Przetargi.pl
Nabór personelu do prowadzenia zajęć dodatkowych z matematyki, fizyki oraz chemii w ramach projektu pn.:Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe.

Oświatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Gminy Gorlice ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, ul. Łukasiewicza 6
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 353 77 66 , fax. 18 353 77 66
  • Data zamieszczenia: 2011-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oświatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Gminy Gorlice
    ul. Łukasiewicza 6 6
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 18 353 77 66, fax. 18 353 77 66
    REGON: 49057990200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nabór personelu do prowadzenia zajęć dodatkowych z matematyki, fizyki oraz chemii w ramach projektu pn.:Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nabór personelu do prowadzenia zajęć dodatkowych z matematyki, fizyki oraz chemii w ramach projektu pn.:Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe. Zakres zamówienia dotyczy prowadzenia zajęć dodatkowych z matematyki, fizyki oraz chemii w okresie od października 2011 r. do 31.XII.2012 r. dla uczniów klas I-III szkół gimnazjalnych 2. Niniejsze zamówienie obejmuje 6 zadań: Zadanie 1 Prowadzenie zajęć dodatkowych z chemii dla uczniów z I-III kl. gimnazjum z Zespołu Szkół w Klęczanach. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 75 godzin. Zadanie 2 Prowadzenie zajęć dodatkowych z matematyki dla uczniów z I-III kl. gimnazjum z Zespołu Szkół w Stróżówce. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 75 godzin. Zadanie 3 Prowadzenie zajęć dodatkowych z chemii dla uczniów z I-III kl. gimnazjum z Zespołu Szkół w Stróżówce. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 75 godzin. Zadanie 4 Prowadzenie zajęć dodatkowych z fizyki dla uczniów z I-III kl. gimnazjum z Zespołu Szkół w Szymbarku. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 75 godzin. Zadanie 5 Prowadzenie zajęć dodatkowych z fizyki dla uczniów z I-III kl. gimnazjum z Zespołu Szkół w Jaszczwi. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 75 godzin. Zadanie 6 Prowadzenie zajęć dodatkowych z matematyki dla uczniów z I-III kl. gimnazjum z Zespołu Szkół w Dłużcu. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 75 godzin. 3. Inne istotne warunki zamówienia: Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Zajęcia prowadzone będą w formie godzin lekcyjnych tj. po 45 min. Zajęcia prowadzone będą w grupach maksymalnie dziesięcioosobowych, w klasach I - III gimnazjum.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.gorlice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach