Przetargi.pl
Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy i montażu dwóch kompletnych zestawów instalacji fotowoltaicznych montowanych na budynkach lub przy budynkach Związku Międzygminnego „Nidzica”

Związek Międzygminny "Nidzica" ogłasza przetarg

  • Adres: 28-500 Kazimierza Wielka, Zielona
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3521801, , fax. 41 3521801
  • Data zamieszczenia: 2019-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny "Nidzica"
    Zielona 12
    28-500 Kazimierza Wielka, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3521801, , fax. 41 3521801
    REGON: 29052342800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nidzicakw.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Związek Międzygminny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy i montażu dwóch kompletnych zestawów instalacji fotowoltaicznych montowanych na budynkach lub przy budynkach Związku Międzygminnego „Nidzica”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy i montażu dwóch kompletnych zestawów instalacji fotowoltaicznych montowanych na budynkach lub przy budynkach Związku Międzygminnego „Nidzica”: I. Miejscowość Jazdowice, działka nr 97/3, Gmina Słaboszów, powiat miechowski, woj. małopolskie II. Miejscowość Dziekanowice, działka nr 440, Gmina Działoszyce, powiat pińczowski, województwo świętokrzyskie Do zadań wykonawcy należy: - Przygotowanie dokumentacji wykonawczej zgodnie z wymogami określonymi w OPZ stanowiącym Załącznik 7 do SIWZ - Dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń zgodnie z wymogami określonymi w OPZ stanowiącym Załącznik 7 do SIWZ - Pierwsze uruchomienie instalacji oraz wykonanie wniosku zgłoszeniowego do OSD zgodnie z wymogami określonymi w OPZ stanowiącym Załącznik 7 do SIWZ W ramach dostawy i montażu każdego z zestawów fotowoltaicznych do Wykonawcy należy: • Przygotowanie dokumentacji wykonawczej oraz prac montażowych zgodnie z wymogami zawartymi w OPZ stanowiącym Załącznik 7 do SIWZ w oparciu o fabrycznie nowe urządzenia których parametry są lepsze lub równe parametrom wskazanym w OPZ stanowiącym Załącznik 7 do SIWZ. • Dokonanie wszelkich uzgodnień i konsultacji wymaganych w OPZ stanowiącym Załącznik 7 do SIWZ oraz wynikających z przepisów prawa. • Wywiązanie się z obowiązków gwarancyjnych wynikających z OPZ stanowiącym Załącznik 7 do SIWZ oraz złożonej oferty. • Przekazanie przedmiotu Umowy do użytku Zamawiającemu • Wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w następujących dokumentach: a) Wzorze umowy – stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ , b) Opisie przedmiotu zamówienia - stanowiącym Załącznik 7 do SIWZ, 3.3. Wynagrodzenie wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym nie podlegającym weryfikacji, w konsekwencji czego konieczność wykonania prac, bez których przedmiot zamówienia nie mógłby być zrealizowany, a których Wykonawca wcześniej nie przewidział nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia – nie będzie stanowiła podstaw do podwyższenia ceny określonej w ofercie. 3.4. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. 3.5. Wszelkie wątpliwości Wykonawca winien wyjaśnić z Zamawiającym na etapie przygotowania oferty, w trybie określonym w niniejszej specyfikacji. 3.6. Dokumentacja powinna być wykonana w formie zgodnej z : - Obwieszczeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 23 maja 2014 r.– w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania (Dz.U. z dnia 2014 r. poz. 1040) - Ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. – o dozorze technicznym (Dz.U. z 2018 r. poz. 1351 z póź. zm.) - Ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz.U. z 2018 r. poz. 620 t.j.) - Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. –prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2018 r. poz. 799 t.j.) - Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz.U. z 2018 r. poz. 992 z póź. zm.) - Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2014 r. poz. 1923) - Obwieszczeniem Ministra Środowiska z dnia 15 października 2013 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (Dz.U. z 2014 r. poz. 112) - Obwieszczenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 sierpnia 2003 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 2003 r. Nr 169 poz. 1650) - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. – w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. Nr 47 poz. 401) - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. – w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. Nr 120 poz. 1126) - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 16 października 2015 r. – zmieniające rozporządzenie w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zamawiającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2015 r. poz. 1775). Dokumentacja projektowa winna być przekazana Zamawiającemu w formie papierowej oraz elektronicznej – na nośniku CD lub DVD – umożliwiającej wydrukowanie identycznej kopii dokumentacji papierowej. Dokumentacja powinna być wykonana w formie zgodnej z przywołanymi powyżej przepisami. Wykonawca po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania dokumentacji projektowej i uzyskaniu (jeśli dotyczy) pozwolenia na budowę lub zgłoszenia rozpoczęcia robót nie wymagających pozwolenia na budowę przedkłada dokumentację zamawiającemu i za pisemnym potwierdzeniem rozpoczyna etap realizacji robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację i dokonane w imieniu Zamawiającego zgłoszenie zamiaru rozpoczęcia robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 17.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 17.2.1. pieniądzu, 17.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 17.2.3. gwarancjach bankowych; 17.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 17.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 17.3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie pieniężnej. 17.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku : Nr BS Kielce 44 8493 0004 0180 0140 2270 0007 z dopiskiem „Wadium" i znak sprawy: ZM.KZZ.271.18.2019 17.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 17.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 17.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 17.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 17.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 17.9.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 17.9.2. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17.9.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 17.10. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt.9.3- Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Jezeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa pełnomocnictwo. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach