Przetargi.pl
Organizacja turnusu rehabilitacyjnego i wyjazdów na leczniczy basen mineralny dla seniorów w ramach projektu pn.: „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bielinach ogłasza przetarg

  • Adres: 26-004 Bieliny, Partyzantów 17
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bielinach
    Partyzantów 17
    26-004 Bieliny, woj. świętokrzyskie
    REGON: 290416678
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsbieliny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja turnusu rehabilitacyjnego i wyjazdów na leczniczy basen mineralny dla seniorów w ramach projektu pn.: „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 – Organizacja turnusu rehabilitacyjnego dla seniorów:Organizacja turnusu rehabilitacyjnego dla seniorów – uczestników projektu w celu poprawy stanu zdrowia i samopoczucia. Wyjazd na 14-dniowy turnus rehabilitacyjny dla 15 osób z różnymi schorzeniami, w tym 2 osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich oraz 12 opiekunów osób niepełnosprawnych (opiekunowie nie skorzystają z zabiegów leczniczych). Łącznie w wyjeździe weźmie udział 27 osób. Termin realizacji turnusu rehabilitacyjnego planuje się w okresie od sierpnia 2024 do 20 grudnia 2024 (ostatni dzień planowanego pobytu na turnusie). Uprawnienia i wymagania dotyczące ośrodka:Typ: Ośrodki uprawnione do organizacji turnusów rehabilitacyjnych ogólnousprawniających dla osób 60+ i osób z niepełnosprawnością. Lokalizacja ośrodka wymagana jest na terenie woj. świętokrzyskiego lub w odległości max 220 km od granicy Gminy Bieliny. - Zakwaterowanie w ośrodku w pokojach 2 os. lub 3 os. Każdy pokój ma być wyposażony w łóżka jednoosobowe z pościelą (wyklucza się łóżka piętrowe), szafą ubraniową z wieszakami i półkami, stolik z krzesłami. - Ośrodek powinien posiadać stołówkę i zapewnić pełne wyżywienie – minimum 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja).- Każdy pokój powinien posiadać pełny węzeł sanitarny (umywalkę, prysznic, wc).- Każdy pokój powinien być wyposażony w TV satelitarną, telefon, czajnik elektryczny, talerze i szklanki.- Wydzielone miejsce do prasowania na piętrze, gdzie zlokalizowane są pokoje noclegowe.- Ośrodek powinien być przystosowany dla osób z niepełnosprawnością w tym dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.- Parking przy obiekcie.- Wydzielone miejsce rekreacyjne ze stolikami i ławkami.Wykonawca zobowiązany jest, zgodnie z art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2022 poz. 2240 ze zm.) zapewnić, aby obiekt spełniał minimalne wymagania określone w art. 6 ww. ustawy, a w szczególności był wyposażony w podjazdy i windy dla niepełnosprawnych. W przypadku obiektów, które takiego wymogu nie spełniają Wykonawca na czas realizacji umowy zobowiązany jest zapewnić urządzenia mobilne atestowane zastępujące podjazd i windę. Zamiast windy dopuszcza się schodołaz transportujący wózek inwalidzki i krzesło przemieszczające osobę niepełnosprawną, a w przypadku podjazdu należy wyposażyć obiekt w podjazd mobilny. Wymagania dotyczące bazy zabiegowej w ośrodku /ośrodkach: - konsultacja lekarska / fizjoterapeutyczna (wstępna i końcowa) - hydroterapia - fizykoterapia / fizjoterapia - zajęcia grupowe ogólnokondycyjne - terapia indywidualna - masaże - gimnastyka rehabilitacyjna - gimnastyka ogólnie usprawniająca zarówno indywidualna jak i grupowaKażdy uczestnik turnusu rehabilitacyjnego otrzyma min. trzy wybrane zabiegi dziennie, przez min. 10 dni zabiegowych (zabiegi według wskazań lekarza lub fizjoterapeuty).Wymagania medyczne:Wykonawca zapewni bezpłatną całodobową opiekę medyczną (stała opieka pielęgniarska, lekarz). Wykonawca dysponuje / będzie dysponował min. 1 fizjoterapeutą, który posiada min. 24 miesiące doświadczenia w pracy z osobami starszymi. Dojazd:Wykonawca zapewni transport uczestnikom turnusu oraz ich opiekunom w dwie strony, tj. z parkingu przy Centrum Tradycji i Turystyki Gór Świętokrzyskich ul. Partyzantów 3, 26-004 Bieliny do ośrodka rehabilitacyjnego oraz z ośrodka rehabilitacyjnego do Bielin – parking przy Centrum Tradycji i Turystki Gór Świętokrzyskich, przy czym przewóz powinien zostać zrealizowany sprawnym technicznie pojazdem, spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U.2024.502), z ważną polisą OC, przeznaczony do przewozu osób i przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażony w klimatyzację i wc. W przypadku awarii pojazdu przewożącego uczestników, Wykonawca zapewni inny, sprawny technicznie i spełniający powyższe wymagania pojazd.Wszelkie dodatkowe koszty związane z realizacją zlecenia takie jak m.in. paliwo, parkingi, opłaty drogowe i inne nieprzewidziane ponosi Wykonawca.Taksa klimatyczna:Wykonawca opłaci taksę klimatyczną za wszystkich uczestników turnusu, jeśli tego będzie wymagać lokalizacja ośrodka w miejscowości uzdrowiskowej. Pozostałe obowiązki Wykonawcy:- Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NNW dla uczestników turnusu i ich opiekunom; - Wykonawca zapewni nocleg i wyżywienie wszystkim uczestnikom wyjazdu, w tym opiekunom osób niepełnosprawnych; - Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie realizacji zamówienia;- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazywania Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji pomocniczej z przeprowadzonych usług, w tym ocenę i opis stanu funkcjonalnego pacjenta przed rozpoczęciem turnusu i po jego zakończeniu sporządzony przez lekarza lub fizjoterapeutę oraz Kartę Realizacji Usług według wzoru Zamawiającego – Załącznik nr 9;- Wszelkie wytworzone w ramach zadania dokumenty winny być opatrzone kolorowymi logotypami, zgodnie z aktualnymi zasadami promocji i oznakowania projektów, zgodnie z informacjami przekazanymi przez Zamawiającego. Drukowanie dokumentów jest po stronie Wykonawcy. - Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie prac.Część 2 – Organizacja wyjazdów na basen mineralny dla seniorów:Organizacja wyjazdów na basen mineralny dla seniorów – uczestników projektu w 2024 roku. Kąpiele lecznicze mają na celu wsparcie w zakresie powrotu do zdrowia i kondycji, dla poprawy wydolności i sprawności fizycznej.Powyższa usługa polegać będzie na organizacji 4 wyjazdów na leczniczy basen mineralny położony w województwie świętokrzyskim dla 40 seniorów – uczestników projektu w 2024 roku. Wybrany basen powinien mieć wodę leczniczą solankowo siarczkową. Wyjazdy będą odbywać się nie częściej niż jeden raz na miesiąc, tylko w dni robocze, w godzinach popołudniowych. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu propozycji harmonogramu realizowanych wyjazdów na basen, w celu akceptacji Zamawiającego, w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy. Czas pobytu na basenie min. 1 godzina zegarowa. Wykonawca musi zapewnić:• transport uczestnikom wyjazdu w dwie strony, tj. z parkingu przy Centrum Tradycji i Turystyki Gór Świętokrzyskich ul. Partyzantów 3, 26-004 Bieliny do basenu leczniczego oraz z basenu leczniczego do Bielin – parking przy Centrum Tradycji i Turystki Gór Świętokrzyskich, przy czym przewóz powinien zostać zrealizowany sprawnym technicznie pojazdem, spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U.2024.502), z ważną polisą OC, przeznaczony do przewozu osób, wyposażony w klimatyzację. W przypadku awarii pojazdu przewożącego uczestników, Wykonawca zapewni inny, sprawny technicznie i spełniający powyższe wymagania pojazd.• bilety wstępu na leczniczy basen mineralny – minimalny czas pobytu to 1 godzina zegarowa• wszystkie opłaty parkingowe• ubezpieczenie każdego uczestnika wyjazdu w zakresie następstw nieszczęśliwych wypadków NNW
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Dla Części 1 i 2 - Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Dla Części 1 i 2 - Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Dla Części 1 i 2 - Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.4) zdolności technicznej lub zawodowej4.1) warunek dotyczący doświadczenia WykonawcyWarunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:Warunek dla Części 1: co najmniej jedną usługę polegającą na zorganizowaniu i przeprowadzeniu w sposób należyty minimum jednego minimum 10 dniowego turnusu rehabilitacyjnego dla min. 10 osób o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł.Na potwierdzenie powyższego warunku należy złożyć oświadczenie załącznik nr 2/2a SWZ.Warunek dla Części 2: co najmniej jedną usługę polegającą na zorganizowaniu i przeprowadzeniu w sposób należyty minimum jednodniowego wyjazdu dla min. 25 osób o wartości nie mniejszej niż 2 000,00 zł.Na potwierdzenie powyższego warunku należy złożyć oświadczenie załącznik nr 2/2a SWZ.4.2) warunek dotyczący kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówieniaWarunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej:Warunek dla Części 1:jedną osobą posiadającą:- prawo wykonywania zawodu fizjoterapeuty potwierdzone wpisem do Krajowej Rady Fizjoterapeutów- minimum 24 miesiące doświadczenia w wykonywaniu zawodu fizjoterapeutyDoświadczenie zawodowe stanowi kryterium oceny ofert - określone szczegółowo w rozdziale XXI. Minimalne wymagane doświadczenie osoby to 24 miesiące.Na potwierdzenie powyższego warunku należy złożyć oświadczenie załącznik nr 2/2a SWZ.Warunek dla Części 2 - Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.4.3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobamiWarunek dla Części 1:Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: jednym obiektem/ośrodkiem sanatoryjnym lub ośrodkiem posiadającym uprawnienia do prowadzenia zajęć z rehabilitacji. Lokalizacja ośrodka wymagana jest na terenie woj. świętokrzyskiego lub max. 220 km od granicy Gminy Bieliny. Ośrodek ma posiadać pokoje 2 osobowe lub 3 osobowe z jednoosobowymi łóżkami, szafą ubraniową z wieszakami i półkami, stolikiem i krzesłami, wyposażony w min. telewizor, czajnik elektryczny, talerze i szklanki, wc z prysznicem i umywalką, stołówkę i zapewnić min. 3 posiłki dziennie, wydzielone miejsce do prasowania na piętrze, gdzie zlokalizowane są pokoje, wydzielone miejsce rekreacyjne ze stolikami i ławkami oraz parking przy obiekcieNa potwierdzenie powyższego warunku należy złożyć oświadczenie załącznik nr 8 SWZ.Warunek dla Części 2 - Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach