. 2.5.9. Po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia porządku i czystości na terenie objętym robotami oraz do wywiezienia wszelkich pozostałości budowlanych oraz odpadów zielonych pochodzących m. in. z wycinki i pielęgnacji drzew, z terenu inwestycji i ich utylizowania. 2.5.10. W przypadku zaistnienia konieczności uzyskania innych zezwoleń lub uzgodnień wymaganych prawem i wynikających z realizacji niniejszego zadania, wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112700-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 30 000 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100), 6.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 71 1240 2249 1111 0010 2932 7158 z dopiskiem: „Wadium – ZPA.271.22.2020 „Nadanie nowych funkcjonalności społecznych, gospodarczych i rekreacyjnych obszarowi rynku starego miasta we Włodawie". b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 6.3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6.6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 6.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 6.8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6.13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych w danym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców wspólnie składających ofertę w postępowaniu. a) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. b) Oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ (składane odpowiednio przez wszystkich wykonawców składających ofertę oraz załącznik nr 4 przez podmiot/ty udostępniający zasoby - jeżeli dotyczy). c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Zgodnie z ust.4.6. SIWZ pełnomocnik zostaje ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); d) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach