Gmina Trzebnica ogłasza przetarg
- Adres: 55-100 Trzebnica, pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 388 81 80 , fax. 071 722 78 56
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebnica
pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1 1
55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
tel. 071 388 81 80, fax. 071 722 78 56
REGON: 93193513500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebnica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla nieruchomości położonych na terenie gminy Trzebnica - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego wraz z analizą funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu. Każdy projekt decyzji powinien być wykonany w ilości dwóch egzemplarzy - dla Urzędu oraz niezbędnej ilości egzemplarzy dla organów uzgadniających wraz z pismami przewodnimi, a także przesłany w formie elektronicznej za pośrednictwem Internetu . Zamówione projekty decyzji zostaną wykonane w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od dnia otrzymania niezbędnych materiałów, zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. Nr 80 poz 717 z późn. Zm. Z dnia 10 maja 2003 r.) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W zakresie doświadczenia wymagane jest wykazanie, że w okresie ostatnich 3 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali minimum trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia wymagane jest wykazanie: osoby, która musi posiadać prawo samodzielnego projektowania przestrzeni w skali lokalnej lub kierowania zespołem prowadzącym takie projektowanie tzn. jest wpisany na listę członków izby samorządu zawodowego urbanistów - zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów. (Dz. U. z 2001r. Nr 5 poz. 42 ze zm.) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 6 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Oferenta z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; minimum dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia - sporządzonego wg załącznika - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE. Wymagane jest wykazanie że w okresie ostatnich 3 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali minimum trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane prace te zostały wykonane należycie. f) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie osoby, która musi posiadać prawo samodzielnego projektowania przestrzeni w skali lokalnej lub kierowania zespołem prowadzącym takie projektowanie tzn. jest wpisany na listę członków izby samorządu zawodowego urbanistów - zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów. (Dz. U. z 2001r. Nr 5 poz. 42 ze zm.) Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający posiadanie uprawnień oraz zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzebnica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie prac planistycznych i sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Kąty Wrocławskie
Dodano: 2016-06-08 - Przeprowadzenie prac planistycznych i sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Kąty Wrocławskie
Dodano: 2016-05-23 - Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w zakresie określonym uchwałami Rady Gminy Kobierzyce - 9 zadań.
Dodano: 2016-04-11 - Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w zakresie określonym uchwałami Rady Gminy Kobierzyce - sześć zadań
Dodano: 2015-12-04 - Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Złotoryi, zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru miasta Złotoryi, zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu ul. Jerzmanickiej w Złotoryi oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Złotoryjskiej Strefy Intensywnego Rozwoju Gospodarczego w Złotoryi
Dodano: 2015-11-10 - Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w zakresie określonym uchwałami Rady Gminy Kobierzyce - osiem zadań
Dodano: 2015-10-22 - Opracowanie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Twardogóra
Dodano: 2015-08-10 - Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w zakresie określonym uchwałami Rady Gminy Kobierzyce - dziewięć zadań
Dodano: 2015-07-14 - Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Kąty Wrocławskie
Dodano: 2015-07-10 - Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Sycowa i miejscowości Nowy Dwór gm. Syców ZADANIE nr 1 Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Sycowa ZADANIE nr 2 Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego obrębu geodezyjnego Nowy Dwór
Dodano: 2015-07-03