Przetargi.pl
Montaż OZE w obiektach Gminy Głowaczów i remont sieci ciepłowniczej PSP Brzóza

Gmina Głowaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-903 Głowaczów, Rynek 35
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6231075
  • Data zamieszczenia: 2024-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głowaczów
    Rynek 35
    26-903 Głowaczów, woj. mazowieckie
    tel. 48 6231075
    REGON: 670223646
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowaczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż OZE w obiektach Gminy Głowaczów i remont sieci ciepłowniczej PSP Brzóza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I : Montaż OZE w obiektach Gminy Głowaczów1 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych i montażowych dla instalacji fotowoltaicznych w obiektach Gminy Głowaczów, tj.: - w stacji uzdatniania wody Marianów,- w stacji uzdatniania wody Miejska Dabrowa,- w stacji uzdatniania wody Emilów,- w stacji uzdatniania wody Głowaczów,- w stacji uzdatniania wody Sewerynów,- budynek socjalny na stadionie Głowaczów,- Publiczna Szkoła Podstawowa w Głowaczowie,- Publiczna Szkoła Podstawowa w Ursynowie,- Publiczna Szkoła Podstawowa w Brzózie,- budynek Urzędu Miasta i Gminy Głowaczów, - Świetlica Marianów,- budynek żłobka w Głowaczowie,- Świetlica w Wólce Brzózkiej,- Ośrodek Zdrowia Głowaczów,- Ośrodek Zdrowia Brzóza Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Audyt efektywności energetycznej, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ. W ramach realizacji zadania należy wykonać również wymianę poszycia dachowego na budynku Ośrodka Zdrowia w Głowaczowie. Dach dwuspadowy o powierzchni 258 m2, obecnie poszycie wykonane jest z blachy trapezowej.Zakres robót obejmuje:- demontaż istniejącego poszycia dachowego wraz z łatami,- demontaż obróbek blacharskich- demontaż orynnowania,- wykonanie ołacenia więźby dachowej wraz z folą izolacyjną,- wykonanie poszycia dachowego z blachy powlekanej (blachodachówka),- wykonanie obróbek blacharskich,- wykonanie orynnowania budynku.Szkic dachu z wymiarami w załączniku nr 1a do SWZ.W trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania Prawa Polskiego podczas projektowania, realizacji i ukończenia robót zgodnie z normami, prawami dotyczącymi montażu instalacji fotowoltaicznych, ochrony środowiska i będzie się stosował do prawa regulującego warunki i wymogi w zakresie celu, jakiemu roboty objęte zamówieniem mają służyć.Wymagania ujęte w audycie stanowiącym załącznik nr 1, do SWZ mogą nie obejmować wszystkich szczegółów niezbędnych do opracowania projektu dlatego też przed sporządzeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu na którym planowane są roboty związane z montażem instalacji fotowoltaicznych. Ponadto w ramach niniejszego zamówienia Wykonawca na swój koszt zobowiązany jest do: a) uzyskania w imieniu Zamawiającego wszelkich uzgodnień i pozwoleń ,b) zorganizowania placu budowy, zabezpieczenia miejsca wykonywanych robót, dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zada-nia.c) zabezpieczenia terenu robót przed osobami postronnymi, a w szczególności do prze-ciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy.d) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego, BHP, ppoż. i przepisami ochrony środowiska, pod nadzorem osób posiadających uprawnie-nia do prowadzenia robót.e) zabezpieczenia napotkanych urządzeń podziemnych. W przypadku ich uszkodzenia należy niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego, Inspektora Nadzoru oraz inne zainteresowane podmioty oraz dokonać naprawy uszkodzeń na własny koszt.f) udzielenia minimum 3 lat gwarancji jakości na wykonane roboty montażowe i użyte do wykonania zamówienia materiały i wyroby budowlane,g) wykonania dokumentacji inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i przekazania jej Zamawiającemu po zakończeniu robót budowlanych,h) zgłoszenie wykonanych mikroinstalacji do operatora OSD,i) przedmiot zamówienia należy wykonać z nowych materiałów budowlanych, na które Wykonawca dostarczy certyfikaty lub atesty dopuszczenia do użytkowania na każde żądanie inspektora nadzoru oraz przekaże je Zamawiającemu w dniu odbioru przed-miotu zamówienia, j) po zakończeniu robót, ale przed terminem ich odbioru, należy uporządkować plac bu-dowy i oddać go w należytym stanie, nie gorszym niż przed rozpoczęciem robótCzęść II: Remont sieci ciepłowniczej w Publicznej Szkole Podstawowej w Brzózie Wszystkie roboty budowlane w ramach niniejszego zamówienia muszą być wykonane zgadnie z dokumentacją projektową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji, którą stanowią załączniki do niniejszej SWZ:- Dokumentacja projektowa - Przedmiary robót . 2. Ponadto w ramach niniejszego zamówienia Wykonawca na swój koszt zobowiązany jest do:udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i użyte do wykonania zamówienia materiały i wyroby budowlane,- wykonania dokumentacji inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i przekazania jej Za-mawiającemu po zakończeniu robót budowlanych,.- przedmiot zamówienia należy wykonać z nowych materiałów budowlanych, na które Wyko-nawca dostarczy certyfikaty lub atesty dopuszczenia do użytkowania na każde żądanie in-spektora nadzoru oraz przekaże je Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu zamówienia, - po zakończeniu robót, ale przed terminem ich odbioru, należy uporządkować plac budowy i oddać go w należytym stanie, nie gorszym niż przed rozpoczęciem robót. 3. Postanowienia dotyczące wykonania przedmiotu umowy:1) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną. Szcze-gółowo z dokumentacjami można się zapoznać przed złożeniem oferty. Dokumenta-cja jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego lub w siedzibie Zamawiają-cego.2) Jeżeli w dokumentacji oraz w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazw wyrobów wskazujących na ich producenta zamawiający dopuszcza zastosowanie wyrobów równoważnych odpowiadającym parametrom technicznym określonych w doku-mentacji. 3) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, objętego przy-szłymi robotami budowlanymi w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia w celu zapoznania się z warunkami realizacji tych robót.4) Przekazanie placu budowy – będzie następować w obecności Wykonawcy, Zama-wiającego i Inspektora nadzoru w terminie uzgodnionym przez strony.5) Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o oko-licznościach mogących mieć wpływ na niedotrzymanie terminu wykonania przed-miotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 7 dni od dnia wystąpienia w/w okoliczności.6) Prowadzone roboty budowlane muszą odbywać się zgodnie z przepisami prawa bu-dowlanego, BHP, ppoż., sanitarnymi i przepisami ochrony środowiska, pod nadzo-rem osób posiadających uprawnienia do prowadzenia robót.7) Wszystkie materiały i wyroby budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamó-wienia muszą być nowe oraz muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP, a także muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane ( jednolity tekst Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) oraz Rozpo-rządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dn. 17 listopada 2016 r. w sprawie sposobu deklarowania wartości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz.U. 2016 poz. 1966 ze zm.) oraz muszą spełniać warunki określone w ustawie z dn. 16 kwietnia 2004 r o wyro-bach budowlanych (tekst jednolity Dz.U. z 2014 r, poz. 883).8) Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót przed osobami po-stronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wyko-nawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości :- dla części I; 10.000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy zł, przed upływem terminu składania ofert.- dla części II; 10.000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy zł, przed upływem terminu składania ofert.2. Wykonawca wnosi wadium:- w pieniądzu - wpłata przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - 57 9125 0005 0000 0374 2000 0080,- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredy-towej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,- w gwarancjach bankowych,- w gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Za-mawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej, gwa-rancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatna na pierwsze żądanie Za-mawiającego. Sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i powinna zawierać następujące elementy:• Nazwę wykonawcy, beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) ze wskazaniem ich siedzib,• Kwotę gwarancji,• Termin ważności gwarancji „od dnia…..do dnia……”• Zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zama-wiającego w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia w którym upływa termin składania ofert.7. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużenia ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp.8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SWZ lub nieutrzymanie nie-przerwanie wadium do upływu związania ofertą spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust.1 pkt 14 ustawy Pzp.9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ust 1 – 5 ustawy Pzp.10. Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapła-ty wadium jeżeli:• Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowo-dowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty jako najkorzystniejszej;• Wykonawca którego oferta została wybrana;- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;• Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla Część I1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy :a). spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.112 ust.1 ustawy Pzp i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej,b). nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp.1.1. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:a). zdolności do występowania w obrocie prawnym:Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.b). uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.c). sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.d). zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli:- Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegającą na przebudowie, rozbudowie lub budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy co najmniej 40 kW i wartości minimum 150.000,00 zł każda z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego roboty te zostały wykonane oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.- Warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował;- 1 (jedną) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, a także przedłożą informacja o podstawie do dysponowania tą osobą. Wyżej wymieniona osoba powinna wykazać doświadczenie w kierowaniu minimum jedną robotą budowlaną polegającą na , przebudowie, rozbudowie lub budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy nie mniejszej niż 40 kW.Dla Część II1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy :a). spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.112 ust.1 ustawy Pzp i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej,b). nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp.1.1. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:a). zdolności do występowania w obrocie prawnym:Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.b). uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.c). sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.d). zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli:- Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej jednej roboty budowlanej polegającą na remoncie, przebudowie, rozbudowie lub budowie instalacji ciepłowniczych i wartości minimum 500.000,00 zł każda z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego roboty te zostały wykonane oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.- Warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował;- 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie to jest do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, Wyżej wymieniona osoba powinna wykazać doświadczenie w kierowaniu minimum jedną robotą budowlaną polegającą na remoncie, przebudowie, rozbudowie lub budowie sieci ciepłowniczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach