Przetargi.pl
Wykonanie instalacji fotowoltaicznych do zasilania budynków użyteczności publicznej

Gmina Gołymin-Ośrodek ogłasza przetarg

  • Adres: 06-420 Gołymin-Ośrodek, ul. Szosa Ciechanowska 8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gołymin-Ośrodek
    ul. Szosa Ciechanowska 8
    06-420 Gołymin-Ośrodek, woj. mazowieckie
    REGON: 130378090
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.golymin-osrodek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji fotowoltaicznych do zasilania budynków użyteczności publicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe zaprojektowanie i wybudowanie systemu instalacji modułów fotowoltaicznych, wytwarzających energię elektryczną, zainstalowanych na gruncie lub budynkach użyteczności publicznej stanowiących własność Gminy Gołymin-Ośrodek, tj.:1) Zespole Placówek Oświatowych w Gołyminie-Ośrodku2) Zespole Placówek Oświatowych w Gołyminie-Ośrodku – Szkoła Podstawowa im. P. J. Gołaszewskiego, Szkoła Filialna w Gostkowie3) Gminna Biblioteka Publiczna w Gołyminie-Ośrodku4) Świetlica Wiejska w Gołyminie-Ośrodku5) Garaż OSP w Gołyminie-Ośrodku6) OSP w Osieku Górnym7) Świetlica Wiejska w Garnowie Dużym8) Świetlica Wiejska w Watkowie9) OSP w Nasierowie Górnym10) Zaplecze Sportowe we Wróblewie11) OSP w Gostkowie12) OSP w Zawadach Dworskich13) Stacja Uzdatniania Wody SUW PajewoPonadto po stronie Wykonawcy jest przygotowanie niezbędnej dokumentacji powykonawczej oraz innych dokumentów (w 2 egz. + wersja elektroniczna) niezbędnych do wystąpienia przez Zamawiającego do operatora systemu dystrybucyjnego o montaż dwukierunkowych liczników energii elektrycznej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Programy Funkcjonalno-Użytkowe (PFU) oraz przedmiary – załączniki nr 8 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.2. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy).3. Wykonawca może wnieść wadium w:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Pułtusku Oddział w Gołyminie, nr rachunku: 73 8232 0005 0300 0550 2003 0002, tytułem: post. nr IOŚ.271.29.2023.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4) zdolności technicznej lub zawodowej· w zakresie wiedzy i doświadczenia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeśli czas prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał co najmniej dwie realizacje polegające na dostawie, montażu i uruchomieniu instalacji fotowoltaicznych wykonanych na dachach lub elewacjach obiektów użyteczności publicznej lub na gruncie*, o minimalnej wartości 200 000 zł brutto każda z dostaw wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.*dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych wykonanych na gruncie również dotyczy obiektów użyteczności publicznej.Zamawiający uzna referencje, które będą wskazywały, że Wykonawca wykonał zarówno dostawy jak i roboty budowlane, pod warunkiem spełniania ww. warunku, tj. z dokumentów musi wynika, że wykonawca posiada doświadczenie w dostawie, montażu i uruchomieniu instalacji fotowoltaicznych wykonanych na dachach lub elewacjach obiektów użyteczności publicznej lub na gruncie*, o minimalnej wartości 200 000 zł brutto każda z dostaw.W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku kreślonego powyżej, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia zamówieniu, w którym zostanie on opublikowany.• W zakresie dysponowania osobami:Zamawiający wymaga by wykonawca wykazał dysponowanie w czasie realizacji zamówienia następującymi osobami: Kierownik robót – kierownik w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (1 osoba) – wymagania: Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 poz. 682) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika robót w zakresie niniejszego zamówienia; Kierownik robót – kierownik w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (1 osoba) – wymagania: Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 poz. 682 ze zm.) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika robót w zakresie niniejszego zamówienia. co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję instalatora posiadającą uprawnienia certyfikowanego instalatora odnawialnych źródeł energii wydane przez UDT (Urząd Dozoru Technicznego) lub inne równoważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów na terenie innego kraju, jeżeli zgodnie z prawem polskim uprawniają one do pełnienia funkcji instalatora w zakresie ww. specjalności.Zamawiający wyraża zgodę na łączenie funkcji kierowników robót przez jedną osobą, pod warunkiem spełnienia warunków, o których mowa powyżej. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023r. poz. 334), które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika robót w zakresie objętym umową.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach