Przetargi.pl
Zaprojektowanie, dostawa i wykonanie montażu urządzeń fotowoltaicznych o mocy zainstalowanej elektrycznej do 50 kW na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie

Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie ogłasza przetarg

  • Adres: 28-300 Jędrzejów, Mnichów
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 38-73-512 , fax. 41 38-73-512
  • Data zamieszczenia: 2020-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie
    Mnichów 135
    28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 38-73-512, fax. 41 38-73-512
    REGON: 29116843200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego (Powiatu Jędrzejowskiego)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie, dostawa i wykonanie montażu urządzeń fotowoltaicznych o mocy zainstalowanej elektrycznej do 50 kW na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa i wykonanie montażu urządzeń fotowoltaicznych o mocy zainstalowanej elektrycznej do 50 kW na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie . Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie, dostawę i wykonanie montażu instalacji odnawialnych źródeł energii do produkcji energii elektrycznej na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie”. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje w szczególności: 1) Prace projektowe, to jest czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia poprzez m.in.: a) inwentaryzację faktycznego stanu technicznego terenu pod budowę instalacji fotowoltaicznej na dzień rozpoczęcia montażu instalacji; b) opracowanie indywidualnych, dopasowanych do potrzeb Użytkowników dokumentacji technicznej wykonawczej obejmującej: - część opisową, - niezbędne obliczenia parametrów technicznych do wykonania instalacji; - dobór zabezpieczeń przepięciowych i ochrony przed porażeniem, - dobór kabli i zabezpieczeń nadprądowych, - współdziałanie z instalacją odgromową, - schematy, rzuty, rysunki konstrukcji montażowej pod panele w zakresie niezbędnym z punktu widzenia realizacji instalacji, - wypełnione zgłoszenia o przyłączenie mikroinstalacji do sieci dystrybucyjnej (PGE Dystrybucja S.A. Oddział Lublin), - karty katalogowe oraz certyfikaty dopuszczenia do użytku zastosowanych komponentów, - certyfikaty potwierdzające uprawnienia Wykonawcy do instalowania systemów fotowoltaicznych, c) uzyskanie w oparciu o zatwierdzone dokumentacje, właściwych decyzji administracyjnych wynikających z przepisów prawa oraz wszelkich dokumentów wymaganych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym właściwych opinii, uzgodnień rzeczoznawców, gestorów sieci i jednostek administracji, materiałów geodezyjnych oraz dodatkowych analiz i opracowań pomocniczych w niezbędnym zakresie. 2) Dostawa kompletnej instalacji fotowoltaicznej wraz z niezbędnym osprzętem 3) Wykonanie prac instalacyjnych w zakresie prac kompletnych instalacji zgodnie z opracowaną dokumentacją (po uzyskaniu wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń) oraz dostosowanie istniejących urządzeń do prawidłowego współdziałania z wykonaną instalacją z uwzględnieniem niezbędnych prac towarzyszących, w tym w szczególności: a) weryfikację stanu instalacji elektrycznej obiektu, b) montaż niezbędnych konstrukcji pod panele fotowoltaiczne, c) montaż paneli fotowoltaicznych, d) montaż falowników, e) położenie okablowania do podłączenia paneli fotowoltaicznych, f) zamontowanie rozdzielnicy dla obsługi paneli fotowoltaicznych, g) podłączenie rozdzielnicy paneli (instalacji) fotowoltaicznych do systemu elektroenergetycznego inwestora, h) uruchomienie i rozruch instalacji stanowiących przedmiot zamówienia, i) przeprowadzenie w niezbędnym zakresie prób eksploatacyjnych i nastaw współpracy z siecią energetyczną, j) instruktaż dotyczący bezpiecznej obsługi instalacji osoby wskazanej przez właściciela nieruchomości, k) wydanie protokołów ochrony przeciwporażeniowej i rezystancji uziemienia; l) przygotowanie zgłoszeń przyłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej; m) wykonywanie przeglądów gwarancyjnych oraz bezpłatnych usług serwisowych w okresie obowiązywania gwarancji. 4) Wykonanie niezbędnych prac budowlanych umożliwiających prawidłowe wykonanie prac instalacyjnych, w tym m.in.: a) wykonanie przejść przez przegrody (strop, ściany) dla przewodów i ich zabezpieczenie, b) uszczelnienie przepustów w miejscach przejść tras kablowych, c) wykonanie napraw powierzchni obiektów przeznaczonych do montażu urządzeń; d) wykonanie prac porządkowych mających na celu doprowadzenie obiektu do stanu pierwotnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania Wykonawca przedłoży do oferty: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w w/w oświadczeniu; b) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, w/w oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia; c) w oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej specyfikacji. Wypełnienie pozostałych, nie wymaganych działów i sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę oferty. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, w/w oświadczenie – załącznik nr 4, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wraz ze złożonym oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy Pzp. 2. Wykaz dokumentów i oświadczeń, które wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie zamawiającego na potwierdzenie okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (brak podstaw do wykluczenia): [Niżej wymienionych dokumentów nie należy dołączać do oferty. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony odrębnym pismem o terminie i miejscu ich dostarczenia] 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne, lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1170). Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów za zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 2. Zamawiający nie żąda powyższych dokumentów od Wykonawcy dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza on powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 3. Wykaz dokumentów i oświadczeń, które wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie zamawiającego na podstawie okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej): - wykaz 2 (dwóch) zadań polegających na zaprojektowaniu, dostawie i montażu instalacji odnawialnych źródeł energii opartych na ogniwach fotowoltaicznych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te zadania zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zadania zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, - są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; - wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych: uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach