Ośrodek Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych ogłasza przetarg
- Adres: 46100 Namysłów, Woskowice Małe
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 196 555 , fax. 774 196 522
- Data zamieszczenia: 2017-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych
Woskowice Małe 15
46100 Namysłów, woj. opolskie
tel. 774 196 555, fax. 774 196 522
REGON: 29089000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: olo-woskowice.co
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Na świadczenie usługi kompleksowego sprzątania dwóch obiektów Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie czystości w dwóch obiektach Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych: 1) budynku terapii,( do utrzymania w czystości przez wszystkie dni tygodnia ), w którym na parterze budynku mieści się: całodobowy oddział leczenia alkoholowych zespołów abstynencyjnych ( detoksykacyjny), sale dla pacjentów niepełnosprawnych oddziału terapii uzależnień , izba przyjęć , gabinet zabiegowy, gabinety lekarskie , pomieszczenie apteki, dyżurka pielęgniarska, i inne pomieszczenia wymienione w załączniku nr1 . Pomieszczenia oddziału detoksykacyjnego spełniają wymagania przewidziane przepisami dla oddziałów Ośrodka. Każda sala chorych wyposażona jest w łazienkę z prysznicem, zlewem, sedesem, lustrem i wieszakiem na ręczniki. Na piętrze budynku znajdują się sale dla pacjentów oddziału terapii uzależnień oraz pomieszczenie kuchenne dla pacjentów. Szczegółowy opis pomieszczeń zawiera załącznik nr 1.. Pomieszczenia dla pacjentów oddziału terapii uzależnień wyposażone są podobnie jak hotelowe. W każdym pomieszczeni znajdują się tapczany do spania, szafy pojedyncze i szafki nocne dla pacjentów w liczbie odpowiadającej ilości tapczanów szafka na buty stolik i krzesła, regał do wieszania odzieży z lustrem. Każda sala chorych wyposażona jest w łazienkę z prysznicem, zlewem, sedesem, lustrem i wieszakiem na ręczniki. 2) budynku pałacu - w budynku pałacu znajdują się pomieszczenia do terapii indywidualnej i grupowej oraz pomieszczenia administracji. Każde pomieszczenia do terapii indywidualnej wyposażone jest w regały biurowe, szafki, biurko, komputer , fotel obrotowy, po dwa fotele tapicerowane oraz stolik okolicznościowy. Pomieszczenie kierownika terapii wyposażone jest dodatkowe w kanapę. W pałacu znajdują się ponadto dwie świetlice. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zrealizował bądź realizuje w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia ogłoszenia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania tzn. wykonał lub wykonuje należycie, co najmniej jedno zamówienie na realizację usługi sprzątania w stacjonarnych podmiotach leczniczych, które są zrealizowane na powierzchni nie mniejszej niż 2000 m2, Do powyższego dokumentu należy załączyć dowód określający czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych- referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie - powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług sprzątania, pielęgnacji terenów zewnętrznych, wykonywania usług remontowych oraz świadczenia usług pomocy kuchennej i pokojowej w ZdsOSiW "Drogowiec" w Pokrzywnej w okresie 24 m-cy
Dodano: 2024-02-08 - Usługi stałego utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych należących do Gminy Opole w 2024 r.
Dodano: 2023-12-07 - USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU ORAZ OT W GŁUBCZYCACH, GRODKOWIE I OLEŚNIE – Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
Dodano: 2023-12-04 - "Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie krytej pływalni i terenach przyległych"
Dodano: 2023-11-24 - Usługa sprzątania pomieszczeń w SR w Prudniku
Dodano: 2023-11-08 - Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach budynku socjalno-sanitarnego, budynku „Wodny Świat” oraz toaletach publicznych znajdujących się na terenie Ogrodu Zoologicznego w Opolu.
Dodano: 2023-10-02 - Usługa sprzątania dla Sądu Rejonowego w Opolu
Dodano: 2023-05-19 - Sprzątanie w budynku „Zakładu Komunalnego” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością CENTRUM PRZESIADKOWE - ul. 1 Maja 4, 45-758 Opole
Dodano: 2023-03-09 - Świadczenie usług gospodarczych na terenie obiektów: wyłuszczarni nasion i stacji oceny nasion w Lasowicach Małych
Dodano: 2023-02-02 - Usługa sprzątania dla Sądu Rejonowego w Strzelcach Opolskich w roku 2023
Dodano: 2022-12-23