Przetargi.pl
Montaż odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Słupia Konecka

Gmina Słupia Konecka ogłasza przetarg

  • Adres: 26-234 Słupia, Slupia 30a
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 391 11 47 , fax. 41 391 11 48
  • Data zamieszczenia: 2024-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słupia Konecka
    Slupia 30a
    26-234 Słupia, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 391 11 47, fax. 41 391 11 48
    REGON: 291010702
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupiakonecka.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Słupia Konecka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Montaż odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Słupia KoneckaGłównymi pracami zrealizowanymi w ramach zamówienia pn. „Montaż odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Słupia Konecka” będą:– dostawa oraz montaż instalacji fotowoltaicznej na budynkach użyteczności publicznej – dostawa oraz montaż gruntowych pomp ciepła wraz z w wykonaniem odwiertów koniecznych do prawidłowego ich funkcjonowania;Szczegółowy zakres i opis zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym w załączniku nr. 6 do SWZ. Inwestycja przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie ze wstępną promesą nr Edycja8/2023/6607/PolskiLad na realizację przez Gminę Słupia Konecka.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1. Zdolności technicznej lub zawodowej:W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie wykonanych robót:Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał: jedną robotę budowlaną, której zakresem był montaż odnawialnych źródeł energii, o wartości min. 1 500 000,00 zł brutto.Na wezwanie do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty.Jeżeli dokumenty potwierdzające spełnienie warunków będą określały wartość w walucie obcej to Zamawiający przeliczy tą wartość na PLN wg średniego kursu NBP na dzień, do którego określona wartość się odnosi.2. Sytuacji ekonomicznej i finansowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach