Centrum Obsługi Administracji Rządowej ogłasza przetarg
- Adres: 02-903 Warszawa, Powsińska 69/71
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
Powsińska 69/71
02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 142746130 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.eb2b.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont murku oporowego budynek H [lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska] - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont murku oporowego budynek H [lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska] - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37441200-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Sposób oceny spełnienia warunku – Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada aktualną opłaconą polisę OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).d) zdolności technicznej lub zawodowej:Sposób oceny spełnienia warunku - Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wielobranżowym remoncie pomieszczeń – o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda robota.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-08
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną