Przetargi.pl
Na przeprowadzenie szkolenia zawodowego

Powiat Świecki - Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Wojska Polskiego 195a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 33 32 210 , fax. 52 33 32 253
  • Data zamieszczenia: 2012-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki - Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
    ul. Wojska Polskiego 195a 195a
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 33 32 210, fax. 52 33 32 253
    REGON: 09250651200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pup.swiecie.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Na przeprowadzenie szkolenia zawodowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Program szkolenia Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 18 osób bezrobotnych w dwóch grupach dziewięcioosobowych. Szkolenie każdej z grup ma być przeprowadzone tylko dla uczestników szkolenia skierowanych przez Zamawiającego. a. Nazwa szkolenia: ABC przedsiębiorczości b. Zakres szkolenia Program szkolenia dla każdej z grup musi obejmować następujące moduły: 1) Działalność gospodarcza - aspekty prawne. (2 godziny teorii, 5 godzin praktyki), 2) Działalność gospodarcza - aspekty ekonomiczne. (5 godzin teorii, 8 godzin praktyki), 3) Prawo pracy. (2 godziny teorii, 1 godzina praktyki), 4) Zasady tworzenia biznesplanu/wniosku o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej (2 godziny teorii), 5) Zajęcia warsztatowe obejmujące opracowanie wstępnej wersji wniosku o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej przez uczestników projektu (15 godzin praktyki). c. Czas trwania i sposób organizacji szkolenia Liczba godzin szkolenia: 40 godzin zajęć dydaktycznych dla każdej z grup (jedna godzina dydaktyczna wynosi 45 min). Zgodnie z projektem realizacja szkoleń może odbywać się wyłącznie w miesiącach wrzesień i październik 2012 r. z zastrzeżeniem poniższych wymagań: - Wykonawca rozpocznie zajęcia każdej z grup w terminie 3 dni od poinformowania telefonicznego lub e-mail lub faxem przez Zamawiającego. - W dniu powiadomienia Wykonawcy Zamawiający zobowiązuje się przesłać listę uczestników szkolenia. - Może się zdarzyć, że nastąpi konieczność przeprowadzenia szkolenia dla dwóch grup w tych samych terminach. Szkolenie musi być prowadzone zgodnie z przedłożonym przez Wykonawcę Planem nauczania zawierającym: tematy zajęć edukacyjnych oraz treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych. Plan nauczania Wykonawca dostarczy do Zamawiającego faxem w terminie 1 dnia przed rozpoczęciem zajęć każdej kolejnej grupy uczestników. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 5) Szkolenie ma odbywać się w następujących po sobie dniach od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt). Każdego dnia szkolenie ma odbywać się zgodnie z następującym harmonogramem: 8.00 - 9.30 zajęcia edukacyjne, 9.30 - 9.45 przerwa, 9.45 - 11.15 zajęcia edukacyjne, 11.15 - 11.30 przerwa, 11.30 - 13.00 zajęcia edukacyjne, 13.00 - 13.15 przerwa, 13.15 - 14.45 zajęcia edukacyjne. Zamawiający skieruje kolejnego uczestnika z listy rezerwowej w miejsce osoby, która przerwała szkolenie w przypadku gdy pozostała ilość godzin szkolenia jest nie mniejsza niż 32 godziny edukacyjne. d. Wyposażenie dydaktyczne (wykaz środków i materiałów dydaktycznych), które będą wykorzystane do przeprowadzenia szkolenia Każdy uczestnik szkolenia, musi otrzymać na własność materiały szkoleniowe (dydaktyczne i piśmiennicze): - skrypt obejmujący zagadnienia merytoryczne programu szkolenia, - zeszyt formatu A4 60 kartkowy, - długopis - komplet aktualnych druków niezbędnych do rejestracji działalności gospodarczej, - komplet druków dotyczących rozliczeń z Urzędem Skarbowym, - komplet druków dotyczących rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, - aktualny druk wniosku o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej obowiązujący w ramach projektu Przedsiębiorczość szansą na rozwój regionu kujawsko-pomorskiego w ramach priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samo zatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki obowiązującego w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świeciu. (Wzór zostanie przekazany przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy). Wszystkie materiały mają być opatrzone logami Europejskiego Funduszu Społecznego, Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Zamawiającego oraz herbem Województwa kujawsko - pomorskiego (Logotypy zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy). (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 7a) Każdy uczestnik w pierwszym dniu szkolenia musi otrzymać powyższe materiały szkoleniowe oraz pisemnie potwierdzić ich odbiór na sporządzonej przez Wykonawcę liście. Wykonawca będzie dysponować urządzeniami do wizualizacji prezentowanych zagadnień szkolenia minimum rzutnikiem multimedialnym i ekranem. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 7b) Wykonawca jest zobowiązany dostosować wyposażenie dydaktyczne i pomieszczenia do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia. Pomieszczenia, w których realizowane będzie szkolenie muszą być opatrzone logami Europejskiego Funduszu Społecznego, Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Zamawiającego oraz herbem Województwa kujawsko - pomorskiego (Logotypy zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy). e. Przewidziane sprawdziany i egzaminy Zamawiający nie przewiduje okresowych sprawdzianów efektów kształcenia i egzaminów. Trener prowadzący zajęcia warsztatowe z zakresu opracowania wstępnej wersji wniosku o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej będzie zobowiązany pisemnie zaopiniować wnioski wszystkich uczestników szkolenia, w tym również wnioski osób skierowanych z listy rezerwowej. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 8) 2. Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej dostosowane do zakresu szkolenia Każdy z wykładowców będzie posiadać doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 1 szkolenia grupowego o tej samej tematyce co przedmiot zamówienia w latach 2009-2012. Zajęcia musi(-szą) prowadzić osoba(-y): 1) Moduł działalność gospodarcza - aspekty prawne. - radca prawny z minimum rocznym doświadczeniem zawodowym na stanowisku radcy prawnego w latach 2009 -2012, 2) Moduł działalność gospodarcza - aspekty ekonomiczne. -osoba z wykształceniem minimum średnim, która posiada minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie rozliczania działalności gospodarczej z ZUS i US w latach 2009 - 2012, 3) Moduł prawo pracy. - radca prawny z minimum rocznym doświadczeniem zawodowym na stanowisku radcy prawnego w latach 2009 -2012, 4) Moduły: Zasady tworzenia biznesplanu/wniosku o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej oraz Zajęcia warsztatowe obejmujące opracowanie wstępnej wersji wniosku o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej - osoba z wykształceniem wyższym mająca doświadczenie w przygotowaniu minimum dwóch biznesplanów, które zostały wdrożone w życie w latach 2009 - 2012. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt III) 3. Posiadanie wiedzy i doświadczenia przez Wykonawcę Wykonawca będzie posiadać doświadczenie w realizacji minimum dwóch szkoleń grupowych zbieżnych z zakresem wskazanym w pkt. III.1.b. w latach 2009 - 2012. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt IV) 4. Dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji Koniecznym jest, aby uczestnicy szkolenia otrzymali zaświadczenia zgodne z § 75 ust 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U.10.177.1193 z późn. zm.) Wszystkie materiały mają być opatrzone logami Europejskiego Funduszu Społecznego, Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Zamawiającego oraz herbem Województwa kujawsko - pomorskiego. (Logotypy zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy). (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt V) 5. Miejsce szkolenia Świecie. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt VI) 6. Koszty szkolenia a) Wykonawca dostarczy fakturę lub rachunek za poniesione koszty po zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia dla każdej z grup. b) Przerwa kawowa. Wszystkim uczestnikom szkolenia Wykonawca zapewni przerwę kawową, podczas której musi podać kawę, herbatę, cukier, wodę, soki. c) Ubezpieczenie. Zapłata należności za zorganizowanie szkolenia obejmuje koszty ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestnika(-ów) szkolenia, powstałych w związku z odbywaniem szkolenia oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, tylko w przypadku, gdy wydatek z tego tytułu został poniesiony na wniosek Zamawiającego i udokumentowany przez Wykonawcę. Ubezpieczenie musi nastąpić w następujących sytuacjach: - Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, będących osobami bezrobotnymi od dnia podjęcia przez nich zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub podjęcia działalności gospodarczej w trakcie szkolenia (art. 41 ust. 3b ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Dz. U.08.69.415 z późn. zm.), - Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, którym nie przysługuje prawo do stypendium, zgodnie z art. 41 ust. 7 i 8 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy od dnia rozpoczęcia przez nich szkolenia. Informacja o faktycznej konieczności ubezpieczenia uczestnika(-ów) szkolenia zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego pisemnie. Koszt ubezpieczenia ujęty w Kosztach szkolenia jest kosztem warunkowym. W przypadku nie poniesienia ww. kosztów, kwotę należną za zorganizowanie szkolenia na fakturze lub rachunku należy pomniejszyć o koszt ubezpieczenia uczestników szkolenia. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt VIII) 7. Badanie ankietowe a) W ostatnim dniu szkolenia każdej grupy Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić badanie ankietowe uczestników szkolenia. Wzór ankiety dotyczącej monitoringu przebiegu szkolenia oraz wzór ankiety dotyczącej badania rezultatów miękkich projektu stanowią załączniki do umowy w sprawie zorganizowania i sfinansowania szkolenia. b) W ostatnim dniu szkolenia każdej grupy Wykonawca umożliwi Zamawiającemu przeprowadzenie badania ankietowego uczestników szkolenia. (Załącznik nr 4a i 4c do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.swiecie.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach