Przetargi.pl
Świadczenie usług pełnienia funkcji koordynatora (część 1) i asystenta koordynatora (część 2) w ramach projektu Uczeń z klasą - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z SP nr 2 w Ziębicach w klasach IV - VI Szkoły Podstawowej nr 2 im. H. Sienkiewicza w Ziębicach

Gmina Ziębice ogłasza przetarg

  • Adres: 57-220 Ziębice, ul. Przemysłowa 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8163870 , fax. 074 8191212
  • Data zamieszczenia: 2013-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ziębice
    ul. Przemysłowa 10 10
    57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8163870, fax. 074 8191212
    REGON: 89071847800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pełnienia funkcji koordynatora (część 1) i asystenta koordynatora (część 2) w ramach projektu Uczeń z klasą - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z SP nr 2 w Ziębicach w klasach IV - VI Szkoły Podstawowej nr 2 im. H. Sienkiewicza w Ziębicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pełnienia funkcji koordynatora (część 1) i asystenta koordynatora (część 2) w ramach projektu Uczeń z klasą - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z SP nr 2 w Ziębicach w klasach IV - VI Szkoły Podstawowej nr 2 im. H. Sienkiewicza w Ziębicach, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiotowy projekt jest realizowany przez Gminę Ziębice. Miejsce realizacji zamówienia: Szkoła Podstawowa nr 2 im. H. Sienkiewicza w Ziębicach adres Plac Wolności 1, 57-220 Ziębice (Zamawiający udostępnia miejsce świadczenia usług) Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie przez czas trwania umowy, tj. od dnia podpisania umowy do 30.06.2014 r. we wszystkie dni, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. W sytuacjach, w których będzie to niezbędne dla dobra projektu Zamawiający dopuszcza możliwość (konieczność) pracy również w soboty. Koordynator projektu - umowa zlecenie - 40 h/mies./9 mies.. Asystent projektu - umowa zlecenie - 20 h/mies./9 mies. Kadra zarządzająca ma obowiązek prowadzenia karty czasu pracy. System rozliczania - wykonawca zobowiązany będzie wykonywać powierzone zadania w ramach projektu. Wynagrodzenie płatne będzie w okresach miesięcznych. Przez godzinę pracy należy rozumieć 60 minut Wykonawca ma obowiązek znać przepisy ustawy o systemie oświaty i Karty Nauczyciela a także znajomość obsługi programu Office. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenie na rzecz Zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamówienie podzielone jest na 2 części. Każda część stanowi odrębne zamówienie. Oferta składana jest na każdą część odrębnie. Część nr 1. Świadczenie usługi pełnienia funkcji koordynatora projektu Umowa zlecenie 40 h/mies./9 mies. Razem liczba godzin - 360 1. Zamówienie obejmuje świadczenie usługi Koordynatora projektu odpowiedzialnego za realizację projektu pod względem merytorycznym i finansowym, zgodnie z umową i wnioskiem aplikacyjnym. Do jego obowiązków będzie należało: a. Bieżąca koordynacja i zarządzanie projektem w celu terminowej i właściwej realizacji całości projektu na wszystkich jego etapach. b. Współpraca z Instytucją Pośredniczącą na poszczególnych etapach realizacji projektu -utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów. c. Nadzór nad poprawnością merytoryczną i zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym, a także przepisami krajowymi i Unii Europejskiej. d. Koordynacja prac zespołu zarządzającego i podejmowanie decyzji. e. Rekrutacja uczestników projektu. f. Organizacja zajęć i nadzorowanie ich przebiegu. g. Opracowanie harmonogramu pracy kadry zarządzającej projektem. h. Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników. i. Nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu. j. Współpraca z prowadzącymi zajęcia w zakresie przygotowania szczegółowych programów zajęć. k. Nadzór nad jakością materiałów dydaktycznych. l. Prowadzenie wewnętrznej kontroli realizacji projektu, nadzorowanie bieżących postępów, koordynacja i monitoring działań i rezultatów. m. Terminowe sporządzanie wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników. n. Nadzór nad obiegiem dokumentów. o. Opracowanie wewnętrznych procedur realizacji projektu, regulaminów, wewnętrznych instrukcji, wzorów dokumentów projektowych i innej dokumentacji projektowej. p. Nadzór nad realizacją budżetu, kontrola kwalifikowalności wydatków, dbanie o optymalizowanie kosztów. q. Przygotowywanie protokołów, raportów i notatek dotyczących realizacji projektu oraz sprawozdań merytorycznych z realizacji projektu. r. Nadzór nad prowadzonymi działaniami promocyjnymi i informacyjnymi. s. Realizacja zakupów i zamówień projektowych oraz dbanie o prawidłowe wykorzystanie zasobów materialnych w projekcie. t. Nadzór nad bazą danych uczestników projektu i ochroną ich danych osobowych. u. Zorganizowanie i przeprowadzenie seminarium podsumowującego projekt. v. Wspieranie działań na rzecz równości płci i angażowanie w nie cały zespół. w. Ewidencja i rozliczanie wykonanych zadań. x. Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu i obecność podczas kontroli projektu. y. Przekazywanie Zamawiającemu sprawozdań z przebiegu wykonywania przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić wymaganą dokumentację świadczonej usługi. Część nr 2. Świadczenie usługi pełnienia funkcji asystenta koordynatora projektu Umowa zlecenie 20 h/mies./9 mies. Razem liczba godzin - 180 Podstawowe obowiązki asystenta koordynatora to: współpraca z koordynatorem projektu, dyrektorem i kadrą pedagogiczną uczestniczącą przy realizacji projektu, prowadzenie punktu rekrutacyjnego na czas prowadzonej rekrutacji do projektu, prowadzenie biura projektu, prowadzenie i gromadzenie dokumentacji projektu, wypełnianie PEFS, sporządzanie harmonogramów płatności, prowadzenie rejestru faktur, przygotowywania zestawień i wykazów oraz prowadzenie rejestrów i ewidencji związanych z projektem, archiwizacja dokumentów projektowych, opracowanie harmonogramu zajęć projektowych i jego bieżąca aktualizacja, kontrola przebiegu zajęć wg harmonogramu, współpraca z uczestnikami projektu i ich rodzicami (opiekunami prawnymi), nadzór nad realizacją umów kadry merytorycznej projektu, pomoc przy raportach i analizach, przygotowywanie zestawień osiągniętych wskaźników produktu i rezultatu realizacji projektu, monitorowanie prowadzenia zadań według harmonogramu i rezultatów, nadzór nad obiegiem informacji w szkole w ramach projektu, terminowe przekazywanie koordynatorowi wymaganych dokumentów, udział w działaniach informacyjnych i promocyjnych, Pozostałe obowiązki na bieżąco wyznaczać będzie koordynator projektu. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić wymaganą dokumentację świadczonej usługi. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ziebice.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach