Sąd Rejonowy ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Narutowicza 42
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3592-600 , fax. 52 3592-630
- Data zamieszczenia: 2012-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
ul. Narutowicza 42 42
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 3592-600, fax. 52 3592-630
REGON: 00032154300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowrocław.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Na usługi sprzątania obiektu Sądu Rejonowego w Inowrocławiu przy ulicy Narutowicza 42, pomieszczeń biurowych w budynku przy ulicy Świętokrzyskiej 6a w Inowrocławiu oraz usług gospodarczo-konserwatorskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania obiektów Sądu Rejonowego w Inowrocławiu przy ulicy Narutowicza 42, pomieszczeń biurowych w budynku przy ulicy Świętokrzyskiej 6a w Inowrocławiu oraz usług gospodarczo-konserwatorskich /drobne naprawy z branży elektrycznej, stolarskiej i hydrauliki/ oraz utrzymanie czystości terenów zewnętrznych przy siedzibie Sądu, a także dostarczenie środków czystości tj. mydła w płynie, ręczników papierowych oraz papieru toaletowego do budynków przy ul. Narutowicza 42 i pomieszczeń biurowych przy ul. Świętokrzyska 6a. W ramach usługi sprzątania objęte są następujące powierzchnie /tereny zewnętrzne ujęte zostały w załączniku nr 6 do SIWZ/: 1. budynek sądu ul. Narutowicza 42 - pow. netto (użytkowa, usługowa, ruchu) = 3.580,68 m2 2. pomieszczenia wynajmowane ul. Świętokrzyska 6 - 182,50 m2 + klatka schodowa 13,60 m2 = 196,10 m2 Czas pracy 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku po godzinie 15:30, z tym, że sprzątanie pomieszczeń archiwalnych, depozytów, serwerowni i kasy sądowej w godzinach pracy pomiędzy 14:00 - 15:30, a kancelarii tajnej pomiędzy 16:00 - 18:00 w obecności Kierownika KT. Wykonawca dostarcza we własnym zakresie wszystkie środki czyszczące i konserwujące. Wykonawca do realizacji zamówienia używa także własnego sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia. Należy używać profesjonalny sprzęt oraz przyjazne dla środowiska środki czyszczące zgodne z normami polskimi i unijnymi. Wykonawca zobowiązany jest określić rodzaj środków używanych przy realizacji zamówienia./wg wzoru podanego w załączniku nr 8 do SIWZ/. Na potrzeby budynków objętych zamówieniem: - Sąd Rejonowy ul. Narutowicza 42 - 11 sanitariatów, - pomieszczenia biurowe przy ul. Świętokrzyskiej 6a: 2 sanitariaty. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać również środki czystości tj. mydło w płynie, papier toaletowy oraz ręczniki papierowe w ilości: 1. Papier toaletowy standard /rolka o średnicy 19cm, szary, gofrowany, średnica tulei 6cm szerokość 9cm, długość 160m /- w ilości gwarantującej prawidłowe wykonanie zamówienia. 2. Wkłady ręcznikowe (papierowe, szare, gofrowane składane w /Z/, wymiary ręcznika 25x23cm, opakowanie handlowe - karton zawierający 5000 szt. ręczników w kartonie jest 20 paczek po 25 szt. gotowych do użycia ręczników papierowych w ilości gwarantującej prawidłowe wykonanie zamówienia. 3. Mydło w płynie o dobrych właściwościach myjąco-pielęgnacyjnych. Zawierające kolagen, pochodne lanoliny i inne substancje zapobiegające wysuszeniu skóry, opakowania 5kg - w ilości gwarantującej prawidłowe wykonanie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszt zakupu wyspecyfikowanych środków w koszcie sprzątania m2 na obiektach zlokalizowanych przy ul. Narutowicza 42 i Świętokrzyska 6a w Inowrocławiu. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić ewidencję zużycia w/w środków i ma obowiązek udostępniać ją na żądanie Zamawiającego. W przypadku zwiększonego zużycia, Wykonawca ma obowiązek poinformować o takiej sytuacji Zamawiającego - jednakże Wykonawca przez cały okres trwania umowy dostarcza w/wym. środki czystości wym. w pkt. od 1 do 3 do siedzib Zamawiającego i pokrywa w całości koszty związane z ich dostarczaniem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3.200,00 zł /słownie: trzy tysiące dwieście złotych 00/100/. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: NBP O/Bydgoszcz 59101010780089471391200000 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego uważa się dzień uznania konta Zamawiającego. Oryginalny dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie gwarancji lub w formie poręczeń należy złożyć u Inspektora ds. gospodarczych Sądu Rejonowego /pokój nr 26/ przed upływem terminu do składania ofert. Potwierdzenie wniesienia wadium, np. kopię wniesionej gwarancji lub poręczenia bankowego albo kopię dowodu przelewu poświadczona /za zgodność z oryginałem/ należy dołączyć do oferty. Zwrot lub zatrzymanie wadium będzie dokonane w oparciu o treść przepisu art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowrocław.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku wraz z obsługą sezonową szatni
Dodano: 2016-06-21 - Świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na utrzymaniu czystości i porządku pomieszczeń w Sanatorium Uzdrowiskowym Przy Tężni im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z.
Dodano: 2016-06-08 - Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy.
Dodano: 2016-05-25 - Świadczenie usług kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach użytkowanych przez Powiat Mogileński
Dodano: 2016-04-25 - Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy.
Dodano: 2016-04-13 - Wykonanie usług sprzątania, odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie nieruchomości komunalnych Miasta Inowrocławia
Dodano: 2016-04-07 - świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń w obiektach Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i Prokuratur Rejonowych okręgu bydgoskiego wraz z utrzymaniem czystości i zieleni na przylegających terenach zewnętrznych
Dodano: 2016-03-01 - Usługi bieżącego utrzymania czystości w budynku Delegatury Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Toruniu położonym przy ul. Moniuszki 15-21 i terenów zewnętrznych do niego przylegających
Dodano: 2016-02-19 - świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń w obiektach Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i Prokuratur Rejonowych okręgu bydgoskiego wraz z utrzymaniem czystości i zieleni na przylegających terenach zewnętrznych
Dodano: 2016-02-19 - Utrzymanie czystości posesji i przyległych chodników administrowanych przez MPGN Sp. z. o. o. w Grudziądzu w okresie od 01.04.2016r. do 31.03.2018r
Dodano: 2016-02-17