Przetargi.pl
Montaż paneli fotowoltaicznych na budynku Urzędu Miasta Płocka przy Al. J. Piłsudskiego o mocy ~30 kWp, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja obiektów miejskich”

GMINA - MIASTO PŁOCK ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, Stary Rynek 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA - MIASTO PŁOCK
    Stary Rynek 1
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    REGON: 611016086
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowybip.plock.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż paneli fotowoltaicznych na budynku Urzędu Miasta Płocka przy Al. J. Piłsudskiego o mocy ~30 kWp, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja obiektów miejskich”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na montażu paneli fotowoltaicznych na budynku Urzędu Miasta Płocka przy Al. J. Piłsudskiego 6 o mocy ~30 kWp wraz z dokonaniem skutecznego zgłoszenia o przyłączenie mikroinstalacji do elektroenergetycznej sieci dystrybucyjnej i zawiadomieniem Państwowej Straży Pożarnej o zakończeniu budowy instalacji fotowoltaicznej, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja obiektów miejskich” – budynku Urzędu Miasta Płocka (UMP) przy Al. Piłsudskiego 6”Zakres obejmuje wykonanie w ww. obiekcie: 1) roboty przygotowawcze, w tym zabezpieczenie drzew i krzewów oraz terenu, 2) wykonanie prac budowlanych w budynku w zakresie rozbudowy instalacji elektrycznej, 3) dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej (PV) o mocy ~ 30 kWp na dachu 4) uporządkowanie terenu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający wymaga:1.1) aby Wykonawca wykazał, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej:2 roboty budowlane polegające na montażu i uruchomieniu instalacji fotowoltaicznej o mocy szczytowej równej lub powyżej 20 kWp,2.2) aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego:a) jedną osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń*,b) jedną osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,c) jedną osobę posiadającą udokumentowane doświadczenie w realizacji inwentaryzacji dendrologicznych legitymującą się wykształceniem kierunkowym:• 1 rok doświadczenia zawodowego – absolwent studiów magisterskich na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwolub• 2 lata doświadczenia zawodowego dla osób: - absolwent studiów pierwszego stopnia lub studiów podyplomowych na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo,- technik architektury krajobrazu,- absolwent kierunków przyrodniczych takich jak: ochrona środowiska, biologia lub ekologia.lub• 4 lata doświadczenia zawodowego – absolwenci innych kierunków studiów lub kursów zawodowych dotyczących prac z drzewami.d) jedną osobę posiadającą udokumentowane doświadczenie w realizacji projektów ochrony zieleni i legitymującą się wykształceniem kierunkowym:◦ 2 lata doświadczenia zawodowego – inspektor nadzoru terenów zieleni lub drzew, legitymujący się ukończonym kursem z tego zakresu,lub◦ 3 lata doświadczenia zawodowego - absolwent studiów magisterskich na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo,lub◦ 4 lata doświadczenia zawodowego - absolwent studiów pierwszego stopnia lub studiów podyplomowych na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo.Osoby wymienione w pkt 2.2) lit. a) i b) muszą być członkami odpowiedniej izby samorządu zawodowego i ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa co jest potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez tę izbę. Zaświadczenie to wraz z uprawnieniami budowlanymi zostanie przedłożone Zamawiającemu po podpisaniu umowy.Zamawiający uzna, jeśli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego jedną osobę, która będzie spełniać jednocześnie wszystkie wymagania z pkt. 2.2) lit. c) i d).*Uwaga:Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2023 poz. 334) oraz w rozumieniu art. 20 a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1117).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach