Przetargi.pl
NA ZLECENIE USŁUGI PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO - BIUROWY W RAMACH PROJEKTÓW: UWIERZ W SWÓJ SUKCES! ORAZ AKADEMIA KOBIET SUKCESU W RAMACH POKL 6.1.1.

Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, ul. Zakładowa 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 2453095 , fax. 63 2422229
  • Data zamieszczenia: 2012-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie
    ul. Zakładowa 4 4
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 2453095, fax. 63 2422229
    REGON: 31050869000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arrkonin.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NA ZLECENIE USŁUGI PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO - BIUROWY W RAMACH PROJEKTÓW: UWIERZ W SWÓJ SUKCES! ORAZ AKADEMIA KOBIET SUKCESU W RAMACH POKL 6.1.1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia równolegle 6 dwunastodniowych (po 8 godzin lekcyjnych/dzień, 96 godz. lekcyjnych/grupę) szkoleń Pracownik administracyjno - biurowy w ramach projektów: Uwierz w swój sukces! oraz Akademia Kobiet Sukcesu współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.1. realizowanych przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie. 2.2 Zamówienie realizowane będzie dla 80 kobiet długotrwale bezrobotnych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, z powiatu konińskiego i tureckiego, w 6 grupach liczących od 7 do 15 osób. 2.3 W ramach szkolenia dla każdej grupy szkoleniowej zaplanowano następujące po sobie 2 moduły o następujących kierunkach: 2.3.1 Moduł I - teoretyczny/praktyczny. Zagadnienia związane z funkcjonowaniem biura firmy i organizacji pracy biurowej, praktycznych umiejętności samodzielnego prowadzenia biura, w tym organizacji pracy przełożonego, prowadzenia dokumentacji biurowej, podstawy prawa pracy i prawa handlowego: I. Organizacja pracy biurowej. II. Przepływ informacji w zarządzaniu biurem. III. Zasady efektywnej komunikacji. IV. Organizacja i zarządzanie. V. Kultura zawodu. VI. Zagadnienia prawne - prawo pracy. VII. Praktyczna obsługa urządzeń biurowych i komputera: - obsługa: faxu, kserokopiarki, drukarki, skanera, bindownicy, - przetwarzanie tekstów, redagowanie pism - MS Word, - arkusze kalkulacyjne, przykładowe zestawienia, - Internet w pracy. W ramach modułu zaplanowano szkolenia ciągłe po 6 dni szkoleniowych, po 8 godzin lekcyjnych dla 6 grup równolegle - łącznie maksymalnie 288 godzin lekcyjnych (6 grup x 6 dni x 8 godz. = 288 godz.) 2.3.2 Moduł II - praktyczny: A. Obsługa programów księgowo - kadrowych: Symfonia, Insert i Płatnik - zajęcia praktyczne. B. Obsługa programów komputerowych niezbędnych w pracy biurowej - zajęcia praktyczne: - przetwarzanie tekstów, redagowanie pism - MS Word, - arkusze kalkulacyjne, zestawienia, analizy, raporty, - umiejętność przygotowania prostej prezentacji multimedialnej - Power Point, - Outlook w pracy, - Internet w pracy. W ramach modułu zaplanowano szkolenia ciągłe po 6 dni szkoleniowych, po 8 godzin lekcyj-nych dla 6 grup równolegle - łącznie maksymalnie 288 godzin lekcyjnych (6 grup x 6 dni x 8 godz. = 288 godz.), przy czym: - dla 5 grup szkoleniowych realizacja Modułu II.A, - dla 1 grupy szkoleniowej realizacja Modułu II.B. 2.4 Zamawiający zakłada realizację szkoleń w 6 grupach równolegle. 2.5 Szkolenia realizowane będą od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.30 do 15.30 z uwzględnieniem przerwy kawowej i obiadowej. 2.6 Miejsce i termin odbywania się szkoleń: miasto Konin i Turek. Realizację szkoleń Zamawiający planuje w okresie od lipca 2012r. do września 2012r. na podstawie Harmonogramu (Załącznik nr 1 do umowy) zawierającego informacje dot. adresów sal szkoleniowych, terminów realizacji w poszczególnych grupach szkoleniowych oraz liczby uczestniczek w grupie. Na tydzień przed rozpoczęciem szkolenia przez daną grupę Zamawiający przekaże Wykonawcy zaktualizowany Harmonogram. 2.7 Wykonawca zobowiązany jest do: 2.7.1 Przygotowania ramowego programu szkolenia i przekazania projektu do akceptacji Zamawiającemu w ciągu 3 dni od podpisania umowy. 2.7.2 Opracowanie merytoryczne materiałów szkoleniowych i przekazania projektu do akceptacji Zamawiającemu w ciągu 3 dni od akceptacji programu szkolenia. 2.7.3 Przeprowadzenia egzaminów teoretycznych i praktycznych na zakończenie szkoleń weryfikujących poziom uzyskanej wiedzy każdej uczestniczki szkolenia. 2.7.4 Prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: - Dzienniki zajęć (Załącznik nr 3 do umowy), - Karty pracy (Załącznik nr 3 do umowy). 2.8 Zamawiający zobowiązuje się do: - zorganizowania 7 - 15 osobowych grup szkoleniowych, - zapewnienia sal szkoleniowych, - powielenia i przekazania w pierwszym dniu szkolenia poszczególnych grup szkoleniowych materiałów szkoleniowych, - przekazania Wykonawcy wszystkich informacji będących w jego posiadaniu, niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy, - zapewnienia wyżywienia dla uczestniczek szkolenia oraz trenera prowadzącego, - ubezpieczenia uczestniczek szkolenia na czas trwania szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków NNW. 2.9 Wykonawca, w ramach realizacji usługi, jest zobowiązany ponadto do: - informowania Kierownika Projektu o wszelkich odstępstwach od Harmonogramu najpóźniej na 2 dni, do godz. 12.00 przed określonym terminem, - telefonicznego informowania Kierownika Projektu do godz. 9.00 o wszelkich nieobecnościach uczestniczek podczas szkolenia w danym dniu, - regularnego wypełniania dokumentacji, - informowania Kierownika Projektu o wszelkich trudnościach w realizacji projektu. - Wykonawca będzie wykonywał powierzone obowiązki lojalnie i bezstronnie oraz zgodnie z przyjętymi zasadami etyki zawodowej. - Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia działań informacyjnych kierowanych do uczestniczek szkoleń, informujących o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.10 Wszystkie opracowania oraz inne materiały sporządzone przez Wykonawcę przy wykonaniu niniejszego zamówienia stanową własność Zamawiającego. 2.11 Wszelkie informacje uzyskane przez Wykonawcę w trakcie realizacji niniejszego zamówienia są poufne i nie mogą być ujawnione lub wykorzystane przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy, jak również po jej ustaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy w realizacji usług z tematyki zbliżonej do przedmiotu zamówienia - łącznie Moduł I i Moduł II
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.arrkonin.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach