Przetargi.pl
Zorganizowanie dla niepełnosprawnych kobiet i ich otoczenia wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych w ramach projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-700 Bochnia, ul. G. Windakiewicza 9/5
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 611 97 40 , fax. 14 611 97 40
  • Data zamieszczenia: 2011-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. G. Windakiewicza 9/5 9/5
    32-700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 14 611 97 40, fax. 14 611 97 40
    REGON: 85166543300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie dla niepełnosprawnych kobiet i ich otoczenia wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych w ramach projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie 7 dniowego (w tym 6 noclegów) wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla niepełnosprawnych kobiet wraz z przewozem osób na trasie Bochnia - miejsce realizacji usługi - Bochnia. Usługą objętych zostanie maksymalnie 30 osób w tym przede wszystkim kobiet niepełnosprawnych w wieku od 23 do 58 lat w szczególności: 1.17 niepełnosprawnych kobiet, które charakteryzuje dysfunkcja narządu ruchu w tym: a.11 osób z dysfunkcją kończyn dolnych i górnych, b.6 osób z chorobami neurologicznymi w tym w stanach pourazowych lub postępujących chorobowo, 2.3 osoby z zaburzeniami psychicznymi. 3.10 osób z otoczenia w/w osób niepełnosprawnych tj. opiekunowie. Opiekunami będą członkowie rodzin oraz przyjaciele, którzy potrafią zapewnić odpowiednią opiekę i pomoc, ze względu na brak samodzielności lub znaczne trudności uczestniczek przy wykonywaniu podstawowych, codziennych czynności. Wśród uczestniczek wyjazdu są kobiety, które posiadają niepełnosprawność sprzężoną, w szczególności schorzenie narządu ruchu i choroby neurologiczne, jedna z osób choruje również na cukrzycę typu II (konieczna dla tej osoby jest dieta cukrzycowa 6-posiłkowa, co należy uwzględnić w ofercie). Trening 7-dniowy powinien nastąpić w drugiej połowie listopada lecz nie później niż do 27 listopada 2011 r., z zastrzeżeniem, że pobyt w ośrodku rozpoczyna się obiadem w dniu rozpoczęcia i kończy się obiadem w dniu zakończenia pobytu. Zamawiający wymaga aby miejsce realizacji zamówienia znajdowało się poza terenem Powiatu Bocheńskiego w województwie małopolskim lub w województwie podkarpackim. Celem 7-dniowego wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych jest: a.umożliwienie kobietom podtrzymania, rozwoju i pogłębienia nawiązanych w projekcie kontaktów interpersonalnych b.udzielenie pomocy w odnalezieniu się w roli kobiety mimo niepełnosprawności c.rozwinięcie lub podtrzymanie motywacji do aktywności społecznej i pełnienia odpowiednich ról społecznych poprzez sfinansowanie możliwości uczestniczenia w wyjazdowym treningu d.poprawa kondycji psychofizycznej i samopoczucia Wykonawca winien zaplanować i przeprowadzić 7-dniowy program obejmujący: 1.wyjazd, pobyt i powrót 2.zakwaterowanie i wyżywienie 3.program rozwijający i pogłębiający kontakty interpersonalne i kompetencje społeczne w grupie, w tym: a.przeprowadzenie wykładów i warsztatów na temat: ­roli kobiety we współczesnym świecie w kontekście niepełnosprawności w wymiarze 4 godzin. ­skutecznej komunikacji (komunikacja werbalna i niewerbalna) w wymiarze - 4 godz. ­zachowań asertywnych w wymiarze - 3 godz. b.zorganizowanie i profesjonalne prowadzenie dyskusji w grupie uczestników na temat: ­psychospołecznych aspektów roli kobiety oraz realizowanych zadań w związku z wypełnianiem określonych ról społecznych w wymiarze - 1 godz. ­znaczenia procesu komunikacji w relacjach międzyludzkich w wymiarze - 1 godz. ­dlaczego warto być asertywnym - emocjonalne i społeczne konsekwencje postawy asertywnej w wymiarze - 1 godz. c.przeprowadzenie zajęć w formie wykładu i warsztatów z zakresu: autoprezentacji, kreowania własnego wizerunku i stylizacji dla kobiet w wymiarze - 6 godz. d.przeprowadzenie zajęć rekreacyjnych i integracyjnych dla uczestników: w wymiarze minimum 12 godz. ­przeprowadzenie zajęć ruchowych - relaksujących dla wszystkich uczestników w formie np. piesze wycieczki, ­ognisko i/lub w zależności od warunków atmosferycznych wieczór ze wspólnym śpiewaniem przy akompaniamencie instrumentu muzycznego ­nauka technik relaksacyjnych - np. Trening autogenny Schultza, Trening wg Jacobsona, a następnie dyskusja na temat wpływu technik relaksacyjnych jako sposobu radzenia sobie ze stresem e.przeprowadzenie działań profilaktyczno-zdrowotnych tj.: wykład nt. zdrowego stylu życia oraz sposobów dbania o własne zdrowie i dobre samopoczucie w wymiarze - 4 godz. Wykonawca w ramach usługi zapewni: 1. Przewóz maksymalnie 30 osób na trasie; Bochnia - miejsce realizacji usługi - Bochnia (tj. przejazd tam i z powrotem) sprawnym autokarem. Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszt opłat parkingowych związanych z postojami. 2.Zakwaterowanie dla maksymalnie 30 osób w tym; 20 niepełnosprawnych kobiet i 10 opiekunów. Zakwaterowanie winno spełniać następujące warunki: a.Ośrodek (miejsce noclegu) posiada wpis do rejestru ośrodków których moga odbywać się turnusy rehabilitacyjne prowadzonego przez właściwego Wojewodę; b.Jest przystosowany do przyjmowania zorganizowanych grup osób niepełnosprawnych; c.Posiada zaplecze rekreacyjno - wypoczynkowe; d.Posiada pomieszczenia (sale) do przeprowadzenia zajęć wykładowo - warsztatowych wyposażoną w stoliki i krzesła o kubaturze gwarantującej komfort przebywania dla 30-s-bowej grupy e.Zapewnia zakwaterowanie uczestników w dwu-, trzy- osobowych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym z całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody. Uczestnicy pobytu muszą być usytuowani w pokojach blisko siebie w jednym budynku. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakwaterowania osób różnych płci w tym samym pokoju z wyłączeniem małżeństw. f.W pokojach powinny znajdować się jednoosobowe łóżka z pościelą - wyklucza się łóżka piętrowe, szafa ubraniowa, krzesła i stolik. g.Zapewnia dostęp do kuchni (aneksu kuchennego) w którym powinny znajdować się czajnik bezprzewodowy, kubki, łyżeczki, kawa, herbata, cukier i cytryna. 3.Zagwarantowania całodobowej opieki medycznej; 4.Całodzienne wyżywienie dla maksymalnie 30 osób składające się z 3 posiłków: a.Śniadanie; b.Obiad z deserem; c.Kolacja Z zastrzeżeniem, że dzień pierwszy rozpoczyna się obiadem i dzień ostatni kończy się obiadem. Dodatkowo Wykonawca zapewni w trakcie realizacji zajęć na każde spotkanie świeże ciasteczka, paluszki, soki owocowe, wodę mineralną gazowaną i niegazowaną, kawę i herbatę, cukier i inne dodatki do kawy i herbaty. Żywienie powinno odbywać się zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia oraz zachowaniem higieny i obowiązujących uczestników diet (wynikających z posiadających schorzeń), o których pracownicy Wykonawcy zostaną poinformowani po przyjeździe grupy uczestników. 5.Ubezpieczenie NNW dla 30 uczestników 7 dniowego treningu, na czas przejazdów i pobytu na kwotę minimalną 10.000 złotych. Kserokopię dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wraz z Fakturą VAT/ rachunkiem po zakończeniu pobytu. Oczekiwane Rezultaty z przeprowadzenia wyjazdowego treningu dla uczestników: 1.poprawa kondycji psychofizycznej; 2.wzrost kompetencji i umiejętności życiowych; 3.nabycie lub poszerzenie wiedzy z zakresu ochrony zdrowia; 4.umocnienie i pogłębienie kontaktów interpersonalnych w grupie uczestników projektu Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników 7 dniowego treningu (w uzasadnionych przypadkach.) O dokładnej liczbie uczestników treningu Zamawiający poinformuje najpóźniej na 2 dni przed planowaną datą realizacji zamówienia. Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę uczestników korzystających z zakwaterowania i wyżywienia. Do potwierdzenia realizacji zamówienia będzie wymagane między innymi: 1. Lista obecności na poszczególnych zajęciach wg programu 2. Dokumentacja fotograficzna zapisana na nośniku elektronicznym 3. Konspekty zajęć zawierające co najmniej temat, przebieg zajęć, czas trwania, datę, formy pracy z grupą, rodzaje użytych narzędzi, imię i nazwisko oraz podpis osoby prowadzącej zajęcia 4. Potwierdzenie korzystania z poszczególnych punktów programu tj. wyżywienia, przewozu, noclegu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.bochnia.pl BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach