Przetargi.pl
Nabór personelu do obsługi projektu - ZADANIE D Specjalista ds. promocji

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Łokietka 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (076) 8403100 , fax. (076) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    ul. Łokietka 6 6
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (076) 8403100, fax. (076) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nabór personelu do obsługi projektu - ZADANIE D Specjalista ds. promocji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest nabór personelu do obsługi projektu. Zakres zamówienia obejmuje ZADANIE D i dotyczy naboru do Zespołu Projektowego na stanowisko Specjalisty ds. promocji dla projektu pn.: RÓWNE SZANSE EDUKACYJNE UCZNIÓW WIEJSKIEJ GMINY LUBIN, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Niniejsze zamówienie obejmuje: ZADANIE D - Specjalista ds. promocji, który wykonywać będzie czynności w zakresie promocji przedmiotowego projektu, w tym w szczególności: 1.podejmowania działań związanych z promocją projektu; 2.utrzymywania kontaktów z wykonawcami w zakresie wykonania ulotek, plakatów, tablic itp.; 3.dbałości o prawidłowe oznakowanie sal i materiałów dydaktycznych itp.; 4.przygotowania konferencji podsumowującej i spotkań organizacyjnych; 5.nadzoru nad utworzeniem i utrzymaniem podstrony WWW projektu. 6.kontaktu ze szkołami w zakresie działań promocyjnych i informacyjnych, 7.sporządzania sprawozdań z realizacji projektu we współpracy z Kierownikiem projektu w zakresie realizacji działań promocyjno-logistycznych, 8.przygotowywania dokumentacji do sprawozdań finansowych w zakresie promocji, 9.ścisłej współpracy ze szkolnymi koordynatorami, podwykonawcą ds. monitoringu i ewaluacji oraz innymi pracownikami Biura projektu w zakresie organizacji i promocji zadań realizowanych w ramach projektu; 10.wykonywanie zadań powierzonych przez Kierownika projektu.Dopuszcza się możliwość składania oferty tylko przez osobę fizyczną
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w przetargu:o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, minimum jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługę tego samego rodzaju Zamawiający uzna udział w tworzeniu lub realizacji projektu z udziałem środków UE lub innych środków zewnętrznych; posiadają ukończone kursy, szkolenia lub studia z zakresu funkcjonowania środków UE; posiadają wykształcenie wyższe.Powyższe warunki zostaną spełnione po złożeniu wymaganych i aktualnych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z treścią specyfikacji i przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, na zasadzie spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków, Wykonawca dołączy do oferty: oświadczenie złożone zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; oświadczenie złożone zgodnie z treścią art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych;wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem nazwy projektu, pełnionej funkcji, czasu trwania zadania. Za usługę tego samego rodzaju Zamawiający uzna udział w tworzeniu lub realizacji projektu z udziałem środków UE lub innych środków zewnętrznych; informację na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach