Przetargi.pl
Nadanie nowych funkcjonalności społecznych, gospodarczych i rekreacyjnych obszarowi rynku starego miasta we Włodawie.

Burmistrz Włodawy ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, al. J. Piłsudskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (082) 57 21 444 , fax. (082) 57 22 454
  • Data zamieszczenia: 2021-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Włodawy
    al. J. Piłsudskiego 41
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. (082) 57 21 444, fax. (082) 57 22 454
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wlodawa.eu, umwlodawa.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadanie nowych funkcjonalności społecznych, gospodarczych i rekreacyjnych obszarowi rynku starego miasta we Włodawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest PRZEBUDOWA DRÓG MIEJSKICH WE WŁODAWIE: UL. RYNEK I UL. CZWOROBOK W TYM WNĘTRZE CZWOROBOKU (DZIAŁKA O NR 1109/12) ORAZ UL. NADSTAWNA I UL. H. SAWICKIEJ ORAZ PRZEBUDOWĘ WŁĄCZENIA DRÓG GMINNYCH: ul. Rynek dz. ew. 1066/2 obręb 001 Włodawa do drogi wojewódzkiej nr 816 dz. ew. 1066/1, 1894/1, 240/3 obręb 001 Włodawa, wraz z przebudową kanalizacji sanitarnej w pasie drogi wojewódzkiej nr 816 dz. ew. nr 1066/1 obręb 001 Włodawa, w ramach zadania pn. Przebudowa dróg miejskich we Włodawie: ul. Rynek i ul. Czworobok w tym wnętrze Czworoboku (działka o nr 1109/12) oraz ul. Nadstawna i ul. H. Sawickiej”. 2.2. Teren inwestycji obejmuje działki nr 1066/2, 1054/2, 1050, 1055, 1056, 1057/7, 1067, 1068,1085, 1095, 1101/5, 1109/11, 1109/12, 1120, 1121, 1134, 1895 oraz 1066/1, 1894/1, 240/3. 2.3. Roboty należy wykonać w ramach projektów budowlanych: 2.3.1. "Przebudowa dróg miejskich we Włodawie: ul. Rynek i ul. Czworobok w tym wnętrze czworoboku (działka o nr 1109/12) oraz ul. Nadstawna i ul. Widokowa (dawna ul. H. Sawickiej). 2.3.2. „Przebudowa włączenia dróg gminnych: ul. Rynek dz. ew. 1066/2 obręb 001 Włodawa do drogi wojewódzkiej nr 816 dz. ew. 1066/1, 1894/1, 240/3 obręb 001 Włodawa, wraz z przebudową kanalizacji sanitarnej w pasie drogi wojewódzkiej nr 816 dz. ew. nr 1066/1 obręb 001 Włodawa, w ramach zadania pn. Przebudowa dróg miejskich we Włodawie: ul. Rynek i ul. Czworobok w tym wnętrze Czworoboku (działka o nr 1109/12) oraz ul. Nadstawna i ul. H. Sawickiej”. 2.4. Zakres robót obejmuje w szczególności: - Rozbiórkę istniejących nawierzchni wraz z krawężnikami - Demontaż małej architektury: ławek koszy na śmieci, słupków ogrodzeniowych itp. - Wycinkę drzew i krzewów - Demontaż kolidujących sieci nn oraz nieczynnej instalacji teletechnicznej - Zamulenie fragmentu sieci kanalizacji deszczowej - Demontaż nieczynnego fragmentu sieci teletechnicznej wraz z regulacja wysokości włazów studzienek teletechicznych. - Rozbiórkę schodów wejściowych do budynku Czworoboku. - Budowę nowych nawierzchni dróg placów chodników wraz z podbudowami - Budowę dwóch fontann posadzkowych - Budowę schodów schodów wejściowych do budynku Czworoboku wraz z murkami oporowymi - Budowę amfiteatru - Budowę kanalizacji deszczowej, wraz z odwodnieniem placów i dróg - Remont kanalizacji sanitarnej - Budowę instalacji nn oświetleniowej - Budowę podziemnego pomieszczenia technicznego (maszynowni fontann) - Montaż małej architektury: ławek parkowych, koszy na odpadki, bolardów itp. - Wykonanie nasadzeń drzew i krzewów 2.5. Z uwagi na złożoność zadania powyższe zestawienie może zawierać tylko cześć robót do wykonania. Na opis przedmiotu zamówienia składają się wszystkie dokumenty wchodzące w skład dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki oznaczone numerami 1.1 do 1.9. do SIWZ. Wielkości wynikające z konieczności wykonania niezbędnych prac budowlanych przedstawiono w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót. Przedmiary załączone do SIWZ stanowią element pomocniczy przy wycenie oferty i nie stanowią kompleksowego opisu przedmiotu zamówienia, na który składa się cała dokumentacja projektowa. 2.5.1. UWAGA!!! Zmianie uległ projekt zagospodarowania terenu. Aktualny PZT znajduje się w dokumentacji projektowej pn. „Projekt zagospodarowania terenu – Aneks”. Aneks do projektu budowlanego – Decyzja nr 182/16 wydana przez Starostę Włodawskiego – WB.6740.8.49.2016. Projekt dostępny w folderze pn. „ Załącznik 1.1 - ZMIANY PROJEKTOWE”. Zakres opracowania zaznaczono na kolor niebieski. 2.5.2. Zmieniono materiał wszystkich projektowanych powierzchni porfirowych na granitowe w zbliżonej kolorystyce. Rodzaj, forma oraz kolorystyka nowych materiałów dostosować do projektowanych oraz wg wskazań Konserwatora Zabytków. 2.5.3. Zmieniono projektowane nowoczesne urządzenia oświetlenia ulicznego, ławki i kosze na śmieci na współgrające z istniejącym wyposażeniem sąsiednich ulic oraz nawiązujące w większym stopniu do historycznego wymiaru tego miejsca. Zmiany te przedstawiono w folderze stanowiącym załącznik do SIWZ, pn. „Załącznik 1.1 - ZMIANY PROJEKTOWE”. 2.5.4. Zmianie uległ projekt gospodarki zielenią, który znajduje się w dokumentacji projektowej pn. „ANEKS DO PROJEKTU ARCHITEKTURY KRAJOBRAZU PROJEKT NASADZEŃ” oraz „ANEKS DO PROJEKTU ARCHITEKTURY KRAJOBRAZU PROJEKT GOSPODARKI ZIELENIĄ”. 2.5.5. Wszystkie te elementy zostały zamieszczone w folderze stanowiącym załącznik do SIWZ, pn. „Załącznik 1.1 -ZMIANY PROJEKTOWE”. 2.5.6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, warunkami technicznymi, SIWZ, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, obowiązującymi zasadami oraz przepisami zawartymi w Polskich Normach i w prawie budowlanym, przy dołożeniu należytej staranności. W szczególności, przed rozpoczęciem robót, z uwagi na prace w strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej, Wykonawca winien uzgodnić kolorystykę, sposób układania oraz rodzaj planowanego materiału do wykonania wszystkich projektowanych nawierzchni utwardzonych. 2.5.7. Ze względu na charakter prac, w trakcie prowadzonych robót należy zwrócić szczególną uwagę na właściwe zabezpieczenie terenu i minimalizację uciążliwości związanych z prowadzonymi pracami w pobliżu czynnego pasa ruchu drogowego. 2.5.8. Zamawiający ze względu na złożoność zamówienia rekomenduje odbycie wizji lokalnej i zapoznanie się z rzeczywistymi warunkami realizacji przedmiotu niniejszej inwestycji oraz uwzględnienia ich w trakcie sporządzania wyceny zamówienia. 2.5.9. Po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia porządku i czystości na terenie objętym robotami oraz do wywiezienia wszelkich pozostałości budowlanych oraz odpadów zielonych pochodzących m. in. z wycinki i pielęgnacji drzew, z terenu inwestycji i ich utylizowania. 2.5.10. W przypadku zaistnienia konieczności uzyskania innych zezwoleń lub uzgodnień wymaganych prawem i wynikających z realizacji niniejszego zadania, wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112700-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach