Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Koordynatora projektu dla zadania pt. Szkoła na miarę czasów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 59-225 Chojnów, pl. Zamkowy 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 81 88 564 , fax. 76 81 88 564
  • Data zamieszczenia: 2013-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
    pl. Zamkowy 2 2
    59-225 Chojnów, woj. dolnośląskie
    tel. 76 81 88 564, fax. 76 81 88 564
    REGON: 00101259000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pppp.legnica.dolnyslask.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Koordynatora projektu dla zadania pt. Szkoła na miarę czasów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce wykonania usługi:Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Chojnowie oraz 19 placówek oświatowych na terenie Powiatu Legnickiego Liczba godzin:Ogółem 1610 godz. w tym 70 godzin/m-c. Termin realizacji: od zawarcia umowy 2013 r. do 31 sierpień 2015 r. czas pracy od poniedziałku do piątku (godziny pracy dostosowane do potrzeb projektu) Do obowiązków Koordynatora projektu należeć będzie: 1) Organizacja spotkań informacyjnych dla dyrektorów placówek. 2) Udział w pracach zespołu kierowniczego projektu. 3) Akceptacja i nadzór nad opracowanymi przez SORE i Koordynatorów sieci sprawozdań z realizacji zadań. 4) Nadzór i wsparcie w zakresie opracowanie i publikacji raportu PPW szkół/przedszkoli w powiecie. 5) Współpraca z opiekunem Projektu z ramienia IP2. 6) Przygotowanie procedur rekrutacji uczestników Projektu, w tym analiza zgłoszeń pod względem kryteriów dostępu. 7) Przygotowanie i nadzór nad procesem rekrutacji szkół, przedszkoli oraz nauczycieli do sieci tematycznych. 8) Organizacja i nadzór szkoleń wprowadzających dla sieci tematycznych. 9) Organizacja zespołu projektowego ( nadzór nad naborem personelu projektowego i SORE i zatrudnieniem osób w celu realizacji zadań Projektu). 10) Organizacja biura projektu (organizacja, akceptacja zapotrzebowań na dostawy i usługi realizowane w ramach Projektu, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizacją Projektu zgodnie z wszelkimi wytycznymi dotyczącymi Programu. 11) Dbanie o merytoryczną jakość zadań realizowanych przez SORE i Koordynatorów sieci. 12) Wsparcie SORE i koordynatorów sieci w trakcie realizacji zadań projektowych. 13) Organizacja i nadzór warsztatów dla poszczególnych sieci tematycznych. 14) Organizacja doskonalenia we współpracy z kadrą projektu. 15) Hospitowanie zajęć prowadzonych w ramach projektu przez pracowników merytorycznych. 16) Nadzór nad przebiegiem i prawidłowością realizacji procesu doskonalenia w placówkach. 17) Uczestnictwo we wszystkich czynnościach kontrolnych związanych z projektem w trakcie i po jego zakończeniu. 18) Koordynacja działań projektu i zapewnienie płynności ich realizacji zgodnie z założeniami Projektu oraz z zapisami umowy o dofinansowanie Projektu. 19) Nadzór i bieżące monitorowanie osiągnięcia założonych celów, rezultatów i produktów Projektu, wynikających z przyjętych zapisów umowy o dofinansowanie. 20) Współpraca z Wydziałami merytorycznymi Starostwa Powiatowego na etapie przygotowania, sporządzania i przekazywania dokumentacji umożliwiającej rozliczenie rzeczowe i finansowe etapów Projektu. 21) Przygotowywanie korespondencji z IP2 w sprawach dotyczących Projektu. 22) Bieżąca współpraca z IP2. 23) Reprezentowanie projektu na zewnątrz i kontakt z mediami. 24) Nadzór i doradztwo w zakresie zgodności realizacji Projektu z aktualnymi wytycznymi i dokumentami obowiązującymi w projektach EFS-POKL. 25) Kontrola budżetu Projektu; nadzorowanie zgodności kosztów i wydatków z wnioskiem o dofinansowanie. 26) Kontrola prawidłowości realizowanych zadań przez członków zespołu projektowego w zakresie kompletności i spójności z dokumentacją projektową. 27) Nadzór nad sprawozdawczością finansową z postępu realizacji Projektu. 28) Prowadzenie sprawozdawczości merytorycznej z postępu realizacji Projektu do IP2. 29) Przygotowanie wraz z zespołem projektowym wszystkich niezbędnych dokumentów do realizacji Projektu (w tym: regulaminów, formularzy, dokumentów związanych z organizacją promocji Projektu itp.). 30) Nadzór nad zatrudnionym personelem. 31) Nadzór nad prowadzeniem promocji Projektu. 32) Nadzór i koordynowanie ochroną danych osobowych w zakresie realizacji Projektu. 33) Nadzór nad prawidłowym archiwizowaniem dokumentacji Projektu. 34) Niezwłoczne informowanie na piśmie Starosty o problemach w realizacji Projektu. 35) Podejmowanie działań zaradczych w przypadku wystąpienia problemów w realizacji Projektu. 36) Ustalenie z dyrektorem PPPP standardów jakości pracy koordynatorów sieci. 37) Monitoring koordynatorów sieci (we współpracy z specjalistą ds monitoringu ds. monitoringu). 38) Przewodniczenie Grupie Sterującej. 39) Wykonywanie innych spraw służbowych zleconych przez Starostę związanych z realizacją Projektu. 40) Własny środek transportu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pppp.legnica.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach