GMINA SŁUPNO ogłasza przetarg
- Adres: 09-472 Słupno, ul. Miszewska 8A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-12-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA SŁUPNO
ul. Miszewska 8A
09-472 Słupno, woj. mazowieckie
REGON: 611015997 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslupno.bip.org.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ul. Calineczki, ul. Sezamowej i ul. Baśniowej w Słupnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.”Budowa ul. Calineczki, ul. Sezamowej i ul. Baśniowej w Słupnie”, w tym:• wykonanie nawierzchni jezdni ul. Calineczki, o długości 1278mb• wykonanie nawierzchni ciągów pieszo rowerowych 338 mb• wykonanie nawierzchni jezdni ul. Łącznej, o długości 100mb• wykonanie nawierzchni jezdni ul. Sezamowej, o długości 101mb• wykonanie chodnika wzdłuż ul. Calineczki, Łącznej, Baśniowej oraz głównych skrzyżowań szerokości 2 m w świetle zgodnie z planem sytuacyjnym• wykonanie kanalizacji deszczowej• wykonanie sieci oświetlenia ulicznego• uporządkowanie terenu przyległego po wykonaniu inwestycji. Okres udzielonej gwarancji: – min. 60 m-cy na wykonane roboty budowlano – montażowe.2. CPV: 45000000-7.3. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Dział II.4. Projektowane postanowienia umowy zawiera Dział III.5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i podwykonawcy zatrudniali na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane przez zamawiającego czynności tj.1) układanie warstw konstrukcyjnych pod nawierzchnie z kostki betonowej,2) układanie nawierzchni z kostki betonowej,3) montaż sieci kanalizacji deszczowej,4) montaż sieci oświetlenia ulicznego.6. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do stosowania postanowień umowy dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności.Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostosował organizację pracy w sposób umożliwiający sprawne funkcjonowanie mieszkańców (dojazdy do posesji) i innych użytkowników oraz dojazdy służb komunalnych, ratowniczych i porządkowych. Na każdym etapie realizacji zadania należy zachować przejezdność drogi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, tj.:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga:a) aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:– co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie drogi o długości min. 800mb, wraz z budową sieci kanalizacyjnej o długości min. 800mb jako jedno zadanie, lub– co najmniej 2 zamówienia, w tym: jedno zamówienie polegające na budowie drogi o długości min. 800mb, drugie polegające na budowie sieci kanalizacyjnej o długości min. 800mb,b) aby wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, tj:- jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń* - kierownik budowy i- jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń* - kierownik robót i- jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych bez ograniczeń* - kierownik robót.*Uwaga: Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz w rozumieniu art. 20 a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-12
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa budynku urzędu gminy wraz z budową infrastruktury towarzyszącej w miejscowości Gostynin przy ul. Bierzewickiej na działce nr ewid. 1302/2 obręb 140401_1.0001 Gostynin.
Dodano: 2024-07-23 - Zmiana sposobu ogrzewania, wykonanie izolacji piwnic oraz robót towarzyszących w budynku mieszkalnym w Szczecinie przy al. Wojska Polskiego 248. Zadanie inwestycyjne OS W08 Szczecin
Dodano: 2024-07-23 - Modernizacja II piętra i trzech klatek schodowych z uwzględnieniem instalacji ppoż. w ramach zadania pod nazwą "Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 58 przy ul. Mieszka I 7".
Dodano: 2024-07-22 - Budowa parkingu pomiędzy drogą powiatową nr 1515W ul. Pomorska, a drogą wewnętrzną ul. 1 Maja w m. Chylice - Kolonia waz z przebudową zjazdów oraz budową oświetlenia, gm. Jaktorów, powiat grodziski
Dodano: 2024-07-22 - Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania pawilonu na potrzeby centrum leczenia niepłodności w WIZK w Warszawie (ZP-80/2024)
Dodano: 2024-07-19 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja alejek w Parku Arkadia”
Dodano: 2024-07-19 - Modernizacja obiektu Koszewo, Koszewo 11, 62-560 Skulsk - Zarząd Zlewni w Kole
Dodano: 2024-07-19 - Rewitalizacja terenu cmentarza przykościelnego przy kościele parafialnym w Młodzieszynie.
Dodano: 2024-07-18 - Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy szkole podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Niemojkach
Dodano: 2024-07-18 - Remont pomieszczeń biurowych i sanitariatów TWR Wrocław
Dodano: 2024-07-18