Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg
- Adres: 59-920 Bogatynia, ul. Sportowa 8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 77 313 43 , fax. 075 77 313 81
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Sportowa 8 8
59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie
tel. 075 77 313 43, fax. 075 77 313 81
REGON: 23107487300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona trzech obiektów sportowych i mienia Ośrodka Sportu i Rekreacji w Bogatyni położonych w Bogatyni przy ul. Białogórskiej 28 ,ul. Sportowej 8, ul. Ogrodowej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony trzech obiektów sportowych i mienia Ośrodka Sportu i Rekreacji w Bogatyni tj. - Obiektu sportowego położonego przy ul. Białogórskiej 28 w Bogatyni; - Obiektu sportowego położonego przy ul. Sportowej 8 w Bogatyni - Obiektu sportowego - Boisko ORLIK położonego przy ul. Ogrodowej w Zatoniu - Bogatyni - realizowana w formie stałej bezpośredniej ochrony fizycznej pracowników ochrony. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 707100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.): 1. Posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. Posiadają koncesję - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( t.j. Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz.1221 ze zm.) W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) koncesję - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia (art.15 ust.1 ustawy o ochronie osób i mienia). 2. Posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , które będzie kontynuowane przez okres obowiązywania umowy. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000,00 zł. 3. Posiadają doświadczenie zawodowe wyrażające się pełnieniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie usług ( zakończonych) odpowiadających przedmiotowi zamówienia obejmujących swoim zakresem pełnienie usług ochrony osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej np. szkoły, przedszkola, obiekty sportowe itp., a których należyte wykonanie udokumentowane jest dokumentami stwierdzającymi, iż zostały one wykonane należycie, np. referencje. Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli zostaną wykazane max. 3 usługi obejmujące ochronę mienia w ww. obiektach użyteczności publicznej świadczone jedną umową przez okres co najmniej 1 roku, o wartości łącznej nie mniejszej niż 200 000,00 zł. lub 1 usługę o wartości nie niższej niż 200 000,00 zł. 4. Dysponują lub będą dysponować grupą interwencyjną właściwie umundurowaną i wyposażaną, która w przypadku wezwania, dotrze do siedziby zamawiającego najpóźniej w ciągu 15 minut i podejmie niezbędne działania lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww grupy interwencyjnej 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24. ustawy. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia- nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 Część III SIWZ), 2. Pełnomocnictwo dla reprezentanta - dotyczy podmiotów występujących wspólnie (np konsorcja i spółki cywilne) oraz przypadku opisanego w pkt 14.5. SIWZ . 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w punkcie 9 SIWZ, Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2. Aktualną koncesję - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 5. Wykaz (Załącznik Nr 2 Część II SIWZ) wykonanych (zakończonych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, usług opisanych w punkcie 9.1.3. oraz dokumenty stwierdzające, iż zostały one wykonane należycie, np.referencje Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokument złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie. 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy (załącznik nr 3 Część III SIWZ). Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 7. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia grupy interwencyjnej w przypadku gdy Wykonawca w Formularzu oferty oświadczy , że będzie dysponować lub nie dysponuje grupą interwencyjną
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osirbogatynia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną