Gmina Słupia Konecka ogłasza przetarg
- Adres: 26-234 Słupia, Slupia 30a
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 391 11 47 , fax. 41 391 11 48
- Data zamieszczenia: 2024-07-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Słupia Konecka
Slupia 30a
26-234 Słupia, woj. świętokrzyskie
tel. 41 391 11 47, fax. 41 391 11 48
REGON: 291010702 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupiakonecka.biuletyn.net
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Montaż odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Słupia Konecka - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Montaż odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Słupia KoneckaGłównymi pracami zrealizowanymi w ramach zamówienia pn. „Montaż odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Słupia Konecka” będą:– dostawa oraz montaż instalacji fotowoltaicznej na budynkach użyteczności publicznej – dostawa oraz montaż gruntowych pomp ciepła wraz z w wykonaniem odwiertów koniecznych do prawidłowego ich funkcjonowania;Szczegółowy zakres i opis zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym w załączniku nr. 6 do SWZ. Inwestycja przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie ze wstępną promesą nr Edycja8/2023/6607/PolskiLad na realizację przez Gminę Słupia Konecka. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1. Zdolności technicznej lub zawodowej:W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie wykonanych robót:Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał: jedną robotę budowlaną, której zakresem był montaż odnawialnych źródeł energii, o wartości min. 1 500 000,00 zł brutto.Na wezwanie do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty.Jeżeli dokumenty potwierdzające spełnienie warunków będą określały wartość w walucie obcej to Zamawiający przeliczy tą wartość na PLN wg średniego kursu NBP na dzień, do którego określona wartość się odnosi.2. Sytuacji ekonomicznej i finansowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-19
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Montaż paneli fotowoltaicznych na terenie oczyszczalni ścieków w Lipniku i ujęcia wody we Włostowie
Dodano: 2023-09-12 - „Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Kielcach przy ulicy Prostej 10”
Dodano: 2023-06-12 - Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Kieleckiego Centrum Kultury poprzez wykorzystanie odnawialnego źródła energii jakim jest elektrownia słoneczna zbudowana z paneli fotowoltaicznych
Dodano: 2021-02-16 - Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Kieleckiego Centrum Kultury poprzez wykorzystanie odnawialnego źródła energii jakim jest elektrownia słoneczna zbudowana z paneli fotowoltaicznych
Dodano: 2020-12-20 - Zaprojektowanie, dostawa i wykonanie montażu urządzeń fotowoltaicznych o mocy zainstalowanej elektrycznej do 50 kW na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie
Dodano: 2020-06-22 - Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kWp wraz z wykonaniem stalowej konstrukcji wsporczej zlokalizowanej na terenie działki nr 2/1 (obręb 43, ark. 1)
Dodano: 2020-01-17 - Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy i montażu dwóch kompletnych zestawów instalacji fotowoltaicznych montowanych na budynkach lub przy budynkach Związku Międzygminnego „Nidzica”
Dodano: 2019-10-28 - Rewitalizacja Michałowa – Etap II – Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej
Dodano: 2019-06-14 - Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Połaniec
Dodano: 2018-10-05 - Zaprojektowanie i budowa instalacji fotowoltaicznej na budynkach OSP Bodzechów i Referatu Gospodarki Komunalnej w Szewnie
Dodano: 2018-07-26